Voor 15 dpo (aangezien de iui op de ovulatiedag is) en met lichtbruine afscheiding zou ik zeker slag om de arm houden he wat stom zo! Hopelijk komt t nog goed! Ik zou idd overmorgen testen weer.
Ik zie het streepje wel heel licht maar de licht bruine afscheiding klinkt niet goed. Hoop dat je over 2 dagen duidelijke test krijgt.
ja tot nu toe goed. Nog niet ongesteld en ook geen bruine afscheiding meer. Maar ik wacht even met testen tot morgen, dan hebben we wat meer zekerheid of het de goede kant op gaat of niet..Dus het blijft wel spannend zo.
Knap dat je je kan inhouden! Hahah. Ja veel vrouwen heeft wat licht bloedverlies of bruinverlies op nod dus dat is echt niet erg. Als de test mooi oploopt ik heb er vertrouwen in! Laat ons weten morgenochtend
Ik had afgelopen dinsdag inseminatie dus nog anderhalve week ik zou 10 of 11 mei pas nod hebben haha. Ik ga zo even testen hoe het staat met hCG haha kijken hoe licht de test nu is. ik voel weer wat dingetjes in m'n onderbuik, en blijkbaar heb ik dat dus iedere maand, maar voel het alleen na inseminatie dan ben ik er veel te bewust van. Maar ik kan mezelf nu niet meer voor de gek gehouden na al die pogingen, ik weet wel echt dat je überhaupt iets kan voelen na de innesteling, dus een paar dagen voor nod ongeveer. Probeer het nu nog even uit m'n hoofd te zetten. Hoe voel jij je?
Het streepje op de Kruitvat test is nu al nauwelijks meer te zien. Is dat normaal dat het er zo snel al uit is ??
Na alles wat er gebeurd is voel ik me eigenlijk best goed. Het is pas 5 weken geleden dus heb nog regelmatig verdrietige momenten maar ben meestal gelukkig weer heel positief. Over 1,5 week al het gesprek met de gynaecoloog dus ben benieuwd. Fijn dat de test bijna niets aangeeft. Weet je tenminste al dat de hormonen uit je lichaam zijn. Denk dat het hcg gewoon bij iedereen anders is. Ik had na 14 dagen een super duidelijke test toen ik zwanger was. Bij een ander is het pas bij 20 dagen heel duidelijk. Zelfde zal zijn met het verdwijnen van het hcg.
Ja hoor kan! Ik ben een trage afbreker. 10 dagen ovitrelle pas wit. Pregnyl duurt bij langer terwijl er minder hcg in zit. Gezellig mijn nod is de 11e!
Ja.. zal dat het zijn inderdaad. Ik snap helemaal dat je nog verdrietige momenten hebt! Het is nog zo kort geleden. <3
Helaas.. net n test gedaan en die was negatief.. ook nog niet ongesteld dus dat is dubbel frustrerend.. Ben even heel erg verdrietig ik had toch weer te veel hoop gekregen..
Logisch dat je hoop had gekregen! Ik ook voor jou. Je was toch even zwanger! Wat een zware teleurstelling zo zeg Maar misschien wel een fijn idee dat het iig lukt om zwanger te worden?
ja ik ben bang dat dit al vaker gebeurd is.. ik voel me wel vaker zo en m’n menstruatie komt wel vaker een paar dagen te laat.. maar voor de IUI durfde ik dan niet te testen om teleurstelling te voorkomen dus weet niet of die dan ook even positief was.. Ik heb al twee keer een vroege miskraam gehad (tussen 6 en 8 weken) dus weet opzich dat ik zwanger kan worden.. maar het zwanger blijven is blijkbaar een probleem.. pff.. ik hoop dat ik snel ongesteld word.. ik vind dit wachten zo frustrerend.. Gelukkig blijft m’n vriend altijd positief en hoopvol. Dat helpt me wel. Vandaag maar genieten van het mooie weer en dan weer met goede moed verder! Ik hoop dat het bij jou beter gaat deze ronde!
Ja dat is wel klote. Het moet dan toch een keer goed gaan hoor.. Ik snap dat je daar bezorgd van word. Wat super fijn dat je vriend zo positief is! Bij ons ben ik de positieve haha maar ja ik ben dat nu ook vaak niet echt meer. Dus soms mis ik dat wel. Ik hoop echt voor je dat t snel blijvend raak is.
He gat, wat rot zeg Ik had ook goede hoop voor je! Wat gaat de tijd langzaam he, als je zo moet wachten. Sterkte!
ach wat super balen zeg! Ik heb langs de zijlijn meegelezen en geduimd voor je Zaterdag 7 mei is mijn NOD en nu heb ik sinds vanmorgen wat bruinige afscheiding dus ik baal alweer enorm ik bereid me op het ergste voor, maar aan de andere kant is het ook de 6e dag na mijn inseminatie en kan het ook positief zijn.. Van alle symptomen die ik heb denk ik dan zit het tussen mijn oren of voel ik het echt? Wat n onzekere tijden zitten we toch in hè dames!