Om het gevoel zou ik je niet zorgen maken. Zondag 5 juni een bloeding gehad, sinds dinsdag 7 juni niet meer het gevoel zwanger te zijn. Daarnaast bijna iedere dag bruine afscheiding en minder klachten. Vandaag een echo gehad met 6+2 en een kloppend hartje gezien!! Hormonen doen van alles met je... Het enige wat je echt kunt doen is afwachten en genieten van de dagen die je zwanger bent. Succes de komende tijd!
15,6 is nog niet zo groot dus IUI zeker niet te laat. Toen ik mocht spuiten waren ze 18,1 en 19,0. En het tijdstip is prima. Als je om 6 uur spuit zet heb je rond 22 uur de eisprong. Dan zitten de zaadjes om 15 uur op tijd op hun plek. Probeer bij thuiskomst rest van de dag rust te nemen. Bij mij werkte het.
Beter pas later testen. Op 11 DPO kun je ook nog iets zien van de ovitrelle. Gewoon wachten tot 15 DPO dan heb je meteen een knal streep en dan is er geen twijfel. Ik kijk me scheel op de foto maar zie eigenlijk niks.
Kan het niet van de innesteling zijn? Geen symptomen hebben daar hoef je je geen zorgen om te maken. Ik had van de hormonen meer symptomen dan van het zwanger zijn.
Hier morgen een spannende dag. Gynaecoloog gaat morgen checken of 't stukje placenta weg is. Ik heb deze cyclus geen hormonen gebruikt maar de arts is wel zo lief om morgen de eitjes te meten. Als het goed is dan heb ik zondag of maandag de eisprong. Zou het mogelijk zijn om in deze cyclus toch de spuit te zetten? Dan kunnen we het wellicht met zelf klussen ook goed timen.
Ik heb vanmorgen een ovulatietest gedaan en die is negatief. Daarna heb ik zoals afgesproken de ovitrelle gezet. Morgen is de iui om 15:00 uur. Ben toch bang dat mijn eisprong al geweest is dan. Overigens was die gistermiddag alweer negatief dus dat is dan wel een hele korte LH piek. Ga nu geen ovulatietest meer doen. Gisteren voor de zekerheid zelf nog even geklust.
Bedankt voor alle opbeurende berichten en duimende duimen. Zo fijn om zo wat steun te hebben van anderen Gisteravond maar even een filmpje gekeken en onszelf getrakteerd op een ijsje. En vanochtend was de test voor het eerst geen tuurtestje . Nog lang geen knaller, maar ik ben er al iets geruster. Wat een spanningen zeg, ik dacht dat ik de ergste stress gehad had, maar dit is ook een rollercoaster. @Milena92 dit is inderdaad de eerste keer ooit dat ik positief test! @Mamavanvlinder200 ik had zondag of maandag ongesteld moeten worden, inseminatie was op 29-5. Nu dus 17dpo.
Als t fout zit, kan utro er ook niets aan veranderen. Kon je bij mij ook wel zien helaas. Dus t is afwachten.... sterkte Test vind ik helaas wel erg licht voor 17dpo. Maar dat is meer eigen ervaring. Hopelijk voor jou wel een super ervaring ♡♡♡ dat dit wel een mooi kindje gaat worden
Hier helaas geen wonder ei gehad, test negatief. Volgende week dus weer vriend gonal f omarmen. Ronde 9 in t traject dus
♡ we buffelen stevig door he? Hopelijk heb jij t gouden ei gepakt deze maand ben benieuwd morgen of ie niet is gesprongen al!
Niet fijn maar nu kun je gelukkig wel door. En het gaat gewoon weer lukken. De vraag is alleen in welke maand. Laten we duimen dat het deze maand wordt. Ik moet om 11:40 heb nu al de zenuwen. Hoop zo dat het weg is.
Denk echt dat de eisprong nog gewoon moet komen. Als ie geweest is dan waren de eitjes te klein. Dus gewoon vertrouwen op 't ziekenhuis. Succes morgen!!! En ga echt lekker rustig liggen en let op je buik. Ik voelde kwartier voor de 40 uur 2 plofjes in mijn buik. Op de eerste echo zagen ze toen ook 2 eitjes waarvan 1 niet bevrucht.
Dat hoop ik niet dus. Vanmorgen ovitrelle gespoten. Een ovulatietest heeft dan geen zin meer. Kijken ze nog met de echo voor de iui of niet? Ik heb geen idee hoe het allemaal gaat.
Bij mij deden ze meteen de IUI zonder nog een echo. Hier super nieuws. De baarmoeder was helemaal schoon. En baarmoederslijmvlies had de juiste dikte en aan beide kanten een eitje van 1,0 en 1,1 dus we mogen zelf klussen deze cyclus. Heb alleen geen idee wat het juiste moment wordt. Zit nu op dag 9. Je zou zeggen rond dag 19 dan.
Ik krijg ook nooit een echo voor de iui, dat heeft ook weinig zin meer dan, want het is niet gek als de eisprong al heeft plaatsgevonden, daar zet je die injecties immers voor. Ik zou ook eerder afgaan op echo’s in t ziekenhuis dan op ovulatietesten hoor.. @Kletskous82 wat fijn dat je baarmoeder mooi schoon was!!