Misschien toch maar even het ziekenhuis bellen. Hier moeten we bellen bij 1 week over tijd zonder positieve test. Heb je normaal een kortere cyclus dan 28 dagen? Omdat je zegt al 5 dagen over tijd op 17 dpo. Of al vroeg de IUI gehad?
Ik heb normaal n vrij korte luteale fase, dus vandaar voor mijn doen 5 dagen te laat. zit inmiddels op 18 dpo, geen bloed en negatieve test. Heb ook ff contact gehad met het ziekenhuis, als ik maandag nog niet ongesteld ben en negatief test moet ik terugbellen. Gok dat ze dan een bloedtest doen? Geen idee ook wat ze verder zouden doen als je niet ongesteld wordt.
Ja geen idee, zwangerschap lijkt me toch niet als nu na zo lang de zwangerschapstesten nog steeds negatief zijn. Wellicht gaan ze eerst voor bloedprikken? Geen idee we gaan het zien als m’n menstruatie er morgen nog niet is
Nee zwanger ben je niet idd. Vervelend zeg Ik wacht ook op mijn menstruatie, gister al gestopt met de utrogestan.
Ik krijg bij de uitgangsecho een mannelijke gyn. Ik vind die echo al niet super met vrouwelijke gyn maar goed die weten wel hoe het is om ongesteld te zijn. En ja die man ziet ook wel genoeg bloed natuurlijk maar toch... ik vind het wel een dingetje merk ik. Het is ook geen fertiliteitsarts
Hoop natuurlijk dat je toch zwanger bent maar het kan ook zijn dat je geen eisprong hebt gehad en dat het eitje een cyste is geworden. Hoop het niet voor je want dan moet je weer wachten tot de volgende menstruatie. Kan ook zijn dat je zwanger bent maar nog te weinig hormoon hebt ofzo.
Zou me daar niet al te druk over maken. Als het een gynaecoloog is dan is hij dat gewend. Tis meer een dingetje wat tussen onze oren zit dat een vrouw fijner is dan een man maar eigenlijk is het geen verschil. Ik heb al vaak een uitrijkje gehad bij mannelijke huisarts. Maakt mij totaal niet uit.
Hier gister echo gehad om de cyste te checken. Ze zagen dat de cyste al open was gegaan en half gevuld met bloed. Was al aan het opruimen blijkbaar. Het is fijn dat het al open was dan gaat het niet meer springen. Dat kan problemen geven. Iets van draaien om te as waardoor de eierstok kan draaien. Maar dat is nu van de baan en moet nu gewoon wachten tot volgende ongesteldheid. Maar als de cyste in drie dagen al half zo klein is dan ga ik ervan uit dat deze over drie weken weg is.
Moet zeggen dat t puur is vanwege de menstruatie. Stukje schaamte denk ik. Als hij de echo zou doen op cd 9 zou mij dat niet zoveel uitmaken. Maar ik vind t toch wat genant met menstruatie.
Ja ik hoop ergens natuurlijk ook dat ik gewoon heel wonderlijk negatief test, maar weet ook wel dat de kans eigenlijk niet bestaat dat ik zwanger ben. Ben nu een week overtijd en test nog steeds negatief. Ben wel benieuwd wat er dan wel aan de hand is, aangezien ik ovitrelle gebruik kan ik me haast niet voorstellen dat de eitjes niet gesprongen zijn. Heb wel wat last van m’n buik, maar dat kan natuurlijk ook iets anders zijn. Ga morgenvroeg gelijk bellen, hopen dat ze me dan dezelfde dag nog kunnen inplannen..