Hoe ziet je cb eruit als je hem eruit haalt? Ik moest altijd 2x per dag testen! Deed ik om 10 uur sochtends en rond 20 uur savonds. Die action lijken nu wel donkerder toch?
Voor je eigen gemoedsrust: proberen. Het kan geen kwaad immers. Pak wel inlegkruisjes want t spul is vreselijk
@willow1988 Wat kut zeg..... Is er misschien nog ergens hoop dat het een (flinke) innestelingsbloeding is omdat het zo vroeg is?
Het is medicatie om je progesteron hoog te houden. Hierdoor heeft het vruchtje meer kans om in te nestelen. Progesteron verandert het baarmoederslijmvlies zodat een eicel zich er goed in kan nestelen.
Ik zou vanmiddag nog een keer testen. En dan even niet teveel drinken. Die CB lijkt al bijna positief/
*breek even in* Wat vervelend zeg die onzekerheid. Ik vind het raar dat je CB geen smiley geeft. Al je testen vind ik er positief uit zien (althans bij mij zou dit positief zijn). Ik test altijd twee keer per dag (op advies van de kliniek). Dit is met sensitest vandaag: En weet dat je met CB de streepjes niet moet aflezen, maar het geeft een beeld. Mijne was gister avond dus al positief en mijn streepjes lijken wel lichter als die van jou Misschien straks weer even testen (dus vanaf nu minimaal 2x op een dag?) want vind ze er nu al (dicht tegen) positief uit zien. Succes!
Afspraken- en NOD-lijstje ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Willow1988 - IUI ronde 8 Kattenmama - IUI ronde 6 Kusjevanmij - IUI ronde 6 Patty86 - IUI ronde 3 nat cyclus Humbly89 - IUI ronde 1 Muisjepluisje - IUI-D Jeske90 - IUI ronde 2 Kiwi3191 - IUI ronde 1 IUI/NOD Patty86 09/12 / 23-12 Kiwi3191 02-12 / 17-12 Overige afspraken: Jeske90 5-12 Follikelmeting echo Kletskous82 9-12 vroege echo SM1987 16-12 vroege echo Melanieex 23-12 7w echo Zwanger: BibiQ IUI-D ronde 3 nat. cyc. Angel1986 IUI-D ronde 1 nat. cyc WLKMBBY22 4 rondes IUI - nat. zwanger Marsha95 nat. zwanger GroeneBomen IUI ronde 9 201987 IUI ronde 1 nat. cyc Littledreamers IUI ronde 4 Kletskous82 IUI ronde 2 SM1987 IUI ronde 11 Melanieex IUI ronde 2
Ok thanks. Maar wat doet het? Ik ken alleen Provera als Progesteron waarmee je je menstruatie opwekt. Dat klinkt een beetje tegenstrijdig...
Oh en weten jullie ook of je met de IUI ook te horen krijgt hoe het met de follikels staat? Of heb je gewoon je laatste echo gehad en weet je uiteindelijk niet welke eitjes gesprongen zijn?
Provera is synthetisch en doet eigenlijk hetzelfde: ze nemen de functie van het gele lichaam over. Ik gebruikte utrogestan ook om bij cystes menstruatie op te wekken. Zodra je stopt, daalt progesteron en krijgt je lichaam het signaal om alles af te stoten. Daarom moet je met gebruik van utrogestan ook een zwangerschapstest doen: je kan onnodig de menstruatie tegenhouden. Utro is hoge dosis progesteron
Hey! bedankt voor je reactie bedankt voor t meedenken ook nu ga ik bijna twijfelen, deze CB zijn “ over datum” maar vorige maand wel een positieve en toen gewoon even donkere streepjes, ook me action knalt echt nog niet. De sensitest is een gevoelige en ook die knalt nog niet, ik ga dalijk gewoon weer testen
Nou die zou bij mij denk ik positief aangegeven hebben. Volgende keer dus wel positief denk ik! Ik zou vanavond weer testen en dan 4 uur ervoor niet plassen!
Ik denk toch dat jou eisprong toch eraan komt hoor. Ik vind de testen oplopen. Zal voor binnenkort zijn.