Hoooi! Wij hadden slechte zaadkwaliteit, dus ik verwacht er helemaal niets van. Wel had ik 5, 6 en 7 DPO heel gekke steekjes linksonder iets schuin naast mijn navel. Ondanks dat het een slechte IUI was, blijf je toch altijd een beetje hoop houden. En dit was het enige wat ik voelde wat ik nog nooit gevoeld had. Herkenbaar voor iemand?
Oja je had verteld hier over de zaadkwaliteit! Ik houd toch fingers crossed voor een wonder. Voor mij niet herkenbaar. Ik heb wel steken in m'n eierstokken nu op 6dpo (voel het in m'n liezen). Misschien dat daar nog wat grote eitjes zitten die niet zijn gesprongen of irritatie door hormonen?
Ja snap ik hoor haha, heb t ook nooit gedaan want leek mij ook altijd teveel gedoe Maar in situaties als dit wel weer handig. Misschien toch gewoon een paar dagen later. Heb dat zelf wel geregeld gehad, meestal wel regelmatig maar soms ineens 2 dagen later. Heel irritant
Had je nog contact gehad met het ziekenhuis over een check tussendoor? Of kwam er nog een afspraak aan op korte termijn waar je dat wilde bespreken?
Ik denk dat de vraag voor mij is, dus ik reageer even We hebben a.s. dinsdag een telefonische afspraak met onze gyn hierover. We moeten nog even op papier zetten wat we precies willen. Maar een tussentijdse check is sowieso een vereiste. Of misschien door naar ICSI? Al is dat misschien een grote stap ineens… Ik heb nu spijt dat ik heb gezegd dat we koorts hebben gehad. Ik heb het ook nog aangedikt. Heb 3 dagen gezegd terwijl we daar niet eens zeker van zijn. En dat blijkt nu net een grens te zijn. Want, wat als ik niets had gezegd? Dan hadden we gewoon een IUI gekregen de maand hierop. Het wordt dus gebaseerd op wat ik vertel en niet op echte feiten.
O ja was idd voor jou bedoeld Kun je in dat gesprek niet zeggen dat je twijfelt over t aantal dagen en het ook korter kan zijn geweest, nou ja de vraag is of dat nog gaat uitmaken. Goed plan even duidelijk op papier te zetten wat je belangrijk vindt om te zeggen en te vragen. Hopelijk een gesprek met een uitkomst waar je blij van wordt. Van isci kun je ook niet meer terug naar IUI (las ik hier eerder? Dus je moet je wel afvragen of dat verstandig is als t probleem voor een bepaalde periode bestaat.
Gisteren trouwens nog een mooi gesprek gehad met een vrouw van in de 50 ongeveer. Ze zei: ‘Realiseer je alsjeblieft dat een kind hebben het grootste gedeelte uit zorgen bestaat. Op iedere leeftijd van het kind. Vraag jezelf af hoe je leven nu is en wat je belangrijk vindt. Ik had gewild dat mensen om mij heen dit tegen mij hadden gezegd’. Niet dat ze er spijt van heeft, maar je krijgt er heel veel zorgen voor terug. Ik zei: ‘Ik vind het ook fijn om te weten dat er iemand naar je omkijkt als je ouder wordt’. Ze zei: ‘Dat is ábsoluut geen gegeven. Als ik zie hoeveel oudere mensen niet worden bezocht door hun kinderen’… Ze werkt als vrijwilliger in een verzorgingshuis. Onze wens is er niet minder om natuurlijk, maar dit gesprek geeft ergens wel veel rust. Dat het oké als het anders loopt… (zeg ik nu )
Ja, goede! Ik wist idd niet dat je dan niet meer terug kon. Al heb ik ook een gevoel dat IUI niet gaat lukken bij ons. En mijn gevoel is tot nu toe vaak goed geweest Maar goed, eerst idd maar even de andere alternatieven bespreken!
