Afspraken- en NOD-lijstje ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Ava101- IUI ronde 8 Willow1988 - IUI ronde 7 Kletskous82 - IUI ronde 2 Kattenmama - IUI ronde 6 Kusjevanmij - IUI ronde 6 Patty86 - IUI ronde 2 nat cyclus Melanieex - IUI-D ronde 2 Humbly89 - IUI ronde 1 Muisjepluisje - IUI-D Jeske90 - IUI ronde 1 SM1987 - IUI-D rond 11 nat cyclus IUI/NOD Kletskous82 01-11/15-11 Willow1988 30-10 / 13-11 Ava 07-11 / 23-11 SM1987 07-11 / 22-11 Overige afspraken: Melanieex 10-11 folikkel meting Patty86 10-11 folikkel meting Muisjepluisje 8-11 psycholoog IUI-D Muisjepluisje 18-11 groenlicht gesprek IUI-D Zwanger: BibiQ IUI-D ronde 3 nat. cyc. Angel1986 IUI-D ronde 1 nat. cyc WLKMBBY22 4 rondes IUI - nat. zwanger Marsha95 nat. zwanger GroeneBomen IUI ronde 9 201987 IUI ronde 1 nat. cyc Littledreamers - iui ronde 4
Nou, ik was er gister en eergister even van overtuigd dat het gelukt was, had helemaal zo’n gevoel van dat ik zwanger was. Ik wìst het gewoon, heel raar en kan het niet goed uitleggen. Maar vanochtend werd ik wakker en was het gevoel weg. Dus ik heb net getest met een kv2v5 (veel te vroeg, 10dpo, maar zooo nieuwsgierig vanwege dat sterke gevoel) en ik zie wél een tuurstreepje! Bwaaaah. Dit weekend nog een testje doen en dan samen. (Ps zoals altijd is de streep hartstikke moeilijk te fotograferen, wordt een soort van schaduw)
Dan zal dat het zijn geweest! Ik dacht misschien omdat ik hier niet super actief ben omdat we vooral nog wachtende zijn maar nog een paar weken en dan hopen wij ook goed nieuws te hebben en duidelijkheid wanneer we starten!!
Je maakt het wel heel spannend zo. Beter het weekend opnieuw testen want 10 dpo is net wat te vroeg. Ik was vanochtend ook aan het twijfelen of ik even ging testen of de ovitrelle al eruit is. Maar dacht nee doe het maar niet. Anders zie ik straks een streepje en dan weet ik nog niks. Ik ga het weekend een early test doen. Weet echt niet of het gelukt is. Heb wel gister en eergister wat rug en buikpijn gehad en heb het 's nachts mega warm. Dat had ik ook toen ik zwanger was. En voel me heel fit maar dat kan dus ook van het hormoon uit de spuiten komen. Probeer het nog maar even vol te houden. Zou wat zijn als het bij ons beide lukt.
Hi girls! Even iets heeeeel anders. Heb even wat raad nodig, dus ik ik hoop heel erg dat ik deze vraag hier mag stellen Mijn bestie heeft een aantal maand geleden verteld dat ze zwanger is. Schok van mijn leven. Ik ben nu wel wat aan het idee gewend, maar ik blijf met een naar gevoel zitten en dat is om de volgende reden: Ik ben vanaf het begin open geweest over dat wij voor een kindje wilden gaan. Dit omdat zij een stukje jonger is en daar nog helemaal niet mee bezig was. Ik wilde haar een beetje voorbereiden zeg maar. Ze weet dus ook alles van ons traject enzo. Jaartje terug ofzo vertelde ze dat ze spiraaltje eruit had laten halen, gewoon om te kijken hoe het zonder hormonen voor haar voelde en helemaal niet met de mededeling dat ze ook voor een kindje zouden gaan. Uit gesprekken haalde ik dat ze daar ook nog niet echt mee bezig waren in ieder geval. Maanden daarna; zwanger dus. Ik was echt in shóck. Niet laten merken uiteraard. Wat me nu zo erg steekt is dat ze me er dus niet een klein beetje op voorbereid heeft door te vertellen dat zij er ook voor gingen. Dat is eigenlijk het enige. Ik heb haar dat alleen niet durven zeggen omdat ik dus heel erg twijfel of ik daarmee wel in mijn recht sta. Omdat ze natuurlijk helemaal niet verplicht is dat aan mij te melden... Ik vind het zó'n moeilijke situatie. Zou ik dit ter sprake kunnen brengen (en dan natuurlijk niet verwijtend maar alleen uitleggen wat dat met mij gedaan heeft) of is dit totaal niet aanvaardbaar en ik echt geen recht van spreken?
Fijn om te zien dat we versterking hebben gekregen op het wachtbankje. Jullie ook veel succes met geduld hebben
Nee hoor. Is per ongeluk verwijderd waarschijnlijk. Hoop dat jullie vlug duidelijkheid krijgen. Mogen starten is stap 1. Heel veel succes
Ik ben van mening als dat je bestie is, dat je gerust daarover kan praten met haar. Het is niet dat je haar beschuldigd, maar je mag best je gevoel uiten.
