Aan het wachten op de positieve lh test op dit moment, verwacht morgen….hoe is het met de rest? Kletskous? En jij ava?
ow je doet IUI zonder hormonen? das ook spannend! Ik zit nu op dag 6 na de IUI. Dit is voor mij altijd de beste week, dan heb ik nog wat hoop en ben ik verder niet te veel bezig met of ik wel of niet zwanger ben. Volgende week wordt het dan weer spannend..
Nee, zo bizar. Vorige week zeiden ze bel maandag maar terug dan moet je langskomen, dus ik maandagochtend gelijk bellen (toen 3 weken na de iui), gingen ze even overleggen, zeiden ze; oh ja wacht nog maar een weekje kan geen kwaad. Vind ik sowieso best raar want wil toch ook weten wat er nu aan de hand is, maar omdat we zometeen op vakantie gaan en dan n paar weken in t buitenland zitten afgesproken dat ik woensdag terug zou bellen als ik dan nog niet ongesteld was. Zodat ik dan woensdag evt langs kon komen voor controle. Ben nog steeds niet ongesteld, nu 22dpo, dus 1x raden wie er morgenvroeg weer aan de lijn hangt..
Hier was de cyste vorige week gelukkig minder dus ben nu aan het wachten op de volgende cyclus. Verwacht 31 juli ongesteld te worden dus dan hopen dat we mogen starten. Hoop dat je vlug een positieve LH hebt en dat de IUI kan gebeuren.
Niet fijn dat ze je zo lang laten wachten. Heb je wel nog eens een test gedaan? 22 DPO is wel heel ver over tijd. In jouw geval 10 dagen toch al he?
Ja klopt, normaal maak ik t niet verder dan 12 dpo, heb vandaag nog n test gedaan maar die blijven echt negatief. Ze zeiden aan de telefoon ook wel dat als ik na n week overtijd (zij tellen vanaf 14 dpo als overtijd) nog negatief test een zwangerschap wel ongeveer uitgesloten is. Heb ook wel echt last van m’n buik, voel me behoorlijk opgeblazen
Opgeblazen buik had ik dus vorige week ook toen ik die cyste had. Hoop dat je vlug terecht kan voor een echo.
Heel raar, ze zeggen nu weer iets anders, dus ben toch niet vandaag geweest, over 1,5e week zijn we weer in Nederland dus als ik dan nog niet ongesteld ben ga ik dan naar t ziekenhuis tenzij ze weer hun mening veranderen, haha
Hoi allemaal, Mag ik ook meeschrijven hier? Helaas is mijn tweede iui mislukt. Nu wachten op mijn menstruatie en dan hoop ik snel door te kunnen met ronde 3!
Maar vind je dat zelf ook ok? Wat denken zij dat er aan de hand is? fijne vakantie in ieder geval! Hoop dat je even lekker kan genieten!
Vervelend gevoel zo’n cyclus overslaan lijkt me. Hopelijk vanaf nu wat rustiger. Morgen 9u iui - vanmorgen 10u positief. Afgelopen dagen wel bruinige afscheiding gehad, nooit eerder gehad. Weet niet of iemand dit herkend?
Ja, heb vorige ronde lang bruinverlies na de menstruatie gehad en wel gewoon rijp follikel. Bruinverlies was de dag van ovitrelle zetten net gestopt. Had die ronde ervoor een langer cyclus en rommelde blijkbaar door Hopelijk mooi resultaat over 2 week voor jou
Ik kon helaas niet startten voor ronde 3 ivm cyste. Ik verwacht nu ieder moment mijn menstruatie. Dan hoop ik dat de cyste weg zijn, en dat we het weer een ronde morgen proberen.