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Kusjevanmij - IUI ronde 6 Patty86 - IUI ronde 4 nat cyclus Humbly89 - IUI-D ronde 1 nat cyclus Muisjepluisje - IUI-D ronde 2 nat cyclus Jeske90 - IUI ronde 2 Kiwi3191 - IUI ronde 2 Maankindje - IUI ronde 2 Kippie13 - IUI-D ronde 2 nat cyclus Esalki87 - IUI ronde 1+Gonal F+Ovitrelle Kletskous82 - Wachtmaand na VMK Sappie91 - IUI ronde 1 Willow1988 - IUI ronde 9 IUI/NOD Maankindje 21-1? NOD 5-2? WannabeMammi IUI 2: 05.01 NOD 19.01 Humbly89 IUI-D 1: 6-01 NOD 19-1 Muisjepluisje IUI-D2 05/01 NOD 21/01 Sappie91 IUI 08-01, NOD 22-01 Patty86 IUI-4 09/01 NOD 23-01 Kippie13 IUI-d2 14-01? NOD 28-01 Overige afspraken: Kletskous82 10-1 controle echo Wishfull123 27-1 eerste vroege echo Zwanger: BibiQ IUI-D ronde 3 nat. cyc. Angel1986 IUI-D ronde 1 nat. cyc WLKMBBY22 4 rondes IUI - nat. zwanger Marsha95 nat. zwanger GroeneBomen IUI ronde 9 201987 IUI ronde 1 nat. cyc Littledreamers IUI ronde 4 SM1987 IUI ronde 11 Melanieex IUI ronde 2 Wishfull123 - IUI ronde 1
Weet het ook niet zeker, maar dacht dat iemand dat hier zei. In ieder geval iets om goed na te vragen mochten jullie ervoor kiezen om een stap verder te gaan. Wie weet mag je toch gewoon eerder weer van start
Just asking.. Zien jullie verschil? Bovenste gisterochtend 2e urine (half uur na opstaan m) net uit de prullenbak gevist Onderste net, appelsap urine (goed donkergeel)
Hoi! Ik kom mij ook melden.. zit nu in de 20e ronde.. heel vaak tuurtesten gehad.. afgelopen zomer geholpen aan m'n niche. We hoopten dat dat de sleutel was (gezien de lange periode spotting). Helaas.. nu mogen we door naar IUI. Morgen beginnen met Gonal-f. Maandag uitgangsecho. Ik vind 't spannend maar ben ook redelijk nuchter. M'n man laat niet blijken hoe hij het vindt, maar ik weet dat het hem echt raakt dat we nog met lege handen staan (wordt voor hem z'n eerste kind). Uit de onderzoeken is verder niks gekomen. We zijn "te goed" voor IUI, maar na doorpushen mogen we gelukkig toch.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Kusjevanmij - IUI ronde 6 Patty86 - IUI ronde 4 nat cyclus Humbly89 - IUI-D ronde 1 nat cyclus Muisjepluisje - IUI-D ronde 2 nat cyclus Jeske90 - IUI ronde 2 Kiwi3191 - IUI ronde 2 Maankindje - IUI ronde 2 Kippie13 - IUI-D ronde 2 nat cyclus Esalki87 - IUI ronde 1+Gonal F+Ovitrelle Kletskous82 - Wachtmaand na VMK Sappie91 - IUI ronde 1 Willow1988 - IUI ronde 9 Caithxxx - IUI ronde 1 IUI/NOD Maankindje 21-1? NOD 5-2? WannabeMammi IUI 2: 05.01 NOD 19.01 Humbly89 IUI-D 1: 6-01 NOD 19-1 Muisjepluisje IUI-D2 05/01 NOD 21/01 Sappie91 IUI 08-01, NOD 22-01 Patty86 IUI-4 09/01 NOD 23-01 Kippie13 IUI-d2 14-01? NOD 28-01 Overige afspraken: Kletskous82 10-1 controle echo Wishfull123 27-1 eerste vroege echo Zwanger: BibiQ IUI-D ronde 3 nat. cyc. Angel1986 IUI-D ronde 1 nat. cyc WLKMBBY22 4 rondes IUI - nat. zwanger Marsha95 nat. zwanger GroeneBomen IUI ronde 9 201987 IUI ronde 1 nat. cyc Littledreamers IUI ronde 4 SM1987 IUI ronde 11 Melanieex IUI ronde 2 Wishfull123 - IUI ronde 1
@WannabeMammi Wij mogen idd niet meer terug naar IUI als wij IVF doen. Eigenlijk wouden ze ons meteen door IVF sturen (ook wel vanwege de endo en adeno), maar dan is er echt geen weg meer terug. Dus wij moeten 6 IUI pogingen doorlopen, voor we jaar IVF kunnen (hopelijk is dat echt niet nodig)