Hallo Iedereen, Ik heb even een vraagje. Ik slik nu al 4 maanden de pil door.Ben in die andere 3 maanden nooit ongesteld geworden. Maar ik ben op 3 juli ineens ongesteld geworden,maar dat is nog niet over en het duurt tot nu toe al 2 weken en een dag. Het is nu al de hele tijd donkerrood bloed met stolsels. Ik heb al een paar dagen een temperatuur van ongeveer 37.4 tot soms 37.8. Mijn vraag is eigenlijk als het misschien zou kunnen dat ik zwanger ben geweest en er nooit iets van gemerkt heb en een miskraam heb gehad of dat het komt doordat ik de pil heb doorgeslikt voor een lange tijd? Voel me nu heel erg onzeker en misschien dat jullie wel iets meer weten dan mij,want ik kan er niks over vinden wat betreft dat met de pil. Liefs Esmiralda
denk dat je lichaam er moeite mee heeft om alles goed aan te kunnen, en andrs even na huisarts maar volgende keer toch even max 1 maand doorslikken.
waarom slik je in hemelsnaam de pil zolang door? Daar is ie niet voor bedoeld en ik neem aan dat je dat weet toch. Ik denk dat je gewoon een tussentijdse bloeding heb omdat je de pil al zolang door slikt. Je lichaam denkt door de hormonen van de pil dat je zwanger bent en gaat je baarmoeder daar op voorbereiden. Als je hormoon niet op loopt dan raakt je lichaam van slag en dan krijg je dit.
De pil mag je maar maximaal 6 maanden door slikken, maar dat is af te raden. Verder zou 3 maanden nog best wel kunnen en het kan echt geen kwaad, het zijn een stel hormonen die je binnen krijgt. Maar voor situatie's om zwangerschappen in de gaten te houden is het niet erg handig zie je wel weer. Ik denk dat je nu een doorbraakbloeding hebt, want je bent door je pil heen ''ongesteld'' geworden?
Ja, dat denk ik ook! Toen ik met de pil begon, toen slikte in m'n ook altijd door en dat ging altijd goed. Maar na een paar jaar kon dat niet meer, mijn lichaam kon dat op één of andere manier niet meer aan. Bij mij begon het ook altijd te bloeden, ook rustig een week of langer. Ga even langs je HA en vraag het even na.
zal idd wel een doorbraakbloeding zijn. zeker als je zolang doorslikt heeft je lichaam echt geen kans een eisprong in gang te zetten dus ik denk niet dat je zwanger bent geweest.