Vind dit moelijk vergelijken, omdat het verschillende tijdstippen en verschillende dagen zijn. Ga je met één test verder testen? Denk dat je daarmee het meeste rust geeft voor jezelf. Over een paar dagen weet je in ieder geval meer. En in principe moet de ovitrelle er uit zijn, maar het kan ook nog best wat langer duren. Dat had @Maankindje van de week ook toch?
Ik slaap ook heel onrustig en me borsten lijken iets gevoeliger maar ik weet niet of dat wat zegt want mijne zijn altijd wel gevoelig.
Oeh dat is even schakelen ja! Tempo er flink op. En wat fijn dat voor (eventuele, hopelijk niet nodig) volgende pogingen een ander plan van aanpak wordt gemaakt. Worden dat dan toch echo's? Of heeft ze dat nog niet gezegd?
Jaaa uiteraard hoor, maar vast herkenbaar nu ik dit voor het eerst mee maak is die drang belachelijk en wil je liefst al je testen erdoorheen smijten! Ik moet nu toch echt wachten op mijn dipsticks.
Haha ja ik vertrouw mezelf ook echt niet met 1x testen. Ben als de dood dat ik niets zie (en dan mezelf gek maak dat het te vroeg is dus dat ik blijf testen tot er wel iets komt maar dan depri wordt) of dat ik wel iets lichts zie (maar dat het misschien nog de ovitrelle is en dat ik daar hysterisch van wordt en elke 4 uur ga testen voor oploop ook al weet ik dat dat niet kan). Kortom: hier geen testen in huis
Haha plus 1! Ik heb in de bijna 3 jaar dat we bezig zijn misschien in totaal 2 testen gedaan. Anders maak je jezelf alleen maar gek. Ik wacht altijd rustig NOD af... En altijd word ik dan gewoon ongesteld
Idem hier! Geen testjes in huis en afwachten NOD. Ik kan persoonlijk die teleurstelling niet aan en zeker na de ovitrelle heb ik daar heel veel schrik voor. En ik krijg sowieso (menstruatie of niet) een bloedtest in het ziekenhuis 14 dagen na IUI
Ik heb geen idee, ik tel vanaf de dag na mijn positieve ovulatietest Dan zou ik nu op 10 zitten ipv van 11 haha ik wacht af
Ze heeft net terug gebeld en we zijn dus inderdaad te laat voor een inseminatie. De eisprong heeft gisteren plaats gevonden dus de IUI had dan vandaag gemoeten. Vanaf de volgende cyclus wordt er met echo's getracked en eventueel (indien nodig) met Ovitrelle een eisprong opgewekt voor de perfecte timing. Ik hoef dus geen ovulatietesten meer te doen (al ga ik de volgende cyclus wel mee testen, gewoon voor mn eigen bevestiging en ik had ze toch al gekocht). Superbalen dat deze cyclus dus gemist is, maar het is wel een bevestiging voor wat ik al dacht.
Ah MAN wat zou ik daar van balen zeg. Dit vraagt echt alles van je geduld. Je kan er nu niets meer aan doen en wat komt dat komt, maar nu moet je dus sowieso weer wachten. Of zit je er met wat meer rust in dan ik? Wel hartstikke fijn dat je vanaf volgende cyclus wel gewoon echo's hebt, ook al kost je dat mogelijk ook veel van je tijd. Dan weet je wel zeker dat je goed timed
Wat rot dat je nu je eisprong gemist hebt. Gelukkig beseffen ze nu wel dat je opvolging met echo nodig hebt.
@Kiwi3191 zou mooi zijn als je eind van de maand alweer voor de volgende IUI kunt Met mij gaat het goed, weer een dagje dichterbij de echo @Kippie13 wat goed dat je erachteraan bent gegaan!! Dat klinkt het harstikke goed, met echo opvolging en met hormonen voor 300 minder Hebben ze een wachtlijst? Ah shit lees nu in een ander bericht dat de IUI deze ronde te laat was, wat ellendig @Muisjepluisje wat een rollercoaster van emoties maak jij door! Er is zoveel gebeurd deze ronde, maar dit streepje is echt wel al heel duidelijk! voorzichtig gefeliciteerd! Een cb zou denk ik ook wel positief uitslaan. Heb je die in huis?
Dan is het inderdaad lastig. Want wanneer lees je dan de piek af. Neem aan dat je na een paar cyclussen wel eens beeld hebt van wat het moet zijn.
Is het niet zo dat clearblue de oploop meet, dus dat je dagen achtereen hiermee test en dan geeft hij bij oploop een smiley? Hij onthoud het als het ware? Dus als je 1 test doet hij nooit een smiley geeft?