1e outfit

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Tara26, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Wat ik me nou al tijden afvraag als ik jouw onderschrift zie....ga je het kindje nou straks écht Andy noemen of is dat jullie 'koosnaampje' voor de kleine? :(

2. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Deze vraag krijgt ze vaker, of heeft ze vaker gehad. Andy, zo gaat de kleine heten... had deze vraag een tijd geleden ook gesteld. ;) Vind het wel grappig...je ziet/hoort het eigenlijk nooit, dat iemand de naam van te voren al groots aankondigd. Zou het zelf overigens niet snel doen.

3. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Ok :) Vroeg het me idd al een tijdje af :)

4. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Het zal vast nog wel te koop zijn. Dit was ook het eerste setje van mijn meisje en ik had dat setje toen al ruim van tevoren gekocht :D Dus tel maar terug :p

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

je hoord het steeds vaker hoor kenninsen van ons zeggen ook gewoon de naam. en hier op het forum zijn er meerdere. (de mama van miley bijvoorbeeld weet haar naam niet meer)

6. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Oke...wist ik niet. :) Zal mss ook wel steeds vaker voorkomen.

7. Klijntjuh

Klijntjuh Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.059
    0
    0
    Freelance Illustrator& Grafisch Vormgever!
    Gouda
    Klopt, Andy is nu al Andy ;) En straks ook Andy buiten de buik :D

(iedereen weet het al vanaf we weten dat het een ventje word ;) )

8. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    ons pakje voor na geboorte was het grijze wikkelpakje van koeka en dat stond zo schattig!! met een wit rompertje eronder met roze stipjes en roze sokjes (zucht.... moet even terugdenken aan die emo tijd!!)

9. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

24 feb 2010
    1.372
    3
    38

Wat super super schattig!

Zo te zien ben jij ook een Koeka fan :) Ik ook!!!!

10. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Super foto Hummie! Haha nog meer Koeka-fans hier zie ik! Ik ben er helemaal verslingerd aan :)

11. mamavan1

mamavan1 Actief lid

16 jul 2008
    455
    0
    0
    sint-truiden
    nemen jullie ook gewone kleertjes mee naar het ziekenhuis voor de baby,of alleen slaappakjes?

12. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ligt er aan wat je onder gewone kleertjes verstaat ;)

Wij nemen 2 setjes mee. Broekjes en truitjes van dat zachte soepele stof waar ze ook in kunnen slapen. (+rompertjes en sokjes)

Stuggere kleetjes zoals spijkerbroekjes of onhandige jurkjes lijkt me niet handig.

13. zustertje

zustertje Niet meer actief

Wat ons eerste ''pakje'' wordt is echt nog heel ouderwets hij/zij krijgt een wit luiertruitje aan een wit rompertje witte sokjes en een witte flanelen doek dubbel en dan rond het lijfje gewikkeld en dan vast geplakt.
    Zo werd dat vroeger gedaan en zo wil ik het de eerste 2 weken ook zeker doen.

14. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    @ zustertje waar haal jij een luiertruitje vandaan? ik heb er 2 van de hema...

15. zustertje

bij de hema volgens mijn vriendin;) En ik hoop dat mijn ma er nog op zolder heeft liggen zou helemaal leuk zijn.

16. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    haha ja een enorme koeka fan we hebben hier alles maar dan ook alles van koeka :), wat een superfijne kwaliteit en zo mooi en puur! de kleertjes zijn ook heerlijk zoals het hoort voor een baby zacht en soepel! :)

17. Blossum

Blossum Bekend lid

21 nov 2009
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    @zustertje: wat is de reden dat je je kindje de eerste weken zo wilt kleden, geborgen gevoel voor je kindje? Je hebt me nieuwsgierig gemaakt.
    @Hummie: wat een schattig koeka pakje!

Ik zal zelf ook eens foto's plaatsen, als ik niet ondertussen beval...

18. zustertje

@Blossum niet echt een speciaale reden maar meer het ultieme baby gevoel voor mij :D

19. Blossum

Blossum Bekend lid

21 nov 2009
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    @zustertje, is al reden genoeg toch hihi

20. Laure80

Laure80 Fanatiek lid

26 aug 2008
    1.036
    0
    36
    Die gebreide luiertruitjes zijn zowiezo heel fijn. Heb ze ook gebruikt bij mijn zoontje, alleen dan met een wit broekje.
    Enige lastige vind ik het vastplakken op de rug, dat blijft niet altijd mooi zitten.
    Heb de truitjes destijds ook bij de hema gekocht, weet niet of ze die ergens anders ook hebben (en ik vraag me opeens af of ik ze de laatste tijd nog wel bij de hema gezien heb).

Deel Deze Pagina