Ik zou denken dat door gonal F er ook een andere cyclus kan ontstaan omdat het hormonen zijn. Ik wacht het maar even af maar erg hoopvol ben ik niet. Het was letterlijk 1 drupje ofzo.
Ja ik begrijp wat je bedoelt.. nu voor IVF moeten we formulieren ondertekenen en voelt allemaal veel heftiger.. Wij lopen in het UMC Utrecht, jij? De arts zei gister (echo op dag 10 voor IUI) dat ze voor IVF geen wachtlijst hebben, maar wel daarom dus iedere keer met planning zo moeilijk moeten doen. Omdat gewoon niet iedereen iedere keer kan meedraaien.. Maar ja.. anders zit je met een wachtlijst.. want het is dus overal te druk. maar goed.. ik zou het bijna vergeten door de spanning voor IVF, maar eerst hebben we morgen nog onze laatste IUI poging..
Ik maak me weer helemaal gek tijdens het wachten en er zijn pas 5 dagen voorbij. Gelukkig geen echte symptomen daar ben ik net blij om want dat had ik vorige zwangerschap ook niet. Heb wel een gek ding wat ik vorig jaar ook had. Niet lachen... een scheve navel. Heb ik toen uiteraard opgezocht en meer zwangere hebben dit. De baarmoeder begint zich aan de linkerkant (vanuit jezelf gezien) klaar te maken voor een zwangerschap door de hormonen. Daar krijg je dan een dikkere buik en rechts niet waardoor hij scheef staat. Het verschil is nu best heftig. Denk alleen misschien komt dat door de ovitrelle omdat daar ook zwangerschaps hormoon in zit. Heeft een van jullie dat al eens gehad toen jullie zwanger waren? Nog 8 dagen tot mijn NOD....pfff
Heel veel succes morgen. Hoop zo dat die laatste IUI gaat lukken en dat jullie het IVF traject bespaard blijft.
Ik heb wel goede hoop voor je. Bij mij is de cyclus nooit zo veel dagen veranderd. Hooguit 1 of 2 dagen eerder ongesteld maar dat had er dan mee te maken dat de IUI ook eerder was dan mijn eigen eisprong.
Hier was juist met gonal-f na eisprong elke x netjes dag 14 a 15 menstruatie. Laten we hopen dat het positief is!!
spannend @Jeske90 ik snap je gevoel. Elke keer als ik wat voel zeg ik tegen mezelf niks van aantrekken. Geen valse hoop etc. Manier om jezelf in te dekken.
Het is ook zo moeilijk he, dat wachten. Ik durfde zelf helemaal geen enkel symptoom meer te vertrouwen, omdat alles òf van de hormonen òf van een zwangerschap kon komen. Terwijl voorheen de symptomen me juist heel hoopvol maakten, keek er heel erg naar uit om iets op te merken. Dat maakt het hartstikke lastig dat dat hoogtepuntje nu een enorme rollercoaster van twijfel is. Nog een paar daagjes volhouden, het eind van deze ronde is in zicht!
jaa inderdaad. Ik loop al 2 jaar elke maand tegen teleurstelling aan. Ik zou het echt superfijn vinden als het echt een innestelling blijkt te zijn.
We lopen gelijk op! Ik heb nog 7 dagen te gaan… En ik moest wel ff grinniken om de scheve navel, wat apart! En wat een specifiek symptoom, snap wel dat dat wat hoop geeft. Geen idee of zoiets kan komen van hormonen die je gebruikt, klinkt meer als iets fysiologisch. Ik heb ook een symptoompje wat ik ook had toen het gelukt was: een hele zere mond. Alsof de onderkant van mn tong een schaafwond heeft. Heel rot want ik durf echt nog niks te hopen. Trek de teleurstellingen gewoon niet meer. Was echt ontzettend boos bij de laatste negatieve test. Wanneer ga je testen?
Dat wachten kan toch lang duren e! Toen ik je verhaal van de navel las, kon ik het niet laten om naar mijn navel te gaan kijken Nooit van gehoord dat het anders zou lijken, maar ik denk dat ik er nu wel elke keer op ga letten. Hopelijk een goed teken en kan je binnenkort positief testen !!
Aw ja ik denk dat we het allemaal herkennen dat je jezelf gek gaat maken. Ik heb nog nooit gehoord van n scheve navel als symptoom haha. Maar ja, het kan idd ook goed nieuws zijn. Houd vol hè?
Ah nee ik loop bij een streekziekenhuis maar punctie en terugplaatsing gaat in het amc zijn. Dat inplannen is gewoon zo kut want als je niet volgens plan ongesteld wordt kan het bij ons ziekenhuis gewoon helemaal niet meer doorgaan, dat is echt zuur.. Alleen het lijkt erop dat de ivf nu ook weer niet kan doorgaan, er groeien een stuk minder eitjes dan verwacht en ondanks de decapeptyl is er ook een al gesprongen (veel te vroeg want bms is ook nog te dun) dus het gaat wss een escape iui worden voor ons nu, en dan weer wachten en hopen dat ik in de juiste week m’n menstruatie krijg..
Even een vraag. Ik krijg IUI met donorzaad in mijn eigen cyclus. Wanneer worden jullie geïnsemineerd met een positieve ovulatietest in de avond als deze de ochtend ook nog positief is?
Hey! Ik ben zelf gestopt met ovulatietesten vanwege hormonen spuiten, maar ben wel heel benieuwd… betekent in je eigen cyclus ook dat je geen spuit zet om de eisprong te timen? En meten ze wel de groei van je follikels, of gaan ze uit van de ovulatietesten? Kan me voorstellen dat je daar wel zenuwachtig van wordt. Ik heb begrepen dat zaad 48u kan overleven en je eicel niet meer dan 24u. Dus ik zou dan vroeg in de ochtend insemineren, als je ovulatietest ‘s avonds heeft gepiekt. ‘S ochtends is je urine ook geconcentreerder, misschien dat ie daarom evenveel piekt als de avond ervoor?