Of hij blijft zo constant omdat de afbouw van Ovitrelle en de opbouw van HCG elkaar nu precies overlappen. Laten we hopen dat dat het is Gekmakend dit!
Ik vind het er ook wel goed uitzien eigenlijk! Maar je test wel supervroeg. Met een eisprong op 5 januari ben je nu 9dpo. Dan is het heel waarschijnlijk dat je in ieder geval de eerste keer positief test door ovitrelle, maar je zou dan toch wel een afloopje zien nu. Kan ook zijn dat ze gelijkmatig blijven doordat de hcg in ovitrelle afloopt maar je eigen hcg oploopt. Wie weet. Dat is het rotte aan vroeg testen, krijg je zoveel stress van (ik ken het maar al te goed). Maar ja, de nieuwsgierigheid is ook niet te doen he. Morgen maar weer testen! En dan je allereerste test met die vergelijken, dan kun je beter zien of ‘ie donkerder is. Spannend!
Jaa klopt die eerste test was echt puur een ovitrelle check, was zo benieuwd hoe mijn lichaam het doet. Gister had ik dus ineens zulke drang dat ik dacht fuck it gewoon doen, en nu dus omdat ik geen oploop of afloop zag dus nu zit ik nog steeds in onzekerheid want weer geen op of afloop
O helemaal buiten de koelkast? Volgens mij moet ie er tussentijds wel weer in terug. Welke tijd houdt jij aan om het toe te dienen?
Hier sluit ik mij helemaal bij aan, ik vind ze wat gelijk overkomen. Van de Ovitrelle zou je verwachten dat is echt afloopt in 3 dagen, dus heel spannend hoor! Misschien is het inderdaad gelijkmatig omdat de Ovitrelle afloopt maar je eigen hcg stijgt. Dan zou je morgen duidelijk moeten hebben denk ik
1 pen kan 4 weken buiten de koelkast. Ik kan hem dus in mijn slaapkamer laten liggen. Ik ga volgende ronde starten met 50 eenheden gonal f. Weet iemand of het tijdstip van spuiten nog uitmaakt. Of mag je dat zelf kiezen. @Muisjepluisje ik zie zeker geen afloop. Ik ben echt wel een beetje hoopvol. Al kan het altijd nog misgaan. Duim voor je meid
@Humbly89 jammer, je zult het zelf het beste in kunnen schatten @Kippie13 goed plan! Die is vanavond wel positief, wordt het dan dinsdag de IUI?
Ik word er echt nerveus van maar ook ineens heel hoopvol, vind dat dood eng meiden. Me testen zijn op dus heb weer nieuwe besteld, want wil graag met dezelfde blijven testen (sensitest 25 mIU/ml)
Geen idee. Ik stelde vorige keer zelf voor om 2 keer per dag te testen als ie op begon te lopen en toen zei ze zelf dat dat geen zin heeft omdat je toch niet naar de kliniek kan bellen als ie savonds positief is. Maar ik ben eigenwijs, dus ik test wel 2 keer. (Meer omdat dat mij meer inzicht geeft in mijn cyclus/eisprong).
Ik mocht spuiten tussen 16.00 en 21.00 volgens mij. Mocht per dag ook verschillen, dus hoefde niet op hetzelfde moment. Als het maar in dat window was. Ik prikte meestal als ik klaar was met eten, als een soort routine zodat ik het niet zou vergeten.
Dat is wel een goeie. Ik spuit denk ik als de kinderen op bed liggen om 20:00 uur dan. 3 avonden druk met sporten van de kinderen. Alles altijd rondom etenstijd
@Caithxxx welkom! Ik hoop dat IUI voor jullie lukt. Ik ga ronde 3 in als ik ongesteld wordt deze maand. Ik heb al 4 rondes Gonal F 75 gehad. Alleen de 1e keer geen IUI kunnen doen ivm dat de follikels al weg waren. Succes! Xx