Als de iui woe twee weken geleden is dan zou ik pas donderdag testen. Als je zwanger bent dan moet je dan zeker iets zien. En als je het niet bent dan wordt je dan ook wellicht ongesteld. Ovitrelle is normaal na 10 dagen eruit maar ieder lichaam reageerd natuurlijk anders.
de streepjes vind ik nog steeds niet overtuigend. Maar dit is een mooi begin Nu woensdag pas weer testen
Mijne vanmorgen ga eind van de middag eens testen kijken of het uitmaakt normaal met de ovulatietesten piekte ook in de middag meer dan de ochtendurine.
Beetje lastig te zien als ik elke x een ander merk pak. Ik wil nu met die dipsticks verder daar heb ik er genoeg van.. Zal zo even de oploop fotograven mja wel andere testen
Wanneer stopt dat onzekere eigenlijk? Ben nog steeds zo bang dat het weer fout gaat De testdrang die blijft ook aanwezig… wanneer stopte jullie met testen?
Bij de goede zwangerschappen na 15 dpo... bij de foute met matige/stagnereende oploop bleef ik testen en super onzeker...
Is de 12e donkerder dan de 14e? Of lijkt dat zo op de foto? Hopelijk morgen een mooie knaller te pakken
Lijkt volgens mij zo. Heb zojuist afspraak gemaakt bij de gynaecoloog volgens hun ben ik morgen pas 4 wkn zwanger dus gaan hun uit dat ik vandaag pas 13 dpo ben. 10 oktober de 1e echo spannend!
Dat onzekere stopt helaas niet. ik heb een positieve cb. maar mijn streepjes zijn niet zo mooi als de jouwe. ik reken helemaal nergens op. Eerst woensdag een goede streep.
Ben jij geen 4+1 weken nu dan? Iui is op dag eisprong, dus zit je nu op 15dpo. 5 sept is 1 dpo https://www.freya.nl/kinderwens/zwangerschap-en-kind/zwangerschapsduur-en-uitgerekende-datum/
Naja de gyn maakt daar wel eens vaker een foutje in. Ze zien zoveel mensen en tellen niet altijd goed merk ik. Je moet vooral zelf alert zijn, ik moest de gyn ook ff helpen
Nja ik hou maar gewoon aan dat ik 15 dpo ben ( 4 wkn 1 dag) zie met de echo wel hoe ver precies ligt denk ik ook beetje aan de innestelingsdatum. Hopelijk gaat het goed
Ja Ja die assistente he die vroeg al meteen welke dag mijn laatste menstruatie was heb maar meteen gezegd 4 sept. De iui had