Ja zo blij, maar ook onwerkelijk. Slaap heel slecht van de spanning en euforie. Maar ja dat zal vanzelf wel weer komen
Ik slaap ook heel slecht. Komt door de hormonen denk ik. Heel warm 's nachts en mega vroeg wakker. Rond half 5 steeds. Ben ik klaar wakker. Na een paar weken is je lichaam er gewend aan en dan wordt het beter.
Hey, even een vraagje. Ik heb 2 dagen geleden mijn 1e IUI gehad. Hadden jullie ook last van jullie onderbuik? Gisteren was ik op en af misselijk en deze ochtend met opstaan ook misselijk. Verder nog steeds een raar gevoel in mijn onderbuik wat ik niet kan omschrijven.
Ik niet! Heel af en toe het gevoel wat je ook hebt als je een uitstrijkje hebt gehad. Misselijk sowieso nooit geweest na de iui. Eigenlijk nooit ergens last van gehad.
Hier woensdag IUI gehad en tot en met vrijdag last gehad. Maar dan thv mn eierstokken zowel links als rechts. Misschien door mijn dubbel eisprong!
Dat is ook vervelend. Ik heb het echt meer in de gehele onderbuik. Nu had ik wel links en rechts een follikel dus misschien daardoor last. Ik lig nu elke dag met een warme kruik op mijn buik.
Hier nog even de stand van zaken! Bovenste gisterochtend, middelste vanochtend heel vroeg en onderste van zojuist!
Ik zit vandaag op 13 dpo en kon het niet meer laten, heb getest..heb nu een tuurstreepje met de 2v5K test.. Maar ook weer beetje bruinige afscheiding.. Dus er zit niks anders weer op dan afwachten.. pff.. wou dat het gewoon ns een keer een knaller test was zonder twijfel..zo spannend dit!!
Oh wat spannend weer ja. Ik duim voor je! Zou zo fijn zijn, dan hoef je ook de hele ivf/duitsland molen niet in. Duimduimduim.