Hier net zo; "onverklaarbaar verminderd vruchtbaar" dus het probleem lag bij geen van beiden. Gelukkig was ik bij de 1e IUI al zwanger. Hopelijk heb ik nu datzelfde geluk en heb ik over 8 dagen een positieve test in handen
Ja met de echo volgen ze de groei en vanaf 17-18 plannen ze de Ovitrelle in. Ik had vrijdag de echo met bovenstaande afmetingen en moest zaterdagavond om 12 uur de Ovitrelle zetten.
Spuiten gaat goed! Vind het zelfs wel een soort van leuk om te doen. Alles voor het goede doel! Al had ik zondag denk ik op een vervelende manier een haarvaatje te pakken, nog een paar uur de plek gevoeld. En ik krijg snel blauwe plekken, dus heb er nu al 3
net het ziekenhuis gebeld. a.s. vrijdag 1e follikelmeting van iui 4. Cd8 is wel wat vroeg maar maandag is al cd11 en ik heb soms al een ei op cd11. Dus dan lukt dat niet meer om nog iui te plannen en ovitrelle te zetten. Dit wordt waarschijnlijk de laatste zonder hormonen. Nu uitdokteren met welke onthouding we de beste zaadkwaliteit hebben. 4 of 5 dagen is voor mijn man beter denk ik.
Kunnen ze dat allemaal zien met 1 echo? Ik heb maandag 2 januari mijn echo om te kijken hoe mijn ei erbij staat, ben dan op cd10. Mijn ei is verschillend, tussen cd 15 en cd 18. Ik krijg eenmalig een echo. Kunnen ze dan al bekijken hoelang het duurt voordat mijn ei springt? Wat fijn dat je vanaf iui 5 met hormonen mag, maar natuurlijk hopen dat dat niet nodig is
Bij ons adviseren ze twee dagen voor de beste kwaliteit. Bij meer kon het aangemaakte zaad ook te “oud” zijn en bij minder kon het te weinig zijn. Kun je het anders niet nog even nagaan bij jullie arts?
Ik heb woensdag 4 januari op cd11 ook een echo om te kijken hoe het ervoor staat! Ben heel benieuwd, ben echt zo toe aan het nieuwe jaar, heerlijk alle ellende achter mij laten!
2 dagen is bij ons dus echt onder de maat. Ik denk nu dus aan 3 of 4 dagen. Dat wilde we deze keer al doen. Maar toen had ik een snel ei. Zal het ook even aan de arts vragen. Ik heb meestal op dag 10 eerste echo. Ik heb mijn ei tussen cd 12 en cd 15. Eerste iui zelfs pas met cd 17 inplannen iui en een spuiten ovitrelle moet 36 uur tussen zitten.
Heb je tussendoor nog een extra echo of kunnen ze dat vanuit de eerste echo zien? (Helemaal nieuw voor mij)
Ik ben vandaag dpo 14 ongesteld geworden. Nu even maandje niet en lekker uitkijken naar mijn vakantie in Disneyland Parijs. Heb er echt heel veel zin in en kijk er echt naar uit, lekker ontspannen en geen verplichtingen. Ronde 3 ga ik pas starten in Februari omdat ik in mijn vakantie niet wil spuiten en bezig wil zijn met hormonen of alcohol.
Ik zit vandaag op CD5, 3 dagen gonal-f gespoten, en ik heb al vruchtbaar slijm komt dat jullie bekend voor, al vroeg vruchtbaar slijm hebben bij hormoongebruik? Zou dit een teken zijn dat ik dan ook al over een dag of 5 mijn ovulatie kan verwachten?