we hebben al een aantal keer samen in een nod groepje gezeten. Wat fijn om deze positieve test nu bij jouw te zien! Ik zie 'm! En hopelijk gaat ie nu verder oplopen!
Bedankt !!! We gaan het zien morgenochtend Dit was een early test, dus ik hoop dat ie morgen weer duidelijker is.
Ik kijk nu weer naar die test en dan denk ik, 13 dpo, een early test, had het niet veel donkerder moeten zijn??
Tuurlijk mag dat! Wat rot dat jullie onder miljoen zaten. Dat kan idd wel gebeuren door ziekte, koorts, etc. Of een saunabezoek! Dat is ook killing (letterlijk). Snap helemaal dat de moed je even in de schoenen zakt. Maar uiteindelijk is er maar ééntje nodig om de klus te klaren he! Misschien kunnen jullie er een gesprek over hebben met de dokter, over wat hij kan doen om zijn zaadkwaliteit te verbeteren? En of iui dan wel de juiste route is… Met zulke uitslagen zou je misschien eerder in aanmerking komen voor IVF.
Hangt denk ik helemaal af van hoe snel jij hcg aanmaakt en hoe de kwaliteit van je urine was! Morgen ben je 14dpo, dus dan kun je volgens mij bellen met de poli en voor urinetest komen. Althans, ik geloof dat dat hier zo werkt. Anders morgen ook die Kruidvat 2v5 doen en een clearblue ofzo? Alle testen ertegenaan gooien
Sauna is hij ook niet in geweest.. Toen we bijna 2.5 jaar geleden gingen proberen voor een derde hebben we afgesproken niet de mmm in te gaan. Iui is eigenlijk net voorbij zijn grens, maar wilde hij uiteindelijk toch proberen. Hij heeft toen al aangegeven absoluut geen ivf of iets dergelijks te willen, dus dat is sowieso geen optie. Nu ben ik dus bang, wat als het zo blijft? Dan is dit het.. En daar had ik nog even niet op gerekend. Wat als volgende maand weer zulke lage getallen zijn? Willen ze dan uberhaupt nog wel door met iui? We doen iui in eerste instantie vanwege mijn niche. Volgens het ziekenhuis was er niets mis met zn zaadjes, al vond ik zelf die uitslagen ook niet denderend (te hoge ph en vrij lage concentratie) Zal t toevoegen als afbeelding, dit was vorig jaar juli.
Hahah ja inderdaad. Oke, ik doe dan de Etos en de digitale want Kruitvat heb ik niet meer. En dan bel ik ze op. Geen idee hoe dat hier gaat haha, bij emc. Doen ze ook bloedprikken of is dat alleen bij IVF?
Je kan ook zelf kijken wat je wil. Ik hoef alleen maar te bellen dat de test positief is en dan plannen ze echo in. Let wel, kan zijn dat ze zeggen: bel ons 16 dagen na de iui. Sommige houden die grens aan omdat je dan echt je nod hebt gemist.
He wat gek dat t ineens zo laag uitpakt deze ronde. Hopelijk een eenmalig dipje. En herkenbaar, dat ik hormoon injecties doe vind man al brug te ver. Zijn wens is daarin minder groot dan die van mij. Ook hier absoluut geen ivf. Iui is op t randje.
Mmm ja dat snap ik. Misschien bel ik dan morgen nog niet. Ik kijk wel even wat hun voorlichtsmateriaal zegt en wanneer is die echo? Bij 7 weken?
Dan ga ik wel vragen of ik eerder mag haha. Ja dat is dan wel jammer.. maarja eerst hopen dat we daar überhaupt komen haha
Een super duidelijk streepje hoor...morgen nog een keer testen voor de 100% maar ik denk dat we je mogen feliciteren. Wat super fijn voor jou en je vriend na wat jullie hebben meegemaakt.