Ohhh ja de keelpijn afschuwelijk!! Dat is wel heel toevallig, misschien een teken?? Wel super vervelend dat je partner er niet is hopelijk komt je zoontje er onderuit, zal heel hard duimen Hier is het 1x gelukt dat ik besmet was en Liam niet dus het kan Beterschap!
Dankjewel! Ja heb het vorig jaar ook een keer gehad, Mason niet gelukkig! Hij is nu alleen een beetje verkouden, als dat het is voor hem, dan teken ik daar voor!!
Ik kon het toch weer niet laten. vanmorgen met ochtendurine een action early gedaan. Hartstikke negatief. Zulke zere borsten. Ik snap er echt niks van. hopelijk toch te vroeg getest. Nu echt wachten tot zondag.
Hé nee, wat jammer. Je symptomen waren inderdaad veelbelovend. Kan het nog een late innesteling zijn ? Even een vraagje voor iedereen. Hoe tellen jullie je DPO ? tellen jullie dag na IUI als 1? Ik telde met mijn rondes letrozol altijd dag 1 na ovitrelle (dus dat zou nu dus dag van IUI zijn) en dan had ik 14 dagen later mijn menstruatie
Dat kan altijd natuurlijk. Ik tel de dag na IUI als 1 dpo. Ik had op 15 november IUI. Ik zit nu dus op 10 dpo.
Heeft ziek zijn invloed op je aankomende cyclus? Ik word vandaag of morgen ongesteld dus ovuleer over 2 weken en dan is ook onze eerste poging maar ben zo nerveus dat het dan misgaat omdat mijn weerstand nu zo slecht is. Heb geen koorts gelukkig..
Nee hoor volgens mij niet. weet alleen dat koorts bij mannen niet zo fijn is in verband met de kwaliteit.
Dank je.. ja dat hoop ik ook! De IVF is nu gecanceld omdat m’n menstruatie niet doorzet.. en ik teste gister en vandaag weer licht positief.. Dus nu heb ik 6-12 een echo om te checken wat er nu aan de hand is. De verpleegkundige feliciteerde me en was een beetje verbaast dat ik niet blij reageerde. Maar ja ik vind het zelf niet echt n goede start zo.. Al wil ik natuurlijk niets liever dan dat dit wel goed gaat! Dus we zijn hard aan het duimen nu.
Wat dubbel voor jullie zeg! Ik hoop dat je straks een super mooi bericht krijgt na de echo, van al die lichte testen wordt het ook niet echt duidelijker. Wel fijn dat de echo snel is. Ik ga heel hard duimen!!
Volgens mij ook niet hoor. Idd als je niet dagenlang koorts hebt ofzo zal het wel meevallen. Is bij mannen idd anders. Dus daar hoef je iig niet druk om te maken Beterschap!
Jeetje wat dubbel lastig dit zeg! Ik duim echt dat je dalijk gewoon die IVF helemaal kan laten en dat je een hele mooie verrassing krijgt met je echo!
oh jeetje wat een rollercoaster @Ava101 mijn 3 miskramen kenmerkte zich met laat positieve testen. Fijn dat je gauw een echo hebt. Benieuwd naar de oploop.
ik heb zelf ook 3 miskramen gehad en nog geen kindjes.. dus ik ben ook idd behoorlijk bezorgd. Maar ja.. kan nu niks anders doen dan afwachten.
Ja de eerste licht positieve was zondag, op 13 dpo. Maar daarna had ik twee negatieve testen. Woensdag wat bruin bloedverlies, dus ik dacht toen dat m’n menstruatie begon. Donderdagmiddag weer getest omdat m’n menstruatie stopte en toen was ie even licht als zondag. En vanmorgen weer positief, wel donkerder dan de dag ervoor (en die van 13 dpo). Maar nog steeds geen knaller Ik begrijp dus niet zo goed wat er aan de hand is…maar als er tot de echo niks gebeurd zal ik dan hopelijk meer weten..
Wat een stress man. En dan ook nog 11 dagen wachten tot de echo. Hoop dat er de komende dagen flinke oploop komt.