♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Willow1988 - IUI ronde 8 Kattenmama - IUI ronde 6 Kusjevanmij - IUI ronde 6 Patty86 - IUI ronde 3 nat cyclus Humbly89 - IUI-D ronde 1 nat cyclus Muisjepluisje - IUI-D ronde 2 nat cyclus Jeske90 - IUI ronde 2 Kiwi3191 - Wachtmaand voor 2 ronde IUI Joyce2013 - IUI ronde 1 Wishfull123 - IUI ronde 1 IUI/NOD Patty86 09-12 NOD 23-12 WannabeMammi 09-12 NOD 23-12 Joyce2013 15-12 NOD 29-12 Muisjepluisje Humbly89 Overige afspraken: SM1987 16-12 vroege echo Melanieex 23-12 7w echo Zwanger: BibiQ IUI-D ronde 3 nat. cyc. Angel1986 IUI-D ronde 1 nat. cyc WLKMBBY22 4 rondes IUI - nat. zwanger Marsha95 nat. zwanger GroeneBomen IUI ronde 9 201987 IUI ronde 1 nat. cyc Littledreamers IUI ronde 4 Kletskous82 IUI ronde 2 SM1987 IUI ronde 11 Melanieex IUI ronde 2
Negatiee test gisteren. Gestopt met utrogestan. Hopelijk snel ongesteld. Ik ben vanmorgen in het LUMC geweest voor een echo van mijn baarmoeder als onderdeel van het herhaalde miskraam onderzoek. Het zag er allemaal prachtig uit en ook de keizersnede was prima geheeld. Ze konden geen niche of tussenschot vinden. Wel vond ze mijn baarmoederslijmvlies erg dun. Is dat niet gek na gebruik utrogestan en vlak voor je menstruatie? Volgende week donderdag hebben we een gesprek met onze behandelend gynaecoloog. Over hoe nu verder. IUI met hormonen of nog een paar keer IUI en als de kwaliteit van het zaad niet verbeterd naar IVF/ICSI Bij mij is in ieder geval ondanks mijn overgewicht alles goed. Mooie eisprong, regelmatige cyclus, geen pcos of endometriose. Genoeg om nog hoop voor te hebben. Ik wens jullie allemaal hele mooie feestdagen en een gezond en vooral vruchtbaar 2023!
Dit ziet er positief uit hoor, je hebt op het juiste moment je IUI gehad volgens mij. Lekker dat wachtbankje op, schuif maar aan haha. Ik dacht dat ik de enige liefhebber was qua alcohol want iedereen zei laatst nee ik niet nee drink bijna nooit dacht uhm nou ik drink elke week. Maar dus ik drink ook gewoon geen liters maar een wijntje, omdat ik daar blij van word. En een positieve feeling is veel beter dan huh ik mag niet en weet niet eens of het wat is.. Dus nee ik proost met kerst! Pas als ik test in mijn handen heb stop ik met drinken. Bij mij eerste rookte ik zelfs tot ik de test in handen had.
Weet je hoeveel je bms was voor je eisprong ? Want als dat inderdaad dunner is geworden dan lijkt me dat wel raar. Voor jou ook gezellige feestdagen en een vruchtbaar 2023 met een plakker dit keer!!
Fijn dat die testen een duidelijk beeld geven! Voor je vraag over de alcohol: Ik heb 0.0 wijn gehaald bij de slijterij zodat het niet opvalt dat ik geen alcohol drink.
Ah yes, een ex-roker! Me 2… Eerste jaar toen we ervoor gingen gestopt, na een jaar weer begonnen. Altijd gezegd; als ik hulp moet van het ziekenhuis stop ik weer. Nu dus 4 maand gestopt, maar het valt me heel erg zwaar allemaal!! Vind het leven al zo moeilijk met het doel wat niet bereikt wordt… En dan het stoppen erbij, elke tegenvallers elke keer weer… Maar jij bent dus ook gewoon zwanger geworden toen je nog rookte!
@Patty86 ik wens jou niks minder! fijne feestdagen en een super vruchtbaar 2023!! Hier ook een ex roker! tijdens de zwangerschap van Liam gestopt en toen hij 2 jaar was helaas toch weer begonnen door alle stress toen de tijd. Nu weer sinds 4 jaar gestopt. Drinken heb ik nooit gedaan, ik word al dronken na 1 glaasje alcohol
Wow, 4 jaar alweer. Knap hoor!! Lastige verslaving hoor… Haha, dan moet je de alcohol maar laten staan!
