Ooh ik kan niet kiezen hoor voor ons eerste setje. Wie weet moet ik maar eens een paar opties hier posten en dan mogen jullie helpen haha!
Leuk setje zeg! Met die puntjes-muts! Overigens hebben mijn kindjes allebei maat 50 niet gepast! Ze zaten meteen in 56. Deze keer dus maar niet teveel 50 halen...
@poppedopje.. dit is ook 50/56 kleiner hadden ze niet maar ik vind het ook niet erg als het net ietsjes te groot is.. ik neem sowieso ook nog een setje maatje 50 en 56 ( mocht ze toch groter zijn) mee als 2e pakje voor als we een nachtje moeten blijven. @sandraske.. hebben ze ze ook niet in maatje 62 te koop dan? dan haal je het setje toch nog een keertje in een maatje groter! ---- ik ga binnenkort maar eens goed kijken wat het 2e setje gaat worden voor in de ziekenhuistas. heb nog werkelijk geen idee welk setje het gaat worden.
Mijn dochter heeft dat setje ook als eerste setje aan gehad. Nu past ze het helaas niet meer. Echt een lief setje!
Haha, niet zo orgineel dus.. ben de 4e nu die 'm ook heeft klaarliggen als 1e pakje! Maar hijs zo super schattig!
En ja hoor, ook ik heb dit setje , in maatje 50. Wie weet kom ik nog iets anders tegen maar vooralsnog ligt dit klaar.
wat een schattige pakjes allemaal! bij ons is traditie datmijn moeder een heel lief gebroken wit broekje en vestje breit. en elk kleinkind krijgt een eigen kleur lintje door het vestje. bij mij dochter was dat oranje (net als haar geboortekaartje) en dan had ik er samen met mijn moeder nog een lief nijntje rompertje, mutsje en sokjes bij gekocht. nu voor ons zoontje doen we blauw.
Dit was onze dochters eerste setje. Was maat 50 en ze was ruim 8 pond, dus ze heeft het pakje helaas maar 1x aangehad. gr Suzanne
haha dat pakje van de hema is indd niet orgineel nee.. het is gewoon een heel schattig setje nou het 2e setje heb ik ook gevonden.. net een half uur voor de kast gestaan haha maar ik ben eruit.. nu nog hopen dat vriendlief het er ook mee eens is op het mutsje staat trouwens "before you ask, I'M A GIRL" Bekijk bijlage 100811
Hee dat truitje heb ik ook Marije, gekregen van mijn moeder (met rood broekje). Maar in maat 62 dus niet als eerste outfit
marije: een spijkerbroek vlak na de geboorte? niet om je af te vallen hoor maar dat zit toch niet lekker voor zo een kleintje?
Moooooooooooooooooiiiiii Dat dacht ik ook, als ze alleen maar kunnen liggen nog dan kunnen ze toch beter zachte pakjes aan ?
Dit is een heel soepel broekje dat van heel dun katoen is gemaakt met de uitstraling van een jeans broekje. ze heeft hierin alle bewegings ruimte net zoals bij een zacht broekje omdat het echt heel soepel is ik zou het me kleine meisje niet aandoen om al zo snel zo stroef broekje aan te trekken