Geen idee waar je de post vind. Ik heb vorig jaar mee gedaan aan moeders voor moeders. Kun je je via hun site voor aanmelden. Van begin zwangerschap tot 16 weken. Ik heb hormoon spuiten gebruikt met menselijk hormoon. Gemaakt van plas van zwangere vrouwen. Vind ook dat ik er daarom zeker aan moet mee doen. Kunnen we andere dames ook weer helpen. Ik werk ook nog thuis dus kleine moeite om in zo'n kan te piesen.
Helaas, gisteren was wel mijn piek. Normaal test ik nooit in de middag, gisteren rond 14 uur was hij dan ook op de dipstick aanwezig, ik hield hoop tot vanmorgen, dacht misschien is hij vanmorgen nog duidelijker aangezien mijn krampen heel heftig waren, maar helaas, vanmorgen bijna omo wit en een leeg rondje op de clearblue.. gisteren ontzettend zitten huilen bij mijn moeder.. ik achte de kans groot dat hij niet door kon gaan maar om in de middag de positieve test te zien was te veel, gelukkig voel ik me nu wat rustiger en kan ik me erbij neer leggen, ik ben allang dankbaar dat ik nog een kans heb mogen krijgen voor een 2e kindje en dit was niet mijn maand Op naar het nieuwe jaar voor een nieuwe kans. Nu wachten op mijn menstruatie en dan door!! Hopelijk nu niet op zaterdag
Hé nee balen Vind het nog altijd raar dat je ziekenhuis je gister niet liet komen, maar dat is uiteraard mijn mening. Wel knap dat je zo omgaat met de situatie en hopelijk volgende ronde een mooi ei op het juiste moment !
Ben ik het helemaal met je eens, maar helaas. Ik ga nu even lekker genieten van de aankomende feestdagen, mijn zoon zijn kerstmarkt en natuurlijk de jaarwisseling
Goed dat je het zo op pakt. Is er niet een kans dat de piek nog kan komen? Heb wel eens gehoord dat iemand licht positief test en dat het nog niet de echte piek was. Of heb je een hele regelmatige cyclus? Goed dat je zegt misschien is dit niet jullie maand. Wie weet gaat 't volgende maand perfect en heeft het gewoon zo moeten zijn.
Ik ben heel regelmatig, merk nu ook aan mijn lichaam dat de piek is geweest. Mijn temperatuur is ook aan het stijgen. Vanmiddag nog 1 voor de zekerheid en dan is het klaar voor deze maand
Goed dat je er vanmiddag nog een doet. Als ie bij jou zo vlug omo wit wordt dan zou ik volgende keer wat vaker testen. Heb je misschien een korte piek.
@Humbly89 wat ontzettend balen, maar je kent je eigen lichaam goed je had dit zelf al verwacht. Goed dat je het positief draait inderdaad lekker genieten met kerst! Hier vanochtend naar ziekenhuis geweest 1 groeiende follikel 15,4 nu op CD 10 moet morgen terug komen ze moeten de 16 hebben gemeten. Wordt dus woensdag of donderdag de IUI… zo ontzettend spannend!! Fijne zondag allemaal!!
Wat balen zeg! Ik vind het alleen wel een beetje gek dat de kliniek zich dan niet houd aan de positieve CB. Ik had namelijk ook een positieve CB maar nog geen positieve dipstick maar de kliniek zei juist daar gaan we niet vanuit omdat we meer vertrouwen hebben in de CB en ik was goed optijd uiteindelijk want ik twijfelde echt zwaar om te bellen.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Willow1988 - IUI ronde 8 Kattenmama - IUI ronde 6 Kusjevanmij - IUI ronde 6 Patty86 - IUI ronde 3 nat cyclus Humbly89 - IUI ronde 1 Muisjepluisje - IUI-D ronde 1 nat cyclus Jeske90 - IUI ronde 2 Kiwi3191 - IUI ronde 1 Joyce2013 - IUI ronde 1 IUI/NOD Kiwi3191 02-12 / 17-12 Patty86 09/12 / 23-12 Muisjepluisje 09/12 / 23/12 WannabeMammi 09.12 / 23.12 Overige afspraken: Joyce2013 12-12 Follikelmeting echo SM1987 16-12 vroege echo Melanieex 23-12 7w echo Zwanger: BibiQ IUI-D ronde 3 nat. cyc. Angel1986 IUI-D ronde 1 nat. cyc WLKMBBY22 4 rondes IUI - nat. zwanger Marsha95 nat. zwanger GroeneBomen IUI ronde 9 201987 IUI ronde 1 nat. cyc Littledreamers IUI ronde 4 Kletskous82 IUI ronde 2 SM1987 IUI ronde 11 Melanieex IUI ronde 2
Ze houden de cb hier aan met stellen zei ze, als alleenstaande niet. En ik had hem met ochtendurine gedaan wat ook fout was aangezien hun dan afraden omdat hij dan bijna altijd positief is.. hier niet dus Ik houd hem er gewoon bij naast aankomende cyclus omdat ik nu weet dat hij echt alleen positief test wanneer mijn piek is die dag.
Follikel meting; links 15.5 en rechts 3x 11.5. Morgen nog echo en dan waarschijnlijk dinsdag IUI. Spannend!!