Poli is dicht, alleen voor bevalspoed zeg maar. Hele fertiliteitclub is er niet. Maar clearblue was nog niet positief dus ik denk afscheiding door gonal f nu al zo hevig, naja eitjes zullen er wel groeien. Morgen maar kijken.
Ach, ja dat is bij mij ook zo. Vervelend zeg. Maar inderdaad, die afscheiding zegt niet zoveel als je aan de hormonen zit! Is bij mij ook geen peil op te trekken. Veel succes morgen
Thanks! Was alleen vergeten dat t schoolvakantie is en de oudste dus ook thuis is de oppas mag vroeg opstaan dus. De jongste kan ik nog wel op sleeptouw nemen, die heeft geen flauw benul wat er gebeurt maar als je 6,5 bent komen er wel vragen
Ah wat leuk !!!! Hahah ik heb ook mijn 2 katten allebei bijgestaan toen ze hun kittens kregen zo bijzonder mooi. Wat prachtig klinkt dat, een knuffel steen. Toch iets fijner lijkt me dan een gewone urn. Veel sterkte
@GroeneBomen heb jij je echo nu gehad? Ik wacht af. Een eitje kan ook te groot worden toch? Vorige keer waren ze allemaal in 2 dagen van klein naar groot gegaan. En nu was ie al medium, dus hoop dat t goed is .. en er niet allemaal meer zijn gaan groeien. Ik ben zenuwachtig haha. Ik zou het zo erg vinden als het weer niet doorgaat.
Morgen mag ik. Ja kan idd overrijp worden, heb ik ook al gehad grrr. Ik doe met je mee, voelt echt alsof ik best wat eitjes heb, ben hele dag misselijk, liezen trekken. Dus ik ga uit van ongunstigste scenario
Gister is mijn menstruatie beginnen. 6 dagen eerder dan “verwacht”.. Alhoewel ik daar deze ronde niet zo treurig over ben, aangezien we toch zeker wisten dat er geen zwangerschap zou zijn deze maand. Deze cyclus kunnen we niet op voor iui om dat wij dan precies in het buitenland zitten. Wij gaan even 10 dagen vakantie vieren! Nu twijfel ik erg of in ovulatie testen mee zal nemen op vakantie, zodat we toch zelf kunnen proberen. Aan de ene kant denk ik doen. Aan de anders kant denk ik misschien goed om gewoon van elkaar en de vakantie genieten. wat zouden jullie doen ?
Mmm stom.. ik hoop het niet hoor! Ik had maar 1 eitje, was geen andere meegegaan. Deze was al 20, dus zometeen de ovitrelle en dinsdag de inseminatie heel erg opgelucht dat het nu doorgaat, al is het jammer dat t er 1 is en niet 2. Volgende maand gaan ze dan weer ietsje hoger doseren haha.
Tsja. Ik zou echt doen waar je je zelf het beste bij voelt. Ik zou zelf liever niet overslaan. En ik zou anders sowieso een ovulatie test doen om te zien of ie geweest is, zodat ik ook weet wanneer ik ongesteld ga worden. Maar als je echt even hier niet mee bezig wil zijn, even je hoofd richten op ontspanning en vakantie, dan zou ik het niet doen. Of we gezellig samen maken maar zonder ovulatietesten lijkt me ook een fijne optie. Super balen dat menstruatie is begonnen. Is het wel zoals normaal, niet een (flinke) innestelingsbloeding?
Ja ik twijfel nog. Het is denk ik ook wel even fijn om gewoon echt even samen te zijn, en even te genieten van elkaar en de vakantie. En dan zonder bezig te zijn met wanneer een eisprong plaats gaat vinden. Nee geen innesteling bloeding. Ik had 5 eitjes tijdens de echo op cd 10, dus iui gestaakt en gehele onthouding. Dus wist heel zeker dat ik niet zwanger kon zijn. Daarom vond ik het nu ook niet zo erg dat mijn menstruatie eerder begon.
Ohja dat had je verteld. Tsja. Dan valt het mee. Ach er zit ook geen tijdsdruk op. Een maandje even tot rust komen is ook zo belangrijk!
Goede avond, ik heb de afgelopen tijd vooral even mee gelezen na mijn miskraam. Ik verwacht morgen ongesteld te worden. Verlies al beetje rood bloed verwacht dat het morgen doorzet. Ik merk aan mezelf dat ik dubbelen gevoelens heb om weer te mogen beginnen aan de iui. Ene kant blij dat we weer verder kunnen om zwanger te raken. Andere kant zie ik het lichamelijk nog niet zitten om weer zwanger te worden. Ik vind het heel dubbel..
Ik zou gewoon genieten even van elkaar. Geen testen geen gedoe, geen seks op commando, gewoon even tijd voor jullie en komt er seks, top! Maar omdat jullie het willen, niet omdat je ovulatietest positief is. Even opladen voor de start van nieuwe ronde
Hoe hoeveel ga je spuiten?Ja blijft zoeken naar de beste dosis. Fijn dat je 1 goede hebt beter 1 dan geen of een hele zooi eitjes
Ik denk dat ik me daar ook het fijnste bij voel inderdaad. Even tijd voor elkaar en even niet met al het andere bezig zijn.
Yes Brits Korthaartjes...fok ik a zeker 10 jr. Heel af en toe een nestje. Deze poes wordt net als t baasje niet zo makkelijk zwanger. En deze keer was het toch de 1e keer gelukt.
Ik zou geen testen meenemen op vakantie. Zon, zee en strand zijn de ideale situatie om gezonde zin te krijgen. Dus gewoon minimaal 5 keer sexen dan zit je altijd goed
Gezellig, ik ga daar ook naar haha. 75 is echt teveel. Ben door de snelle eigroei super misselijk ook
3 rijpe eitjes te pakken. Kleinste is 16,5 mm en 2 van 18/19. Gaan dus alle drie dus meedoen. Nog steeds geen iui voor mij, blijf nog hangen in de OI. Ovitrelle mag ik zetten Dosis omlaag volgende ronde, 1 ei is t streven en ik ben echt afschuwelijk misselijk 24/7 door de scheve hormoonverhouding.