Hier afgelopen zaterdag ook net een lijst gekocht bij ikea. Ben er alleen nog niet over uit hoe ik het vast wil gaan maken, want van die link heeft 't gedaan met een lijmpistool, wat ik dan wel weer zonde vind. Dubbelzijdig plakband gaat op den duur los laten (en helemaal met een beetje fluweelachtige stof waarvan 't 1e broekje is), dus zouden er spelden overblijven? Ga er nog even over nadenken hier, maar ondertussen houd ik dit topic in de gaten
Met trots show ik ook even het 1e pakje van mijn dochter; ingelijst en gepimpt Versieringen heb ik van de Xenos & de HEMA en de achtergrond is een roze vel van een of andere hobbywinkel
Ohhh meiden wat leuk!!! Ik ga ook zo'n lijst halen en mij helemaal creatief uitleven. Als het af is kom ik het showen.
Dankjewel! Met dubbelzijdig plakband van de HEMA. Volgens mij was het zelfs plakband voor tapijt Het plakt erg goed, en het is tot nu toe heel goed blijven zitten Hopelijk blijft dat zo, haha
Wat een leuke lijstjes! Erg leuk gedaan allemaal! Had er zelf niet aangedacht, maar nu ik dit allemaal zo zie.. Als ik volgende keer weer bij Ikea ben, ga ik ook eens een lijst kopen!
Vind dit echt heel leuk. Zo leuk dat ik de ikealijst ook heb Moet alleen nog even wachten tot hij z'n muts niet meer past, die wil ik er ook in doen. Samen met z'n geboortepakje natuurlijk, rompertje, eerste foto van hem in z'n pakje, misschien geboortekaartje...even kijken hoe ik uitkom met alles. We hebben alles in Hollandstijl en heb daarom ook klompjes besteld om de lijst wat op te pimpen.
Ik bedenk mij net dat ik mijn zoontje zijn allereerste pakje niet eens heb. Ik ben namelijk 4 weken te vroeg bevallen en had echt niet verwacht dat ik prematuur kleertjes moest kopen dus het eerste pakje is van het ziekenhuis zelf maar die heb ik daar achtergelaten.
Het hoeft toch niet perse het eerste pakje te zijn. Je kunt ook het pakje inlijsten dat hij het vaakst gedragen heeft of het pakje dat hem het mooiste stond. Of het eerste pakje dat jij speciaal voor je kindje gekocht hebt. Het gaat er iig om dat het een speciaal pakje voor je is. Waar hangen jullie de lijst daarna dan eigenlijk op? In het begin misschien op de babykamer, maar daarna dan? En wat is mooi als achtergrond in de lijst behalve behang? Ik woon in Frankrijk en zou niet zo snel weten waar ik een hobbywinkel vinden kan.
Dankjewel!! Hhaha, ja ik heb die knoopjes echt tig keer open en dicht gedaan om te kijken wat nou leuker stond, maar ik kwam er niet uit, dus heb ik ze maar open gelaten Ik zal ze nog eens dicht doen, misschien dat ik dat toch leuker vind, haha!
52 x 52 cm. Je kunt toch het pakje inlijsten die hij voor het eerst thuis aan had? Of het pakje dat hij aan had toen je hem mee naar huis nam? Dat is dan officieel zijn 1e pakje. Ik heb tot nu toe als achtergrond roze en wit papier. Het pakje is ook roze met wit. Verder tot nu toe dus het 1e pakje met mutsje & slofjes en het geboortekaartje. Ik wil ook nog óf de echte 1e foto óf de 1e foto met dit pakje aan. Daar ben ik nog niet helemaal uit Dan wil ik het verder in de lijst rustig laten en de lijst zelf versieren. Wil hem dit weekend afmaken en dan maak ik er een foto van
Inderdaad knoopjes dicht van de romper én ik zou kijken of je het pakje wat rechter krijgt. Hij ligt er nu een beetje scheef in... Of bijvoorbeeld shirtje beetje scheef en broekje recht (zo ga ik het doen )
Haha het is ook de bedoeling dat die scheef hangt, daar heb ik bewust voor gekozen Dat vind ik wat speelser en daar houd ik juist wel van En hij MOEST wel scheef, anders paste die niet, haha Ik kan er nu ook niks meer aan veranderen *als ik dat zou willen*, omdat ik dan, vrees ik, alles kapot scheur, aangezien dit echt mega-super-duper-goede dubbelzijdig plakband is En dat zou ik wel heel erg jammer vinden!
@ariel, ik hang hem ook in m'n dochters kamer, en als ze ouder is kan ze ja zelf beslissen of ze hem wil laten hangen of niet, zo niet, dan hang ik hem denk ik in mijn slaapkamer of in de woonkamer...ligt er maar net aan waar die het leukste/mooiste staat