Ik snap je gevoel heel goed. Zou zelf niet te vlug een conclusie trekken. Kan ook net zijn dat ze het je niet verteld heeft net omdat ze weet dat jij in dit traject zit om je te beschermen. Maar aan de andere kant vind ik ook dat als het je bestie is ze het net wel had kunnen delen. Je zou het wel eens voorzichtig kunnen vragen. Zo van ben heel blij dat jullie zwanger zijn maar had het leuk gevonden als je me verteld had dat jullie ermee bezig waren. Vooral omdat ik (jij dan) ook alles deel over ons traject. Kijken hoe ze dan reageerd. Zelf ben ik heel open naar veel mensen over het traject. Maar uitgerekend mijn beste vriendin heb ik het vorige keer niet verteld. Daar heb ik ook een goede reden voor. Ze staat niet achter mijn relatie. Al vanaf het begin inmiddels 4 jaar geleden doet ze raar. Sinds dat moment is onze vriendschap ook iets minder geworden. Toen ik haar wel als een van de eerste vertelde dat ik zwanger was was ze helemaal in shock. Ze vertelde week later zelfs dat ze er niet van had geslapen. Dat ze zich zorgen om me maakte. En dat terwijl ik de beste vriend heb die ik me kan wensen en niemand zich om mij zorgen hoeft te maken. Heb het gevoel dat het meer jaloezie is omdat zij singel is en ook graag kids wil. Alle andere mensen die ik het vertelde waren oprecht blij. Vertel dit omdat je altijd eerst moet achterhalen wat de reden is van het niet vertellen. Ik heb overigens wel eerlijk gezegd waarom ik het haar niet verteld had. Alleen mijn moeder en zusje wisten het toen. Deze keer weet iedereen het ook die vriendin. Ze gaat er nu ook anders mee om gelukkig.
Ik vind het heel lastig om het te verwoorden. Omdat het al snel verwijtend klinkt... Maar ik zou denk ik gewoon graag willen weten waaróm ze daar voor gekozen heeft. Dan kan ik er ook gewoon vrede mee hebben. Ze heeft in het begin van haar zwangerschap wel gezegd dat ze er niet echt mee bezig waren, maar dat het wel welkom zou zijn nadat ik zei; 'goh, ik wist helemaal niet dat jullie ermee bezig waren'. Maar dat vind ik een beetje een raar, want ze monitorde haar cyclus en je weet donders goed wanneer je seks hebt En daarom neem ik geen genoegen met dat antwoord denk ik. Maar misschien zat het echt zo? In jouw situatie kan ik me dat dan wel heel goed voorstellen. Weet je ook waarom ze niet achter jullie relatie staat?
Ik snap je gevoel! Ik zou dit niet ter sprake brengen omdat het hun keuze is geweest. Mijn vriendin heeft mij ook nooit wat verteld, ook al zaten wij in een traject om de simpele reden dat t tussen haar en haar man was. Idem waarom wij niets hebben gezegd deze keer en ook mensen overdonderd hebben. Was een keuze tussen ons 2. Zelfs al is t je bestie, dan nog hoeft ze t niet te delen en persoonlijk vind ik ernaar vragen ook een beetje gek. T is niet tussen jullie immers,maar tussen haar en haar partner. Ik heb het iig niet ter sprake gebracht, heb alleen gezegd dat ze zwanger was dat ik t niet had verwacht.
Jaaa. Mijn TSH waarde was hoger dan in het beginstadium. Nu 3.1 en toen 2.7. Wordt straks gebeld over de uitslag van m’n antistoffen. Ben benieuwd.
Ze vind hem gewoon niks. Zonder reden. Vond ze al voordat ze hem ooit gesproken had. Wij wonen in Limburg en mijn vriend komt uit Utrecht. Dat vond ze al raar. Na een paar maanden is hij bij mij komen wonen en heeft daar alles achter gelaten voor mij. Hij heeft tijdje nog geprobeerd aardig tegen haar te doen maar toen ze dat zei over het zwanger zijn dat ze zich zorge om mij maakte toen was het voor hem klaar. Voor mij best een lastige situatie. Gelukkig is zij de enige en vinden al mijn andere vrienden en familie hem super leuk. Maar al was hij echt een eikel dan vind ik nog dat het mijn keuze is en dat zij daar niets over te zeggen heeft. Jij hebt echt gelijk. Als je vriendin haar cyclus bij houdt dan was ze er echt wel mee bezig. Dat weten we allemaal. Pas als je ervoor wil gaan ga je dit soort dingen behouden. Als ze je gewoon eerlijk zegt waarom ze het je niet verteld heeft dan is het idd anders. Dan weet je iig haar reden of je het daar mee eens bent of niet. Maar gaat meer om het principe.
Ben het wel met je eens hoor. En tuurlijk kun je zeggen dat je het niet verwacht had. Dat is dan ook de waarheid en dan spreek je dat meteen uit. Veel mensen houden het voor zich. Maar ook lastig te bepalen omdat je niet exact weet wat ze normaal met elkaar bespreken. Mijn zusje bijvoorbeeld verteld me alles dus ook toen ze met de pil gestopt was. De dag dat ze niet ongesteld werd zijn we zelfs samen test gaan halen. Is wel al 17 jaar geleden haha. Had me ook verbaasd als ik het niet had geweten. Andersom weet zij het nu ook.