dat is het zeker, nu vind ik het gelukkig geen probleem meer maar de eerste 1 a 2 jaar, god elk stress momentje of lastig dingetje kwam de drang aan een sigaret weer terug ik houd het wel bij een radler 0.0
Jazeker ik was 13 jaar aan de pil geweest rookte en dronk (meer dan nu was toen 27 dus lekker in mijn party fase nog) En was in 4 maanden zwanger. Maar mijn ontzettende voordeel is gewest dat ik kotsmisselijk werd van die peuk tijdens het zwanger zijn. Dus mijn hoofd wilde roken maar mijn lijf ging helemaal tegen mijn hoofd in het verzet. Ik ben sinds dien niet meer begonnen en geloof me januari ben ik 9 jaar gestopt.. ik wil zo graag weer roken haha. Ik heb vriendinnen die de hele zwangerschap 5 sigaretten per dag rookte en weet je waarom omdat een happy mommy beter is dan een gestreste dus de verloskundige zei doe zo min mogelijk maar stress is nog slechter voor je kind. Dus als je nu gestopt ben mega knap wees super trots op jezelf en probeer vol te houden ik weet hoe moeilijk dit is. Maar ik denk dat jij net als ik met 1 sigaretje tijdens de kerst weer overstag gaat. Dus doe het niet, houd vol! Maar als je het te veel stress oplevert doe het dan met mate en be a happy mommy to be! Mijn mening mensen, wil geen boze berichten mijn kant op iedereen is zijn eigen ik en maakt zijn eigen keuzes die moeten we respecteren. Treat people with kindness ♥
Og Oh ja, ik wil het zo graag Vooral om deze rottijd door te komen. Maar goed, ik ben heel bang dat ik het niet bij ‘af en toe’ kan laten.
Herkenbaar ik weet dat ik voor de bijl ga na 1 peuk.. dus ik houd vol en adem de rook van mij man in buiten haha
Ik ben benieuwd ga 2 januari naar iemand toe die mij gaat helpen mentaal, voeding, lichamelijk en acupressuur en heb die week ook een acupunctuur behandeling! Ben er klaar voor
Oooh roken die verslaving gaat echt nooit meer weg denk hoor! Wij zijn in februari 3 jaar gestopt, maar de behoefte is er nog geregeld! Niet dat je denkt ik moet een sigaret, maar hmmm ik zou wel willen. De verslaving is ook niet alleen de nicotine, maar ook even dat rustmomentje, momentje voor jezelf, even gezellig met iemand kletsen met een peukje. Ik zeg altijd: als ik later oud ben dan begin ik weer Qua drinken moet iedereen zelf weten. Over de algemeen dronk ik alleen bij uitzondering in de wachtweken, maar de arts heeft bij ons wel duidelijk gezegd geen alcohol na de IUI. Wat je in de eerste week van je cyclus doet vond hij allemaal prima. Dus ik hou mij er toch maar aan. Misschien ook omdat het ronde 1 is en nog wel hoge verwachtingen Vandaag weer een echo gehad, de hoop was zaterdag IUI omdat de kerst een probleem was. We zouden dan zelf moeten proberen. 1 eicel gegroeid en dus nog te klein (14-15 mm). Maaaaar... Ze hebben overlegd: zaterdag mag ik bij de dienstdoende gyn voor een echo en mits het dan voldoende gegroeid is in de avond de ovitrelle zetten en 2e kerstdag in de ochtend de IUI. Spannend!!! Blij dat het dan toch door kan gaan zoals het er nu uit ziet jammer dat er maar 1 ei meedoet
Ooooh wat een fijn nieuws!! Waarom kon het nu wel? Ja, wij rookten ook allebei. Allebei gestopt voor een eerste wondertje Dat maakt het soms nog weleens lastig als we samen op vakantie zijn. Meestal is er een van ons zwak en is de ander sterk en gebeurt er niets. Maar als we allebei een keer zwak zijn gaan we overstag….
Niet getreurd met 1 ei. Ik had iedere ronde meerdere eitjes of overstimulatie. Ik raakte zwanger in de ronde toen ik maar 1 eitje had. Dus wie weet… jij ook wel!
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Willow1988 - IUI ronde 8 Kattenmama - IUI ronde 6 Kusjevanmij - IUI ronde 6 Patty86 - IUI ronde 3 nat cyclus Humbly89 - IUI-D ronde 1 nat cyclus Muisjepluisje - IUI-D ronde 2 nat cyclus Jeske90 - IUI ronde 2 Kiwi3191 - Wachtmaand voor 2 ronde IUI Joyce2013 - IUI ronde 1 Wishfull123 - IUI ronde 1 Maankindje - IUI ronde 1 IUI/NOD Patty86 09-12 NOD 23-12 WannabeMammi 09-12 NOD 23-12 Joyce2013 15-12 NOD 29-12 Muisjepluisje Humbly89 Overige afspraken: SM1987 16-12 vroege echo Melanieex 23-12 7w echo Zwanger: BibiQ IUI-D ronde 3 nat. cyc. Angel1986 IUI-D ronde 1 nat. cyc WLKMBBY22 4 rondes IUI - nat. zwanger Marsha95 nat. zwanger GroeneBomen IUI ronde 9 201987 IUI ronde 1 nat. cyc Littledreamers IUI ronde 4 Kletskous82 IUI ronde 2 SM1987 IUI ronde 11 Melanieex IUI ronde 2
Ja geen idee, maar ik ben allang blij Hier zijn we tot nu toe bijna altijd samen gestopt en samen weer begonnen. Maar zolang als nu nog niet eerder gestopt. Ik weet wel dat zodra wij weer een avondje zouden roken we weer hooked zijn Dus niet aan beginnen, klopt meestal als de ene zwak is dan zegt de ander nee gaan we niet doen