1e poging start IUI 2020 DEEL 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door BibiQ, 7 feb 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.650
    27.301
    113
    Vrouw
    Wat goed dat er wel een oorzaak is gevonden, dat jullie antwoorden hebben gekregen. Onbezorgde zwangerschap zit er helaas niet meer in, maar je zal dan vast wel veel extra controles krijgen en hopelijk zal dat je ook wst houvast geven. Nu nog zwanger raken :) hopelijk vlot! Fijn dat jullie zelf groen licht hebben gekregen!

Kletskous82 vindt dit leuk.
  2. Ava101

Ava101 Bekend lid

7 mrt 2022
    607
    499
    63
    Vrouw
    Utrecht
    ja om meerdere redenen.. bij ons zegt het ziekenhuis standaard dat je pas vanaf dag 16 na de IUI mag testen. Dat is voor mij morgen. Daarvoor zou de ovitrelle nog voor een valse positieve test kunnen zorgen.
    Daarnaast is mijn cyclus rond de 30 dagen gemiddeld.. dus m’n NOD is ook pas morgen. Ben idd heel bang na 2 miskramen dat als ik te vroeg test dat het dan alsnog mis gaat in dit hele vroege stadium en ik dan weer blij ben gemaakt met n dode mus..
    En ik heb ook wel eerder voor m’n NOD getest, dan was de test nog negatief maar was ik vervolgens alsnog niet helemaal zeker want misschien was ik wel te vroeg..
    Dus.. nou ja dan maar voor de zekerheid even wachten.
    Ik hou jullie op de hoogte!

Kletskous82, willow1988 en lille vinden dit leuk.
  3. Ava101

Ava101 Bekend lid

7 mrt 2022
    607
    499
    63
    Vrouw
    Utrecht
    Wat goed dat er een oorzaak is gevonden. Het doet niets weg aan jullie enorme verdriet natuurlijk.. maar het lijkt me voor jullie mentaal ergens goed om het zo misschien een plekje te kunnen geven..

heel veel sterkte nog, ik heb bewondering voor je positieve instelling. En ook heel fijn dat jullie het al weer kunnen gaan proberen. Het is jullie enorm gegund!!

Kletskous82 vindt dit leuk.
  4. WLKMBBY22

WLKMBBY22 Niet meer actief

Ja dat is inderdaad zo, soms moeten we weer even in onze oren knopen dat alles wat we doen onze keus is en we het mogen doen zoals wij willen. Aankomende maand lassen we een pauze in, dan ben ik tijdens mijn ovulatie precies op vakantie en die stond al gepland, ik denk dat dat ook wel even goed is voor mij! Dan proberen we het ervoor gewoon weer een keer helemaal zelf!

Morgen zit ik op dag 20 van mijn cyclus (26 dagen) en heb mezelf een voet reflex behandeling met lichaamspakking in etherische oliën cadeau gedaan dat schijnt ook erg goed te zijn voor de innesteling en ik kijk er echt naar uit die ontspanning.

Wat doen jullie om de weken door te komen?

5. willow1988

willow1988 Bekend lid

27 sep 2021
    711
    675
    93
    Vrouw
    Nou, ik had iets heel vreemds vandaag. Dinsdag had ik links een follikel van 15mm en vandaag was ie verdwenen! Alleen rechts een follikel van 11mm. Morgen voor de zekerheid nog een echo, daarna maandag weer. Nu dus waarschijnlijk pas iui volgende week dinsdag of woensdag, dat is dan cd17/18… Hebben jullie dit wel eens meegemaakt?

6. Ava101

Ava101 Bekend lid

7 mrt 2022
    607
    499
    63
    Vrouw
    Utrecht
    Huh dat is raar? Die kan toch niet weg zijn? Ik heb wel eens gehad dat m’n darmen zo in de weg lagen dat het moeilijk was om alles goed te zien (niet tijdens IUI traject maar eerder). Kan het niet zoiets zijn?

7. lille

lille Actief lid

15 mrt 2021
    486
    566
    93
    Vrouw
    Maastricht
    Oh dat is raar, ik heb dit ook nog nooit gehad. Misschien is die te vroeg gesprongen of ze hebben mssn niet goed kunnen kijken vanwege de darmen. Wel fijn dat je er nog eentje hebt!

8. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.484
    3.110
    113
    Vrouw
    Precies, dat denk ik ook..

9. kattenmama

kattenmama Bekend lid

14 okt 2020
    813
    628
    93
    Vrouw
    Heb ik ook wel eens gehad hoor! 2 follikels links goed aan het groeien en een paar dagen later waren ze links opeens weg en was er rechts 1 goed aan t groeien. Soms neemt om wat voor reden dan ook een ander eitje het over en krimpen die andere follikels weer.

Ava101 vindt dit leuk.
  10. Nurazvita

Nurazvita Actief lid

21 jan 2022
    132
    78
    28
    Vrouw
    Hoi allemaal, terug van weggeweest. Er was het één en ander gaande dat al mijn aandacht en energie vroeg en ik heb ook corona gehad. Zodoende kwam ik een poosje niet aan het forum toe.
    Maarrr, we zijn begonnen: ik heb maandag de uitgangsecho gehad en ben op maandag begonnen met de Ovaleap. Spannennnnnd!

Kletskous82 en Ava101 vinden dit leuk.
  11. Thelady88

Thelady88 Lid

11 dec 2010
    31
    6
    8
    Vrouw
    Ouderenzorg
    Rotterdam

12. Thelady88

Thelady88 Lid

11 dec 2010
    31
    6
    8
    Vrouw
    Ouderenzorg
    Rotterdam

13. Thelady88

Thelady88 Lid

11 dec 2010
    31
    6
    8
    Vrouw
    Ouderenzorg
    Rotterdam
    Vanmorgen mijn 3de IUI behandeling gehad, het blijft toch altijd weer spannend! Ik merk ergens wel dat ik behoefte heb aan mensen die in hetzelfde traject zitten, gewoon om even te kletsen(soms ook klagen) en elkaar door de wachtweken heen te sleuren. :D

14. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.650
    27.301
    113
    Vrouw
    Ja ik, was bij mij aan de ene kant ook ineens verdwenen zo rond de 14mm en aan de andere eierstok zat 1 opeens van 10. Kan best zijn dat dat eitje niet goed was en dus is gekrompen en signaal afgaf: start maar wat nieuws op!

Ava101 vindt dit leuk.
  15. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.650
    27.301
    113
    Vrouw
    Ja dit dus, ben je blij met je ei is ie ineens pleite :|

willow1988 en Ava101 vinden dit leuk.
  16. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.484
    3.110
    113
    Vrouw
    :roflmao:

Ava101 vindt dit leuk.
  17. Ava101

Ava101 Bekend lid

7 mrt 2022
    607
    499
    63
    Vrouw
    Utrecht
    Nou het blijft spannend hier. Het is nu dag 16 sinds de IUI, vandaag zou ik volgens mn normale cyclus ook ongesteld moeten worden (kan dus nog gebeuren…)
    Maar ik voelde vannacht zoveel steekjes en andere dingen in mn buik die ik normaal niet voel dat ik steeds meer hoop kreeg.
    Ik heb dus toch maar getest. Maar is niet echt iets duidelijks.. is niet Omo-wit (dat heb ik vaak genoeg wel gehad) maar ook niet de knalstreep waar ik op hoopte..
    het is echt n tuurstreepje..

Ben benieuwd of jullie überhaupt iets zien!

maar ik ben dus nog niet heel veel wijzer haha

Bijgevoegde bestanden:

Littledreamers en WLKMBBY22 vinden dit leuk.
  18. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.484
    3.110
    113
    Vrouw
    Ik zei toch dat het goed klonk !!
    Gefeliciteerd!!!!!! :D :D

19. Bam1981

Bam1981 Actief lid

26 apr 2022
    371
    290
    63
    Vrouw
    Ik zie hem hoor!!

20. Ava101

Ava101 Bekend lid

7 mrt 2022
    607
    499
    63
    Vrouw
    Utrecht
    Tnx. Maar ik durf pas wat opgeluchter te zijn als ik morgen iets duidelijker positief test. Of is het beter 2 dagen te wachten? (Dat had m’n vriend als advies gelezen).

ik heb wat lichtbruine afscheiding.. dus ben eigenlijk bang dat m’n menstruatie alsnog gewoon komt…:(

Deel Deze Pagina