Dat is heel plotseling als het zaterdag nog prima ging. Echt heel erg voor jullie. Zo zie je dat leven en dood, verdriet en blijdschap zo dicht bij elkaar licht. Die jij rustig aan! Je moeder zal je steun goed kunnen gebruiken maar als je straks een baby krijgt dan ook met zijn allen een hele mooie afleiding.
Afspraken- en NOD-lijstje ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Ava101- IUI ronde 7 Willow1988 - IUI ronde 6 Kletskous82 - IUI ronde 1 Kattenmama - IUI ronde 6 Kusjevanmij - IUI ronde 6 Hotsaflots88 - IUI-D nc ronde 7 Patty86 - zelf proberen na vm Melanieex - IUI ronde 1 Humbly89 - IUI ronde 1 Muisjepluisje - IUI-D IUI/NOD Willow1988 3-10 / 17-10 Kletskous82 7-10 / 20-10 Melanieex 09-10 / 23-10 Patty86 28-10?? Overige afspraken: Littledreamers 26-10 eerste echo Muisjepluisje 8-11 intake IUI-D Zwanger: Lille IUI-D ronde 6 (15 oktober 2022) BibiQ IUI-D ronde 3 nat. cyc. Angel1986 IUI-D ronde 1 nat. cyc WLKMBBY22 4 rondes IUI - nat. zwanger Marsha95 nat. zwanger GroeneBomen IUI ronde 9 201987 IUI ronde 1 nat. cyc Littledreamers - iui ronde 4
Je kunt nu toch nog even testen om te checken of alles uit je lijf is. Ik ben nu al twee dagen na de IUI het LH aan het testen en zakt mooi. Weet ik iig zeker dat de eisprong is geweest. In de premom app wordt aangeraden dit tot 4 DPO te doen. Totdat het weer low is. Dat ben ik dus nu aan het doen. Met de app kun je ook de oploop van hcg scannen.
Ja, maar ik bedoelde hcg testen. Ik weet niet hoe lang na een miskraam dat nog in je lijf zit. En als ik nu test, test ik toch positief vanwege ovitrelle. Zat mezelf even een beetje gek te maken denk ik
Succes op het wachtbankje @Melanieerxxx . @GroeneBomen heel veel sterkte morgen. Hopelijk wordt het een mooi afscheid. ik ga morgen starten met ovulatietesten. Ben benieuwd wanneer mijn eisprong weer is. Komende weel word ik ook gebeld door het LUMC voor een afspraak.
Heb jij elke maand echt afbouw met lh? Hier geen opbouw van lh, meestal amper zichtbaar 2e lijntje en dan ineens 1x een duidelijke positieve test en daarna ook gelijk alles weer bijna wit. Geen opbouw of afbouw van lh.
Bij mij is het inderdaad ook alles of niet. vanmorgen mijn laatste sensitest early gedaan en die was negatief .Ovulatietest ook negatief. Dus op naar de eisprong.
Ah zo ja. Dan had je het eigenlijk voor de ovitrelle moeten testen. Heb geen idee hoe lang na een miskraam je positief test.
Hier wel opbouw en afbouw. Opbouw heel duidelijk 5 dagen voor eisprong. Afbouw nooit eerder getest maar nu voor het eerst. Wilde even checken wanneer het piek moment was. Was de avond na de IUI gelukkig. Misschien heb jij een kort piek moment of dat je testen het niet aangeven bij lagere waardes. Ik gebruik de easy home testen op aanraden van iemand hier. Kosten super weinig en werkt perfect. Hier een voorbeeld. Had alleen te weinig testjes bij me op vakantie dus niet verder getest toen als high, normaal komt er nog peak te staan.
@willow1988 net belde toevallig het ziekenhuis heb ik eens gevraagd wanneer je nu precies kan testen. Ze zegt op dag 10,11 of 12 na de IUI wordt je normaal ongesteld maar ze zeggen voor de zekerheid op dag 14 of 15 testen. Maar als je op dag 12 nog niet ongesteld bent dan zou je kunnen testen. Ovitrelle is dan ook uit je lijf want daarvoor tel je 10/11 dagen na de spuit. Ik had gezegd dat ik vorig jaar braaf teste op dag 15. Deze keer ga ik het op dag 12 doen. Is heel toevallig op de verjaardag van mijn vriend . Zou bij jou dan al de 14e zijn. Dat is gewoon al over 5 dagen... Spannend.
