1e poging start IUI 2020 DEEL 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door BibiQ, 7 feb 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Littledreamers

Littledreamers Actief lid

24 feb 2022
    260
    233
    43
    Vrouw
    Vandaag de uitgangsecho gehad. Alles zag er weer goed uit. De cyste zijn weg.
    Wij mogen het weer een ronde gaan proberen! Zondag opnieuw voor een echo.

Milena92, Ava101, Kletskous82 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.647
    27.300
    113
    Vrouw
    Thanks. Nee niet dat hoop ik ook, heb geen zin in weer dat gedonder daarmee

Top!!

Littledreamers vindt dit leuk.
  3. Bam1981

Bam1981 Actief lid

26 apr 2022
    371
    290
    63
    Vrouw
    Fijn!!

4. Kletskous82

Kletskous82 Fanatiek lid

4 okt 2021
    2.388
    2.177
    113
    Vrouw
    Sjit dat het spuiten nu voor niks is geweest. En jammer dat het een net een teveel was. Goed dat ze de dosis gaan verlagen. Ik zou er gewoon voor gaan. Kans dat het bij twee lukt is al klein laat staan 4.

5. Kletskous82

Kletskous82 Fanatiek lid

4 okt 2021
    2.388
    2.177
    113
    Vrouw
    Goed om te horen. Heel veel succes deze ronde!!!

6. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.647
    27.300
    113
    Vrouw
    Klopt, man vind t ook prima en we negeren het verbod.

Kletskous82 en Littledreamers vinden dit leuk.
  7. Littledreamers

24 feb 2022
    260
    233
    43
    Vrouw
    Ik zou het inderdaad ook gewoon proberen!

GroeneBomen vindt dit leuk.
  8. Ava101

Ava101 Bekend lid

7 mrt 2022
    607
    499
    63
    Vrouw
    Utrecht
    Ik maak me een beetje zorgen..ik zit nu 14 dagen na de IUI, m’n NOD had ik gister verwacht maar nog niks gebeurd.
    Maar ondertussen wel al paar dagen menstruatie krampen, lage rugpijn die erger wordt. En gisteravond voelde ik ook erge kramp in mn darmen en werd misselijk.
    Ik kon vannacht niet slapen van de pijn in mn buik ( en de hitte natuurlijk), mn baarmoeder voelt heel erg zwaar en dan met al die krampen erbij.
    Moest ook overgeven omdat ik misselijk was.

dus ben nu doodmoe en voel me niet goed. Ik had dit ook n beetje voor die biochemische zwangerschap een paar maanden terug.. het voelt gewoon niet goed..

herkent iemand het? Of misschien nog tips?

mee gaan volgende week op vakantie en wil zo graag gewoon n beetje zorgeloos weg kunnen :(

9. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.647
    27.300
    113
    Vrouw
    Als je test negatief is ben je gewoon ziek vrees ik. En zal je menstruatie wel elk moment door breken.

10. Ava101

Ava101 Bekend lid

7 mrt 2022
    607
    499
    63
    Vrouw
    Utrecht
    Ja dat zou goed kunnen eigenlijk.. kwam dan wel vrij plotseling. Maar viel net bijna flauw.. dus ik meld me vandaag maar ziek.

nog geen test gedaan trouwens, uit zelfbescherming hou ik me altijd maar aan de richtlijn van het ziekenhuis om pas na 16 dagen na IUI te testen.

11. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.647
    27.300
    113
    Vrouw
    Morgen testen dus? Spannend! Rustig aan iig. Zou mij niets verbazen als je wel zwanger bent, of beide. Bij de oudste was ik en ziek en zwanger. Dacht toen niet aan zwangerschap, maar aan virus. Maar goed was beide dus.

Milena92 vindt dit leuk.
  12. Littledreamers

24 feb 2022
    260
    233
    43
    Vrouw
    Wat spannend zo op deze manier. Ik hoop dat je morgen positief mag testen en dat dit dus gewoon komt door een hopelijk gezonde zwangerschap!

