1e pakje inlijsten

Discussie in 'De lounge' gestart door Tamaraliza, 30 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabygirlM

BabygirlM Bekend lid

18 sep 2011
    781
    0
    0
    Op dit moment geen werk, dus ik geniet nog lekker
    Hej, ik heb ook geen extreem dik papier gebruikt hoor;) Wel wat dikker dan printpapier, maar ook niet zo dik als karton, zit er tussenin geloof ik. Maar bij mijn lijst, van de RIBBA-lijn van de IKEA, zit een vierkant bruine kartonnen/houten(?) 'achtergrond' en daar heb ik het papier opgeplakt, en vervolgens heb ik de kleertjes erop geplakt. Dus als je het zo doet maakt het denk ik niet zoveel uit of je dik of dun papier hebt;)

@Ella27, ik heb wel haar allereerste pakje gebruikt. Nouja, het truitje en broekje dan. Mutsje, sokjes en rompertje had ik er meer van, dus ik weet niet zeker of die wel de allereerste zijn...maar het gaat om het idee;) Die andere sokjes en het andere rompertje bewaar ik wel, vind het jammer om die alsnog weg te doen!

Ik probeer ook zo veel mogelijk te bewaren, zo ook andere kledingstukken die ik gewoon super leuk vind, of die ze veel heeft gedragen. Lijkt me zo leuk voor later!!:D

2. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Ik heb ook die lijst van de Ikea, dank je voor de tip, maar als ik die A4tjes over elkaar heen leg, zie je weer kleurverschil in die lagen. Ik heb de vierkante lijst...

3. Loesje86

Of had jij dat ook en heb je die lijntjes van de overgang van het papier weggewerkt met die bloemetjes en kleertjes? Want dan ga ik alles weer tevoorschijn halen :p Heb het net weer opgeruimd..haha

4. BabygirlM

BabygirlM Bekend lid

18 sep 2011
    781
    0
    0
    Op dit moment geen werk, dus ik geniet nog lekker
    Ik snap wat je bedoelt, maar dat had ik niet, ik heb een groot roze vel gehaald, en daar een stuk af geknipt zodat die 50x50cm was. Misschien dat je stukjes van het papier af kan knippen, zodat ze niet over elkaar heen 'vallen', en je dus geen kleurverschillen ziet? En anders kun je idd de kleertjes & versieringen er zo op plakken dat je die 'naden'/kleurverschillen niet meer kunt zien?:)

5. Loesje86

Okee, ja dat dacht ik al ja ;)
    Nou, ik denk dat ik dan toch even opzoek ga naar een groot vel papier, dik of dun, en die dan op maat snij, want als ik alles bij ga knippen, ziet het er helemaal niet meer uit ben ik bang ;)

Deel Deze Pagina