Ik heb nu de testen van 2besure, vul ze in de zelfde app als jou haha ideaal. Toevallig nu ook de easy@home testen besteld voor de volgende cyclus. Is helaas verkeerd gegaan vorige maand met leveren (zoek geraakt bij de post).
Wat goed! En wat lief dat je dat even deelt. Ik denk dat ik zaterdag ga testen, want we zijn aan het klussen en hebben vrijdag de hele dag bouwvakkers over de vloer. Wil er wel even de tijd voor kunnen nemen. Hoop dat ik tot dan kan wachten! Ik duim vast voor ons beide
Goede avond , ik wacht nu op me Menstruatie na mijn 1e IUI op vrijdag 23ste september. Ik heb op een test gedaan op 10 dpo , 14 dpo , 16 dpo allemaal Negatief . Kan het zo lang duren dat je ongesteld wordt na een IUI ? Ik wil gewoon aan me 2e ronde beginnen
Ja frustrerend is dat he? Door de hormonen of stress (of nog 100 andere redenen) kan dat inderdaad. Het is vooral heel vervelend, omdat je dan langer moet wachten. Heb ik ook wel eens een ronde gehad. Geen idee waar het door kwam…
spannend voor jullie @willow1988 en @Kletskous82 hen wel zin in een beetje goed nieuws. @GroeneBomen hoe was het afscheid?
@Patty86 warm,mooi, intens verdrietig en zelfs chaotisch aangezien mam 1 minuut voordat de dienst echt startte besloot iedereen uit te nodigen om mee te gaan naar de begraafplaats en voor de borrel. Maar zijn we gewend van haar, uitvaartman moest ook al lachen. Die had t de afgelopen dagen ook al vaker meegemaakt. Idee was in besloten kring en vooral klein de uitvaart doen. Werd later 2 groepen: 1 voor alleen dienst, 2 om alles mee te doen dus 2 kaarten verzonden. En dan toch het kerkje afgeladen vol en ook iedereen ter plekke uitgenodigd; kom met ons mee met alles. Mijn vriendin noemde het zelfs magisch die lange uitvaartstoet naar de begraafplaats. Alle auto's stonden stil en zelfs de bus deed alles uit. Was heel bijzonder. De nazit was gezellig en lang. Gewoon een borrel met borrelhapjes. Wij kijken allen terug met hele warme gevoelens. Hebben we goed gedaan zo. Wij hebben als kinderen gesproken, 3 kleinkinderen en mijn oudste vond t toch te spannend toen hij de kerk in keek en moest zo huilen. Dus zijn oudste neef heeft t voorgelezen. Er waren ook wat neven van mij: die hun vader ook al waren verloren: kinderen van broers van mijn vader. Dus we zeiden ook: ze hebben een hoop bij te praten daar boven. Maar was fijn, die representeerden hun vaders bij de uitvaart. Heb veel geknuffeld. Maar ja dan is t weer ochtend en besef je: papa is echt weg.... en doet t zeer. Heel zeer. En helaas weet je hoe dat voelt met je moeder...
Wat een mooi afscheid is het geworden zo te lezen. Zijn er ook beelden van de uitvaart gemaakt? Mijn moeder overleed nog in coronatijd en toen kon niet iedereen bij de dienst zijn. Er is toen een livestream geweest. Onlangs heb ik de beelden voor het eerst teruggezien. Ontzettend emotioneel maar ook helend. Fijn dat het een goed en mooi afscheid was. Maar inderdaad dan begint het pas. De echte realiteit en die komt af en toe genadeloos hard binnen. Zelfs nu na bijna 1.5 jaar heb ik dat nog. Al hoewel de blijdschap over haar leven en de geweldige band die we hadden wel overheerst. Ik ben daar erg trots op. Maar mijn moeder was mijn steun en toeverlaat. Ik zag en sprak haar vrijwel iedere dag. Dat is nog steeds een groot gemis. Zeker nu met de miskramen dan denk ik. Mam waar ben je nou. Ik heb je zo nodig. Maar helaas dat is voorbij. Ik geef nu een andere invulling aan mijn verdriet. Maar de leegte die blijft. Gelukkig heb ik mijn psycholoog nog en die gaat mij ook de komende maanden nog begeleiden opweg naar een nieuwe zwangerschap. Ben vanmorgen gebeld door het LUMC. We kunnen 7 november al terecht. Echt snel. Nu heel veel vragenlijsten invullen.
Dat hebben jullie mooi gedaan. En ook wel grappig dat je moeder het plan omgooide. Je kent haar zelf het beste dus zal geen verassing geweest zijn.