Hier is nu eindelijk alles goed met mij heeft mijn vriend corona. Lees dat door koorts de zaadkwaliteit verminderd en dat dit het beste na 6 weken getest kan worden. Gelukkig had hij wel heel veel zaadjes de vorige keer. Geloof 17 miljoen na bewerking. Wordt dus waarschijnlijk weer een maand overslaan en daarna zijn we op vakantie. Vorig jaar ben ik de IUI na onze vakantie zwanger geraakt. Dus laten we hopen dat we niet al te veel maanden moeten overslaan. Heeft iemand van jullie ervaring met corona en dit traject?
Ach wat enorm balen zeg! Ik heb inderdaad ook wel eens gelezen dat koorts de zaadkwaliteit omlaag brengt. Wij heb echter zelf geen ervaring met koorts of Corona tijdens dit traject. Hopelijk brengt jullie vakantie net zoveel gelukt als de vorige keer! Ik hoop dat je niet zo lang hoeft te wachten.
Balen! Hopelijk zijn er nog gewoon nog genoeg zaadjes, of mag je het dan ook niet proberen? Of liever voor de zekerheid overslaan? Lekker hoor waar ga je heen op vakantie?
Mijn menstruatie is gister weer begonnen. Morgen voor een uitgangsecho. Hopelijk zijn de cyste weg, en mogen we het weer een ronde proberen. Fingers crossed!
Heb geen idee. Woensdag wordt ik gebeld dan kan ik het vragen. We gaan lekker twee weken naar Kos met vrienden.
Overstimulatie hier. Als de kleinste 0.1 mm kleiner was t wel oke.... had ik gister een echo gehad mocht ik wel door. 1 van 14 (na 10x meten, kwam telkens onder de 14 uit... en dan mocht t wel), 1 van 14,5, 1 van 15 en 1 van 17. Met 3 rijpe van 20 had ik zelfs doorgemogen. Voor jan lul lopen injecteren. Ik reageer idioot snel op gonal dus volgende ronde door naar 50 maar
Ik weet ook nog niet wat ik doe. 1 van 14, 1 van 14,5, 1 van 15 en 1 van 17. Als de kleinste 13.9 was, mocht ik door. Op tig metingen raakte ie de 12 alleen maar aan. Dus dat is zooo zuur. 1 meting wel net 14...
Tsja.. dan gaat het echt puur om de afspraak van die grens.. zij moeten zich wel aan die regels houden. Ik zou er voor gaan maargoed.. heel slecht misschien. Maar met twee kids is de keuze wel lastiger dan denk ik dan als je nog kinderloos bent. Wat vind je man?
Met 3 rijpe van 18,18 en 19 mm gingen we er ook gewoon voor en vond ze verantwoord, kans op 2 of meer was echt heel klein.. Nu zijn t juist 2 echt kleinere die mogelijk niet eens gaan springen. Ik ben niet super vruchtbaar, als dit mijn eerste ronde hormonen was had ik gezegd nope. Maar na 10 rondes? Ik wil die gok nemen. Als er nou 4 rijpe van 18 mm en meer zaten dan is het anders. Maar 2 van 14 erbij?
Heb de richtlijn erbij gepakt en officieel speel ik dan wel volgens de regels. . De huidige richtlijn voor dit advies is: meer dan 3 follikels groter dan 16 mm, of meer dan 5 follikels groter dan 12 mm.
Wat ontzettend balen zeg! Hopelijk hou je er ook geen cyste aan over. In ieder geval voor deze maand enorm zuur.