Milena92 vindt dit leuk.
  13. Littledreamers

24 feb 2022
    260
    233
    43
    Vrouw
    Even een vraagje;

Afgelopen zondag ben ik weer gestart met het spuiten van gonal f. Sinds vandaag zijn mijn darmen erg van slag. Ik de dit afgelopen maanden wel eens vaker gehad, maar wist niet goed waardoor dit kwam.
    Nu denk ik toch echt dat de gonal f de boosdoener is.

Hebben meerdere van jullie hier last van ?

14. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.484
    3.110
    113
    Vrouw
    Klinkt positief!! Hopelijk morgen te zien op je test..!

15. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.484
    3.110
    113
    Vrouw
  16. Ava101

Ava101 Bekend lid

7 mrt 2022
    607
    499
    63
    Vrouw
    Utrecht
    Mag pas dag 16 testen, zit nu op dag 15 :)

maar had al wel licht bloedverlies dus denk niet dat het nodig nodig is om morgen te testen.. helaas..
    Voel me wel iets beter dan gister. Dus hopelijk weer helemaal fit voordat we op vakantie gaan. En dan gaan we na de vakantie wel weer met goede moed verder met de IUI..

17. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.484
    3.110
    113
    Vrouw
    Damn!! Maar ik heb nog hoop hoor!! Bloedverlies kan, en die gekke klachtjes dat is toch vreemd. Misschien toch gewoon een teken.
    Duimen voor morgen ..
    Heel fijn dat je n vakantie voor de boeg hebt :D

18. willow1988

willow1988 Bekend lid

27 sep 2021
    711
    675
    93
    Vrouw
    Het gaat ok. De bruiloft was magisch en heel intens. We hebben de mensen die op de hoogte waren vooraf ingelicht over de situatie en gezegd dat we het er op de dag niet over wilden hebben. Dat was heel fijn, iedereen respecteerde het en het voelde daardoor als een heel warm bad. Maar het verdriet komt nu tijdens de vakantie vaak even omhoog. En dan janken we even. Vind het ook heel moeilijk dat mn lijf nog denkt dat het zwanger is. En ik had zin om zwanger op vakantie te gaan, op de een of andere manier.

We wachten nu de miskraam af (brief mee van ziekenhuis, mochten we hier hulp nodig hebben). Mocht het er 1 aug nog zitten, dan ga ik voor medicijnen of curettage. Twijfel daar nog over.

19. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.484
    3.110
    113
    Vrouw
    Wat geweldig dat je een onvergetelijke dag hebt gehad.. heel bijzonder mooi dat je dat mag meemaken <3

Wat rot dat het er nog niet is :( dat lijkt me inderdaad hartstikke lastig. Dat duurt dan best wel lang hè? Goed dat jullie je verdriet samen kunnen delen :( Er komt straks een moment dat het blijvend is, je lichaam weet nu hoe het moet. Het zit erin!! Ik hoop super snel voor jullie.

Ik snap je zwanger op vakantie gevoel helemaal. Toen we jaren geleden begonnen dacht ik heel de tijd, oeh misschien zwanger op wintersport! Misschien zwanger dan en dan, misschien zwanger op zomervakantie! (Reizen is m'n grote liefde dus die combi was blijkbaar een ideaalbeeld:p). Dat heb ik maar opgegeven toen ik het zo vaak gewenst had.
    Nou was ik dus zwanger op vakantie.. maar heb eerlijk gezegd eigenlijk niet kunnen genieten van de vakantie omdat er geen moment was dat ik me goed voelde.. ik was zelfs blij en opgelucht om thuis te zijn nou dat had ik noooit kunnen voorspellen. Ik hoop dat je nu toch ondanks het verdriet kunt genieten van je vakantie. Die zwangerschap komt echt <3

willow1988 vindt dit leuk.
  20. Kletskous82

Kletskous82 Fanatiek lid

4 okt 2021
    2.388
    2.177
    113
    Vrouw
    Niet fijn dat wachten. Als 't niet goed is dan kan het maar beter gelijk komen. Dan kan je lichaam weer herstellen en dan kun je verder. Hoop dat het vanzelf gaat. Probeer te genieten van de vakantie. Beetje rust voor je lichaam kan nu geen kwaad.

Deel Deze Pagina