1e poging start IUI 2020 DEEL 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door BibiQ, 7 feb 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nurazvita

Nurazvita Actief lid

21 jan 2022
    132
    78
    28
    Vrouw
    Het zaad dat wat doen kan is het zaad dat door de baarmoedermond opgezogen wordt en in de baarmoeder terecht komt. Het zaad wat zover niet komt, is het zaad dat terugloopt uit je vagina (of in het cupje), maar dat is zeg maar tóch al verloren. Zo'n cup heeft dus geen zin. Even blijven liggen na de seks is voldoende om het sperma zoveel mogelijk kans te geven.

Kletskous82 vindt dit leuk.
  2. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.652
    27.303
    113
    Vrouw
    Ik vind t nou ook niet bepaald t toppunt van romantiek hoor, nagenieten met zo'n cup inbrengen direct na de daad haha

Ik vind geplande seks al stom, ik trek de grens bij zo'n cup. Ik wil de romantiek niet compleet vermoorden :roflmao:

Maar idd wat je zegt, t is toeval als je zwanger raakt als je dat ding gebruikt en dat is geen oorzaak -> gevolg verhaal

3. kattenmama

kattenmama Bekend lid

14 okt 2020
    813
    628
    93
    Vrouw
    Ja precies, het kan geen kwaad, maar het doet ook weinig/geen goed zegmaar. Maar dat is ook zo bizar. Er zijn zoveel mensen die geld verdienen aan mensen die zwanger willen worden, alle cursussen en behandelingen die je kunt plannen om zwanger te worden en je bent toch geneigd om het te doen omdat je er alles aan gedaan wil hebben, maar eigenlijk is het gewoon bizar dat mensen zo op je inspelen, juist in deze onzekere fase in je leven..

4. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.652
    27.303
    113
    Vrouw
    Denk ook dat dit soort producten het onterechte idee geven dat je controle hebt over iets wat gewoon 1 grote loterij is waarbij de 1 gelijk bingo heeft en de ander elke maand verliest.

5. Ava101

Ava101 Bekend lid

7 mrt 2022
    607
    499
    63
    Vrouw
    Utrecht
    ja dat heeft ons ziekenhuis ook. We hebben samen nu 3 gesprekken met haar gehad.. maar ik heb er weinig aan. Ze blijft heel erg oppervlakkig, weet weinig van de trajecten af (dus vraagt dan aan ons hoe het traject werkt.. wat ik niet begrijp..) en vraagt ook alleen maar dingen aan mij. Niet aan m’n vriend.. dus dan voel ik me helemaal de mislukking..

vandaar dat ik nu maar wat anders ga zoeken.

ik ben trouwens echt ontzettend moe de laatste weken.. dat had ik eerst alleen als ik de hormonen gebruikte.. maar nu ook tijdens en net na m’n menstruatie.. herkennen jullie dat? Ik zit nu in de derde ronde..

en nog 1 ding waar ik benieuwd naar ben: drinken jullie wel eens een glaasje alcohol? Of juist helemaal niet meer?
    Ik zelf alleen tijdens m’n menstruatie, maar ik twijfel soms wel eens omdat ik er zo van kan genieten. Zou een glaasje wijn heel af en toe dan niet juist helpen met even relaxen en genieten?

Kletskous82, Milena92 en marsha95 vinden dit leuk.
  6. kattenmama

kattenmama Bekend lid

14 okt 2020
    813
    628
    93
    Vrouw
    Ik drink gewoon als ik daar zin in heb, ben zelf vooral een sociale drinker (dus op feestjes ect), als ik dan vlak voor m’n menstruatie zit doe ik die ochtend voor de zekerheid een test, zolang die negatief is drink ik gewoon zoals ik vroeger ook deed. Dus de ene keer 1 wijntje, de andere keer een stukje meer.
    Ze zeggen sowieso dat zolang je niet positief test de alcohol eigenlijk geen schade kan toebrengen aan een embryo omdat er nog geen bloedband is, en alcohol drinken heeft sowieso geen invloed op de aanmaak van een eitje of t transport of de innesteling daarvan.

toen wij net begonnen te proberen heb ik ook dik n half jaar eigenlijk alleen gedronken tijdens m’n menstruatie, ben heel blij dat ik dat inmiddels al 2 jaar overboord heb gegooid, tot het lukt wil ik ook een beetje blijven leven.

