ah nee jakkes dit waren bij mij ook nooit de blije streepjes op dit termijn.... wel echt superk#t, had je die symbolische bevallingsweek zo gegund Aan de andere kant is dit wel een succes, iui heeft wel gewerkt. Dit is wel de goede stap voor jullie. Dit geeft wel hoop voor de toekomst.
Ja klopt het doet me goed dat er wel iets gebeurd is. Ik wacht het gewoon af, Donderdag kijken hoe mijn test eruit ziet en dan zal die wel aflopen denk ik. Echt zo'n gevoel van bijnaaaa. Laat de menstruatie dan maar komen.
Ja, ik hoop ook dat je snel bloedverlies krijgt. Als t dan toch niet goed is, dan maar zo snel mogelijk door en schoon. T is al rot genoeg, geen zin in gedoe dat erachterweg komt. In mei was ik gelijk zwanger met 1e keer gonal f en dat gaf écht hoop na maanden geen succes. Was ook idd de succesformule. Hopelijk de iui ook voor jou ♡
Dit lijkt me wel duidelijk. Weer mocht het niet zo zijn. Al voelt dit wel van zo dichtbij. klotezooi.
ah wat rot..die teleurstelling is altijd zo klote he? sterkte. Misschien goed om de volgende keer pas op 16 dpo te testen? Nu ben je al dagen ermee bezig..bij ons ziekenhuis raden ze dat iig aan, niet eerder te testen dan 16dpo.
Ik ben net gebeld door het ziekenhuis met de uitslag van het bloedtestonderzoek naar de herhaalde miskramen. Zoals al een beetje verwacht kwam daar niks uit. Ik weet niet of iemand van jullie dit wat zegt, misschien zijn er hier meer bij wie dit onderzoek gedaan is? schildklier werkt goed, tsh waarde is 0,99. geen sprake van factor 5 Leiden stollingswaarden zijn goed geen anti stoffen gemeten geen aanwijzingen voor afwijkende vorm van mn baarmoeder.. geen aanwijzingen voor genetische afwijkingen Tja..dus dat is aan de ene kant heel goed nieuws. De arts zei dat met deze uitslag de kans op een doorgaande zwangerschap heel groot is, bij 80% van de vrouwen die herhaalde miskramen hebben zonder duidelijke reden lukt het uiteindelijk wel. Dus het zou dan vooral een kwestie zijn van hoeveel doorzettingsvermogen we hebben. We mogen nu nog een paar keer IUI doen als we willen en kunnen ook alvast aanmelden voor IVF. Ergens had ik gehoopt op een duidelijke aanwijzing. dan konden we er wat aan doen. Terwijl dit toch ook een goede uitslag is.. Maar ik vraag me nu wel af of we nu dit gewoon moeten doorzetten..idd maar kijen hoeveel doorzettingsvermogen we hebben. Of naar bv Belgie gaan voor extra onderzoeken. Ik zou zo graag een verklaring hebben.. wat zouden jullie doen? Herkent iemand dit?
Hier toch echt weer game over - op naar de 7e keer - ga toch vragen om evt hormonale stimulatie?!? Cyclussen zijn regelmatig 28-29-30 dagen.
Ps ik krijg soms geen melding dat er nieuwe berichten zijn, dan zijn er ineens 3 pagina’s bij als ik weer kijk…sorry als ik daardoor soms later een reactie geef
@Ava101 wat een goed nieuws! En tegelijkertijd ook frusterend... als er een oorzaak was had je er wat mogelijk aan kunnen doen. Nu moet je t maar doen met kwestie van geluk.
Het is hier gelijk stilgevallen. Vandaag NOD ik heb niet meer getest. De CB van gisteren was meer dan duidelijk. Hopelijk snel ongesteld