Goed dat je het verteld hebt! En fijn dat de situatie zo is op je werk dat je die ruimte voelt. Same here. Ik vind het ontzettend fijn om de ruimte te hebben zonder vragen afspraken te kunnen plannen en om mijn emoties er soms te kunnen laten zijn. Sterkte meis!
Op basis van deze beargumentatie zou ik misschien nu al bellen naar het ziekenhuis voor een afspraak morgen ja en het rietje op gaan halen. Lopen jouw testen normaal gesproken snel op en af? Bij mij wel namelijk. Dan zou de test morgen alweer lichter kunnen zijn. Maar je hebt ook dames met een langzame op- en afbouw, dan zou jij morgen wel kunnen pieken nog. Ik testte overigens vaak om 10u, dan knalde hij ook al flink hoor! Misschien heb je er iets aan om wat eerder op de ochtend al te kunnen testen.
Ik heb dus inderdaad ook gebeld voor een iui afspraak voor morgen en het rietje opgehaald. Bij het ophalen vroeg ik om advies over deze situatie en zij zei: met Clear Blue weet je het zeker... Ok, daarna dus clear blue gekocht en getest en je raad het al: nog geen smiley Kut. Stress Na 13.00 uur maar ff bellen met de poli wat nou wijsheid is.
Hier weer werk ook van mijn traject af zodat ik weg kan wanneer ik weg moet. Hoef alleen maar naar mijn leiding te lopen en te zeggen morgen is het tijd en dan klaar.
O dat is balen zeg!! Maar een dagje eerder kan op zich geen kwaad toch? Dat zaad overleeft wel. Als een IUI hier op zondag zou komen te vallen, wat niet kan omdat ze niet insemineren op zondag, doe ze het ook een dagje eerder. Maar wat een gedoe zo met die testen om het goed te plannen
ja echt he. Met goed zaad was de eerste iui direct raak. mijn lichaam maakt elke maand een mooi eitje. Ja 2 jaar inderdaad. Ik heb wel het geluk dat ik al 2 kinderen hen van 8 en 6. Die kwamen na 1 miskraam em vervolgens direct zwanger en de jongste ook. Dus dat wil wel. Nu zijn we ouder en duurt het langer en dus 3 miskramen op rij. ik help hulp gekregen van een psycholoog ook ivm rouwverwerking. Dat helpt me enorm.
Is het normaal 7 dagen na je IUI ineens erg veel pijn aan de borsten te hebben? Verder geen klachten gelukkig. Wel van het weekend voedselvergiftiging gehad. Gelukkig bevestigde de gynaecoloog vandaag dat het weinig invloed kan geven op de behandeling.
Ik heb vanaf de ovitrelle al pijnlijke borsten dus nee sorry kan ik je niet mee helpen helaas. Hoop voor je dat het iets positiefs is!
Daar kan ik inkomen dat die miskramen er ook nog eens op inhakken. Wel al fijn dat jullie al kinderen hebben, maar dat lijkt me ook niet gemakkelijk. Zowel nu voor jullie gezin zorgen als voor jezelf als je in een traject zit. Ik heb een pluszoontje van 9 en ik vind dat zelfs al moeilijk om me in die weken als hij hier is sterk te houden. We gaan voor goed zaad, bij jou heeft de iui al gewerkt dus laten we hopen dat het ook voor je derde kindje het geval gaat zijn!
Ik heb zo een telefoontje met de kliniek dus even bespreken met de verpleegkundige. Het is meer intuïtie, sommige zeggen doe niet zo mal maar die is zo intens sterk bij mij. Ik voel bepaalde dingen altijd heel sterk aan, en vaak kloppen die ook. Dood eng, maar kan ook heel fijn zijn want soms voorkomt het heel veel tijd verspilling.
Nou, net dus ff gebeld. Het rietje is maar 24 uur houdbaar dus de IUI is sowieso morgen om 8.30 uur. Nu dus de vraag: ga ik morgen alsnog testen om te zien of de ovulatietest positief is of test ik gewoon helemaal niet (ik denk t eerste, als ik mezelf een beetje ken )
Probeer anders de premom app dan maak je er een foto van dan geeft die aan of het je piek is of niet… of hoeveel % hij zit. App is gratis ik vond die echt mega handig
Heb je geen ovitrelle spuit om de eisprong op te wekken? Ik had in natuurlijk cyclus alleen was bij mij de eisprong niet 100% zeker dus als die Smorgens nog negatief was moest ik om 10:30 ovitrelle spuiten dat gedaan 24 uur later iui gehad
Kliniek gesproken. Beleid beleid beleid, enige wat ik hoorde. Geen hormonen, enige wat ze willen doen is vanaf cd8 echo’s voor groei eitje bijhouden maar daar zit bij mij weinig tot geen angst in.. Heb wel aangegeven dat ik na 3 pogingen een gesprek wil met mijn arts.
Nee, helaas zonder hormonen/medicatie. Ik heb de app gedownload, thanks! De foto geüpload en die zegt "0,88 high". Geen idee wat dat betekent in deze app
Even goed kijken of je c en t lijn goed hebt staan, kun je mee schuiven. Wanneer je piek heeft hij aan peak maar is handiger als je een hele cyclus testen hebt ingevoegd