wij hebben deze in ieder gehaald gehaald bij babyplanet.. maar dan wel ook I love mama, zodat 1 voetje voor mama is en 1 voetjes voor papa
Dit waren de kleertjes die wij meenamen naar het ziekenhuis voor ons zoontje. Uiteindelijk had hij het taupe overslag vestje met het witte broekje aan. Wat was het toch leuk om hier mee bezig te zijn!!
Dank je wel Blossum. Dat broekje en overslagje horen inderdaad bij elkaar. Ik.heb het van mijn zusje gekregen. Ze had het in dec 2008 in Utrecht gekocht. Helaas is dat exclusieve babyzaakje weg gegaan.... Succes nog met de laatste loodjes!
@troetelbeer.. zoals habeebah al zei kan je ze bij de babydump en dat soort winkels vaak kopen. ik heb ze hier in de stad bij een kleine winkeltje gekocht waar ze allemaal baby spulletjes verkopen. zijn ook maar 3,- en super lief
dag iedereen, ik heb een vraagje. Wij verwachten nu een 2de dochter en ik zou haar hetzelfde eerste pakje als haar zus aandoen, het is nog in perfect staat (docht heeft het maar 2 of 3 keer aangehad)... Zouden jullie dat doen? of elk van je kinderen iets anders. De andere kleertjes koop ik wel nieuw uiteraard want die zijn wel afgewassen. Wil nu ook niet ouderwets overkomen hihi. Maar het is echt zo'n cute pyjematje.
Ik heb als geboortepakje het pakje die ik zelf aan heb gehad, mijn 3 broertjes en zusje. Nu gebruik ik het voor ons kindje en later voor haar broertjes/zussen (als die ooit komen), zou dit pakje graag in de familie willen laten door evt haar kinderen weer te laten dragen en misschien de kindjes van mijn broertjes en zusje. Het pakje is in zeer goede staat! Dus nee, ik vind het helemaal niet raar dat je hetzelfde pakje aan wilt trekken en zeker niet als het er mooi uitziet! Gewoon doen dus! En bovendien is het jouw kindje en niet die van anderen.
Ons zoontje heeft ook het pakje aan gehad, dat mijn broer, 2 zussen, ik zusje en broertje hebben aan gehad. Dan wel niet als eerste pakje. Maar toen die paar dagen oud was, en daar een mooie foto van gemaakt. Mijn mama natuurlijk helemaal trots. Het pakje ziet er echt nog als nieuw uit en lekker zacht, en dat na 6 kids! Vroeger was de kleding volgens mij toch een stuk beter. Wij zijn nu ook van plan om waarschijnlijk het eerste pakje van onze zoon bij deze baby aan te doen! Waarom niet! Maatje 50 a 56 hebben ze vaak maar 1 of 4 keer aan gehad.
Bekijk bijlage 104286 dit is het eerste pakje van onze zoon. Het rompertje is van de prenatal,en het grijs-wit gestreepte pakje van de hema. Wij wisten het geslacht niet,dus vondt dit wel neutraal,en tevens een beetje stoer,zo'n boevenpakje...
Dit was het eerste pakje van mijn zoontje. Ik kreeg het cadeau van mijn moeder toen ik voor het eerst zwanger raakte. Helaas moesten we afscheid nemen van dit kindje, maar natuurlijk heb ik het pakje wel bewaard in de hoop het ooit aan te mogen doen bij een toekomstig kindje. Vind het nog steeds 1 van de mooiste fotoos. Het is trouwens een maatje 50 en ondanks dat mijn knul 4170 gram en 52 cm bij de geboorte was, was het nog best aan de ruime kant.
Bekijk bijlage 104318 Dit was Beau zijn 1e pakje. Zoals je ziet NIJNTJE!!!!!!!!. Maatje 50 Beau was 3110 gram en 50 cm. En maat 50 was best ruim
Oh dat grijze nijntjespakje hebben wij ook als eerste pakje,zo schattig.Ook zon lief vestje erbij.Kan niet wachten om onze zoon er in te zien.
Bekijk bijlage 105607 dit mutsje dus. zowel het pakje als het mutsje heeft ze maar 1 keer gedragen omdat het bijna te klein was. Na 2 dagen infuus had ze veel vocht in haar lijfje.