Kletskous82 en Ava101 vinden dit leuk.
  7. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.652
    27.303
    113
    Vrouw
    @Ava101 ik hou geen rekening met eten en drinken. Maar ik ben vrijwel geheelonthouder. Die 2x per jaar dat ik drink mag geen naam hebben. Staat los van de kinderwens overigens, ook geen principiële redenen. Gewoon geen behoefte aan

Kletskous82 en Ava101 vinden dit leuk.
  8. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.484
    3.110
    113
    Vrouw
    Er was toen iemand die het gevraagd had aan z'n gynaecoloog, en die zei dat alcohol tijdens de groei van een eitje niet goed is. Vanaf de eisprong was het dan weer niet erg, tot het innestelt dan beter niet. Dat houd ik ook aan, al drink ik zelden.
    Maar, ik denk niet dat een glaasje alcohol je echt tegenhoud om zwanger te worden.

Nurazvita en Kletskous82 vinden dit leuk.
  9. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.652
    27.303
    113
    Vrouw
    Ik denk dat veel kinderen ontstaan zijn na een glaasje teveel op :roflmao::roflmao:

Ava101, willow1988 en Kletskous82 vinden dit leuk.
  10. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.484
    3.110
    113
    Vrouw
    Ja op t forum hier las ik t ook vaak, alsof het juist een handje hielp haha.

11. WLKMBBY22

WLKMBBY22 Niet meer actief

Mijn menstruatie heeft net doorgezet erg jammer weer 2 mooie eitjes laten gaan.. even slikken heel veel tranen en er samen weer voor gaan..

Morgen gaan we uiteten misschien dan toch maar weer een keer lekker n wijntje drinken

12. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.484
    3.110
    113
    Vrouw
    Goed idee dat wijntje..
    Wat klote :( :(

WLKMBBY22 vindt dit leuk.
  13. WLKMBBY22

WLKMBBY22 Niet meer actief

Ja is het ook, mijn vriend is n avondje weg heb t hem nog maar even niet verteld komt morgen wel verander er nu toch niks aan.. hij zei wel toen hij wegging “ik heb ook nog hoop”

14. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.652
    27.303
    113
    Vrouw
    Dronken zaadcel en dronken eicel zijn niet zo kritisch meer als ze elkaar tegenkomen :roflmao::roflmao::roflmao:

:( :( sterkte! Heel erg rot :(

15. kattenmama

kattenmama Bekend lid

14 okt 2020
    813
    628
    93
    Vrouw
    Ah wat rot, dikke knuffel

16. kattenmama

kattenmama Bekend lid

14 okt 2020
    813
    628
    93
    Vrouw
    HAHAHAHA ik zal de volgende keer voor de iui eens zorgen dat we er dronken binnen stappen, misschien is dat de truc wel :roflmao:

Nurazvita, Kletskous82 en GroeneBomen vinden dit leuk.
  17. Kletskous82

Kletskous82 Fanatiek lid

4 okt 2021
    2.388
    2.177
    113
    Vrouw
    Wat jammer zeg. Drink je morgen maar gewoon een wijntje. Niet fijn zo voor t weekend.

18. Kletskous82

Kletskous82 Fanatiek lid

4 okt 2021
    2.388
    2.177
    113
    Vrouw
    Hier vandaag een verdrietige dag gehad. We zijn de as op gaan halen van ons sterretje Naud.

Kijk wel weer uit naar dinsdag dan hebben we het gesprek met de gynaecoloog en horen we wanneer we weer starten.

Verdriet en hoop zitten zo dicht bij elkaar.

19. willow1988

willow1988 Bekend lid

27 sep 2021
    711
    675
    93
    Vrouw
    Lijkt me vreselijk verdrietig :( Sterkte

20. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.652
    27.303
    113
    Vrouw
    Welkom thuis lieve Naud ♡ dichtbij je papa en mama maar toch zo vreselijk ver weg :( sterkte ook morgen, je eerste moederdag als moeder maar dan op een manier die zo vreselijk verdrietig is :(

Kletskous82 en Milena92 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina