Ik weet even niet waar ik het zoeken moet. Ik had gister ongesteld moeten worden. Maar de hele week zijn de action early testen negatief. En de gewone testen van de action blijven ook negatief. Foto is bijgevoegd. Geen eens een tuur streepje ! Toch heb ik zeer pijnlijke borsten, hele dag kotsmisselijk en enorm moe. Weet iemand hier iets over ? Advies/tips ?
Ben je zeker van wanneer je eisprong is geweest? Predictor early proberen? Ik lijk overigens wel een streepje te zien..
Ik zou over een paar dagen nog een keer testen.. misschien was je eisprong wat later.. Ik ga duimen voor een positieve test!
Dat is schaduw. Ik weet niet precies wanneer mijn eisprong geweest is maar ik heb altijd een cyclus van 26 dagen gehad.
Klopt. Met een koperspiraal wordt je ook gewoon ongesteld. Dit zou mijn 1e zonder spiraal moeten zijn.
Wat ik wel weet is als die kwaaltjes door hcg komen had je zeker al posi getest. Ze zullen dus van progesteron komen wat betekent dat je sowieso na je ei zit
Ik zie helaas niks op je test. Als die kwaaltjes door hcg zou komen als je nu wel al positief moeten testen. Hopelijk heb je snel duidelijkheid!
Naja dat is in ieder geval fijn haha. Vandaag voel ik me wel fitter en heb wat krampen. Verder nog niks. Nu zit ik alleen ermee wanneer ik mijn ovu moet gaan testen. Heb trouwens op internet gelezen dat meer vrouwen hier last van hadden na verwijderen van koper. En dat het bii sommige wel maanden heeft geduurd voordat het weer normaal op gang was. Ja.... daar ga ik het liefst niet op wachten hahaha. Dat was niet mijn bedoeling geweest toen ik besloot een koper spiraal te nemen. Had ik dit maar van te voren geweten....
Nee dat snap ik. Maar aangezien ik nu ongesteld had moeten zijn en ik dan op de 10e dag van de nieuwe cyclus ovu zou gaan testen (bij mijn normale cyclus van 26 dagen) Weet ik niet wanneer ik nu moet gaan testen.
Ik kijk ook wat te zien.. maar kan niet zien of het schaduw is ofniet heb je ondertussen al nog een testje gedaan ?