even niet meegelezen/gepraat hier maar… @Mariannetje wat goed!!! Gefeliciteerd♥️ Voor de andere meiden, heel veel succes met de iui’s en alle onderzoeken enz het komt echt allemaal goed! hier weten wij sinds afgelopen dinsdag dat we een zoontje mogen verwachten dus erg blij mee! Tis nog steeds wel onwerkelijk een beetje dat er zo een mooi kindje in mijn buik mag groeien, zolang op gewacht en opeens is het zover, ik gun jullie dit ook allemaal! Liefs, Glitterhartje ♥️♥️
Wat fijn om te horen zeg! Gefeliciteerd! Dat soort berichten geeft de burger moed Hoe is het jullie uiteindelijk gelukt? Ook IUI?
Het viel heeeeel erg mee! Eigenlijk niks van gevoeld. Achteraf meer last van de hoofdpijn door de spanning dan van het hele onderzoek. Ook niks geks op gezien, dus hopelijk maandag of dinsdag iui met 2 weken later een positieve test!
Het viel heel erg mee! Niks gevoeld! Het ging ook zo snel allemaal, maar echt niks gevoeld. Ja hoop ook dat dit helpt een positieve test te krijgen, maar geloof er zelf nog niet zo in merk ik. Nu wachten op een positieve ovulatietest en dan voor de inseminatie!
Ja alles is goed en eileiders waren open. Opzich geen aanwijzingen dus om niet zwanger te kunnen worden. We houden moed!
Afspraken- en NOD-lijstje ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Enigma - IUI-D ronde 3 Dvk1990 - ronde 3 / IVF ronde 1 Bvdm - IUI-D ronde 9 Ourbigdream - IUI ronde 7 Lille - IUI-D ronde 6 Glitterhartje - IUI ronde 2 Danie1989 - IUI ronde 1 Tunisiana - IUI ronde 4 Kletskous82 - IUI ronde 1 BibiQ IUI-D ronde 3 Chococookie - IUI ronde 2 Marsha95 - IUI ronde 1 Groenebomen - ronde 4 Minetje - IUI natuurlijke cyclus ronde 3 Shiltje - IUI - ronde 2 Ekstertje - IUI - ronde 2 Mimi87-IUI natuurlijk cyclus ronde 5 Narcisje - KID - ronde 23 Littledreamers - rond 22 - iui ronde 2 NOD / IUI pogingen: Ekstertje - 3e ronde - 8 feb 2022 BibiQ- ronde 3 24 jan 2022 NOD 6 feb Groenebomen- 4e ronde - 20 februari 2022 Mimi87, ronde 5, 21 feb, nod 7 maart 2022 Nurazvita, ronde 3, nod 27 maart 2022 Overige afspraken: Lille - vroege echo 28 februari & 4 maart Nurazvita - HSG onderzoek 7 maart Zwanger: Enigma IUI-D ronde3 (ud 22 mei 2022) Goldieloks IUI ronde 8 Dvk1990 IVF 1e terugplaatsing Kletskous82 IUI ronde 1 (9 juli 2022) EefjeLove IUI ronde 7 Glitterhartje IUI ronde 2 Lille IUI-D ronde 6 (oktober 2022) BibiQ IUI-D 3de ronde nat. cyc. (Ud 18-10-22)
hallo allemaal, Ik ben een tijdje weg geweest. maar ben weer terug. Na de eerste IUI bleek ik zwanger te zijn. maar helaas niet goed afgelopen. ik had bij 6+4 mijn eerste echo maar was al snel duidelijk dat het niet goed was. er was geen vruchtje te zien en het zakje leek te zijn gestopt met groeien bij 5+5. op het moment ben ik aan het wachten tot de miskraam doorzet. dinsdag moet ik terug naar het ziekenhuis voor een echo en afspraak met een gynaecoloog. als het dan nog niet door heeft gezet krijg ik waarschijnlijk medicatie om het te helpen.
wat naar zeg.. dan heb je eindelijk het gevoel dat het is gelukt en moet je weer zo’n enorme teleurstelling doorstaan.. ik heb dit helaas vorig jaar ook meegemaakt dus weet precies hoe verdrietig het is.. heel veel sterkte..
@Mariannetje Gefeliciteerd!! @marsha95 wat verdrietig. Sterkte @SM1987 wat fijn dat het allemaal goed was. Nu hopelijk wat extra vruchtbaar. @GroeneBomen de echo op cd3 is ook te doen als je leegloopt. Ik vond het ook echt vreselijk, ben altijd ontzettend heftig ongesteld. Arts keek niet op of om hoor Celstofmatje eronder en bij het opstaan matje even meenemen. Het is niet leuk, maar wel te doen.
Afspraken- en NOD-lijstje ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Enigma - IUI-D ronde 3 Dvk1990 - ronde 3 / IVF ronde 1 Bvdm - IUI-D ronde 9 Ourbigdream - IUI ronde 7 Lille - IUI-D ronde 6 Glitterhartje - IUI ronde 2 Danie1989 - IUI ronde 1 Tunisiana - IUI ronde 4 Kletskous82 - IUI ronde 1 BibiQ IUI-D ronde 3 Chococookie - IUI ronde 2 Marsha95 - IUI ronde 1 Groenebomen - ronde 4 Minetje - IUI natuurlijke cyclus ronde 3 Shiltje - IUI - ronde 2 Ekstertje - IUI - ronde 2 Mimi87-IUI natuurlijk cyclus ronde 5 Narcisje - KID - ronde 23 Littledreamers - rond 22 - iui ronde 2 Appeltaartje121 - IUI ronde 2 NOD / IUI pogingen: Ekstertje - 3e ronde - 8 feb 2022 BibiQ- ronde 3 24 jan 2022 NOD 6 feb Groenebomen- 4e ronde - 20 februari 2022 Mimi87, ronde 5, 21 feb, nod 7 maart 2022 Nurazvita, ronde 3, nod 27 maart 2022 Overige afspraken: Lille - vroege echo 28 februari & 4 maart Nurazvita - HSG onderzoek 7 maart Zwanger: Enigma IUI-D ronde3 (ud 22 mei 2022) Goldieloks IUI ronde 8 Dvk1990 IVF 1e terugplaatsing Kletskous82 IUI ronde 1 (9 juli 2022) EefjeLove IUI ronde 7 Glitterhartje IUI ronde 2 Lille IUI-D ronde 6 (oktober 2022) BibiQ IUI-D 3de ronde nat. cyc. (Ud 18-10-22)