Ik wilde even kwijt dat ik afgelopen dagen ontzettend zwaar vond. ik kreeg zaterdag flinke griep met verhoging en ben nu iets aan het opknappen. De kleine was ook nog eens voor het eerst verkouden en wou niet slapen en alleen spelen enzo. Ik kon ons kleintje niet eens optillen! Gelukkig heeft een hele lieve papa die me alles uit handen heeft genomen (normaal doet ook vrij veel hoor) De baby is nu nog even dagje naar mijn moeder zodat ik even kan bijtanken er zitten vast wel meer moeders in hetzelfde schuitje bedacht ik me. groetjes
Ja dat is inderdaad heel vervelend. Wij waren gisteren alle 3 ziek. Mijn vriend en ik hebben een soort 'shifts' gedraaid van 2 uur...hihi. Dan ging de ene slapen en de ander voor Iris zorgen, na 2 uur draaiden we om. Gelukkig is Iris vandaag weer beter en naar t kdv en kunnen wij even uitzieken..
ik ken het! mijn dochtertje is al sinds zaterdag verkouden, wat heel naar is omdat ze alleen maar door dr neus kan ademen. en zelf heb ik sinds vandaag de griep, hoesten/nieze/keelpijn/verhoging . voel me echt verschrikkelijk zielig! helemaal omdat ik alleen ben, maar gelukkig is mn moeder nu een dagje hier Gelukkig heb jij je man in ieder geval die je helpt!! beterschap iig
ik hoop het niet zeg! ik heb wel een griepcheck gedaan hoor, maar ik heb nu verhoging een beetje dus.. ik wacht het wel even, met mn dochtertje gaat het iets beter nu
Had je man vrij genomen van zijn werk? De mijne is er pas om 18.00 uur dus vind dit soort dingen errug zwaar...
nee hij werkt thuis, eigen bedrijf, dus het doet onze financiën niet goed als ik ziek ben Ik had niet geweten wat ik had gemoeten als ie onder een baas werkte, hoe doen mensen dat dan? gelukkig ben ik inmiddels weer uitgeziekt en ga morgen weer aan het werk @prrrsam, nee hoop het ook niet. Beterschap meiden