Ik heb testdrang maar heb geen early testen. Wil eigenlijk gewoon een antwoord hebben en weer door, want ergens zegt mijn gevoel al genoeg
Ik zit nu op 3dpo sinds die IUI en voel hele kleine krampjes af en toe, dit kan toch nog niets met zwangerschap te maken hebben toch? Het is nog zo vroeg.
Hoe doen jullie het met eten? Ik houd er elke keer rekening mee vanaf het moment dat ik de IUI heb gehad. Dan eet ik geen rauwe producten meer enzo. Doen jullie dat ook?
uhm nee dat doe ik niet. Zijn inmiddels bijna 3,5 jaar bezig als ik al die tijd niet gewoon geleefd had was ik nu depressief denk. Ik houd rekening met niet te veel alcohol, maar heb gister gewoon een rood wijntje gedronken. Omdat dat mij gelukkig maakt en ik denk dat jezelf relax en goed voelen een goeie basis is ♡ maar dat is mijn mening en iedereen moet vooral doen wat goed voelt!
Same here. Ik eet sowieso al gezond en drink weinig alcohol, maar laat alcohol niet helemaal staan. En rauw eten al helemaal niet.
Ik doe net zoals jou. We zijn ook al 2 jaar bezig en ik eet en drink gewoon tot de ovitrelle wat ik wil. En daarna let ik er op wat ik eet. Nu tijdens de feestdagen zal ik wel eens een glaasje drinken maar dan met mate.
Ik kreeg helemaal geen meldingen meer, liep gewoon 97 berichten achter! Welkom aan alle nieuwe meiden, hoop dat jullie verblijf op dit topic maar van korte duur hoeft te zijn Ik zit nu in een pauzemaand ivm kerstvakantie (en om er even afstand van te nemen). Maar ik lees nog graag mee
Hier drink ik na eisprong ook niet meer. Voor eisprong lust ik nog wel een wijntje, maar echt in mindere mate dan bv 2 jaar terug. Man houdt ook van een drankje maar vervangt het vaak voor 0.0 bier. Als hij een keer een slechter weekend heeft met 2 avonden 3-4 bier dan ben ik wel bang voor de effecten. Dat heb ik liever niet meer, zeker niet nu we een traject ingaan waarbij ik elke dag hormonen mag spuiten. Af en toe een biertje moet kunnen, maar dacht ergens te lezen dat meer dan 3 EH wel effect heeft op de zaadkwaliteit. Met eten let ik wel op na de eisprong, maar zeker in de eerste week maak ik mij daar niet heel druk over. Verwachten jullie van jullie man/partner dat deze de alcohol laat staan en zo niet: wat vinden jullie acceptabel qua hoeveelheden? Ik voel mij soms een beetje een zeur namelijk