De weken indicatortest van cb? ik heb toen een bulk verpakking early testen op bol . Com besteld gewoon goedkoopste merk
Hoihoi, ik heb de IUI vannochtend gehad, het viel allemaal gelukkig mee en het deed geen pijn (waar ik beetje zenuwachtig voor was). Er waren niet heel veel zaadjes maar wie weet is het genoeg. Nu 2 weken en 3 dagen wachten tot ik mag testen.
Je hebt ook maar 1 zaadje nodig. We hopen met je mee. Waarom pas over 17 dagen testen. Ik mag 14 dagen na de IUI testen.
Haha, als je telefoontje verwacht dan is elk moment dat het langer duurt, een stress moment. Ik weet niet of dat ze bij jullie ziekenhuis nog laat bellen, maar mijn gyn belde mij vorige keer op om 20u16
Iemand hier die IUI-D doet via deense rietjes van de Esb? Kan ik er vanuit gaan dat die IUI rietjes helemaal ready zijn??
Ja volgens hun site wel: Eenheden voor intra-uteriene inseminatie (IUI-eenheden) zijn in de spermabank verwerkt (opgezuiverd). Voordat cryopreservatie plaatsvindt, worden de beweeglijke spermacellen door middel van centrifugeren in een dichtheidsgradiënt van het zaadvocht gescheiden, opgezuiverd en vervolgens aan een vloeistof voor cryopreservatie toegevoegd. IUI-sperma is gebruiksklaar en hoeft niet verder te worden verwerkt voor inseminatie.
Ik zie heel veel streepjes. Waarom doe je niet zo'n CB vroege test. Die van 6 dagen eerder zijn veel gevoeliger. Niet die digitale of met weken maar gewoon de simpele. Ik had op dag 10 ook een hele vage. Maar op dag 12 een super duidelijke met die CB.
gebruikte je dan nog medicatie naar de IUI zelf? Ik gebruik nu geen medicatie. Ik heb gonal f gebruikt tot het moment van ovitrelle en dan gisteren 20.00 uur ovitrelle en vannochtend 10.30u IUI gehad. Verder heb ik wel echt een gevoelige buik met vlagen.
Die heb ik niet in huis haha. Heb nog veel andere. K2v5, daar kan ik ook mooi de oploop mee zien want die is toch het duidelijkst en gewone cb met weken indicator. Die ga ik morgen doen denk ik
Op 14 dpo is die kruidvat zeker duidelijk. Die is gevoelig en op die dag moet het hcg inmiddels wel voldoende zijn voor een dikke lijn. Hier getest op dag 11,12,14 en 15. Nu vind ik het goed geweest. Bij dag 12 wist ik het al zeker. Jij zit zondag toch op 12 DPO toch? Weet zeker dat de CB dan duidelijk gaat zijn.