Nou ik ben eerder gestopt omdat mijn zwangerschapstest niet positief was. Denk op 10 dpo. Maar werd dus wel keurig op tijd ongesteld. 14 dagen na de inseminatie. Had alleen geen tussentijdse bloedingen en geen klachten!
Ja ik heb op 12dpo de laatste pillen genomen. Vond t ook onzin om te wachten tot 15 dpo. Ik had voor 15 dagen pillen. Ik verwacht t elk moment. Ja echt zalig geen spotting, wat een stress scheelt dat ook. Zodra ik 8dpo was, had ik al wat wc spanning. En nu weet ik dat zolang ik die pillen neem, ik geen spotting heb en geen 7 dagen migraine. Wat een feest!
Groenebomen en ekstertje balen dat het deze ronde niet gelukt is. Marsha95 jij van harte gefeliciteerd. Probeer je niet druk te maken. Lekker ervan genieten. Het gaat vaker goed dan mis en aangezien jij dat laatste al hebt meegemaakt gaat dat deze keer niet gebeuren. Fijn dat je een vroege echo krijgt. Milena goed initiatief die crowdfunding. Ik zou er toch eens over denken het gewoon bekend te maken. Ik vertelde het gewoon iedereen en kreeg zoveel begrip. En ook heel veel verhalen te horen van vrienden die het ook meegemaakt hebben. Heel veel mensen zitten in hetzelfde schuitje er wordt alleen weinig over gesproken. Een stel van onze vriendengroep is er zelfs mee gestart toen ze ons verhaal hoorde. Ik zeg als ik wel maar de eerste ben die het hoort als t gelukt is en die eerste echo als je nog ongesteld bent dat maakt voor de mensen in het ziekenhuis niet uit. Die zijn dat gewend. Ik moest mijn tampon er nog eerst uithalen haha. Hier gaat alles goed. Baby boy is inmiddels 20 weken en mijn buik groeit goed. Ben wel pas 1 kg aangekomen en mijn borsten een maat groter van d naar e dus ergens wel apart hoe die buik al zo groot kan zijn.
Hoi Ik heb gister de eerste echo gehad, en toch nog prikinstructie s avonds de gonal f gezet, voelde er gelukkig niets van. Maar wel migraine tm vanmiddag.. het begon al voor de injectie maar het duurde wel langer dan normaal. Nu tm zondag gonal f en dan maandag kijken hoe het ervoor staat. In m'n beide eierstokken waren een hoop follikels te zien, dus ze dacht dat t wss niet meer dan 6 dagen gonal f zou worden. Inseminatie zal dan ook wel eerder zijn dan in mijn natuurlijke cyclus, vind ik wel fijn want mijne is minstens 28 dagen Ik word wel gestresst van het hele plan gebeuren met werk en school haha
Goedemiddag allemaal, Dit is helemaal nieuw voor mij, en misschien ben ik niet helemaal op de juiste plek. Maar ik vraag jullie graag om jullie advies/mening. Onverklaard en na 2 jaar proberen en geen zwangerschap heb ik 15 feb mijn eerste inseminatie gehad (iui). Tijdens mijn iui traject heb ik de injecties gonal f en ovitrelle gebruikt. De ovitrelle heb ik 13 feb om 21:30 uur geprikt. Nu kon ik mij niet inhouden en heb ik toch een vroege zwangerschapstest gedaan.. misschien niet heel slim! Ik zie een heel licht streepje op de test, wat denken jullie ? Misschien toch zwanger of zou dit misschien van de ovitrelle kunnen zijn? Ik zie heel graag jullie reacties tegemoet.
Kan heel goed ovitrelle nog zijn. Over 2 dagen weer testen, als je oploop ziet is t raak en anders was t ovitrelle.
Bedankt voor je snelle reactie! Ik ga inderdaad zaterdag ochtend nog maar een keer testen, in de hoop dat het streepje oploopt
Menstruatie neemt af, eerste pil clomid genomen. Daar gaan we weer... Heel veel zorgen om onze jongste dus deze ronde zal ik mijn kop er iig niet bij hebben vrees ik.
Ik gebruik zelf geen hormonen, kan je helaas geen advies geven. Lees uiteraard mee op het forum en lees dan toch vaak dat men te vroeg test en het dus hormonen kunnen zijn. Maar idd over 2 dagen nog eens testen! Hopelijk lopen ze op!
Ik lees het ook meer inderdaad.. was hier alleen helemaal niet van op de hoogte. Vanuit het ziekenhuis ben ik hier ook helemaal niet voor gewaarschuwd. Eigenlijk is er mij zelfs niet verteld wanneer ik het beste kon testen of wanneer ik mijn menstruatie kon verwachten. Dit ben ik zelf allemaal maar uit gaan vogelen via internet.
Yes! Heel fijn. Gister voelde ik heel lichtjes iets, maar het is dus goed te doen. Hoe gaat het met jou?
Ja t is echt heel shit, maakt mij echt intens verdrietig. Maar ja even pauze nemen een maand = over paar dagen weer ongesteld worden. Dat kan ik er ook niet bij gebruiken nu. Ik wil pas weer ongesteld worden over 24 dagen, niet over paar dagen....
Hai dames. Volgens mij heb ik hier al eerder mee geschreven in een vorig topic. Ik had een pauze van 3 maanden omdat toen wij eindelijk mochten starten, mijn vriend corona kreeg met koorts, dus slecht zaad. Nu hebben wij gisteren onze eerste IUI gehad. Het lijkt mij fijn om weer mee te mogen schrijven.
Jeetje wat spannend. Nu dus echt van start. Gebruik je ook hormonen ? Ik heb zelf 15 feb mijn eerste inseminatie gehad. Hoe ging het bij jou? Heb je last gehad na de inseminatie ?