1e poging start IUI 2020 DEEL 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door BibiQ, 7 feb 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kletskous82

Kletskous82 Fanatiek lid

4 okt 2021
    2.388
    2.177
    113
    Vrouw
    Spannend morgen. Hoop dat het bloeden niet door zet en dat je zwanger op vakantie kunt.

2. Kletskous82

Kletskous82 Fanatiek lid

4 okt 2021
    2.388
    2.177
    113
    Vrouw
    Zoals ik al vertelde hadden wij corona. We moeten daarom eind juli de IUI overslaan. Eind aug kan het ook niet want dan gaan we 2 weken op vakantie. Heb besloten dat ik gewoon lekker de hele vakantie cocktails ga zuipen. Lekker even alle ellende vergeten. En dan eind september hopenlijk starten met de IUI. Zonder cyste en zonder corona. Vorig jaar lukte de IUI in oktober na onze vakantie. Had nog gevraagd of de zaadkwaliteit verminderd door corona. Bij enkele mannen is dat gebeurd maar lang niet bij iedereen. En na 3 maanden is dat volledig hersteld dus aangezien we nu twee maanden overslaan dan is dat alweer verbeterd mocht het al verminderd zijn.

willow1988 en Milena92 vinden dit leuk.
  3. Kletskous82

Kletskous82 Fanatiek lid

4 okt 2021
    2.388
    2.177
    113
    Vrouw
    Hier nooit last van gehad. Laatste dagen wel maar zonder spuiten. Zou het niet door de warmte kunnen zijn? Te weinig drinken ofzo. Check de bijsluiter eens of het een bijwerking kan zijn.

Littledreamers vindt dit leuk.
  4. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.647
    27.300
    113
    Vrouw
    @Littledreamers ik heb nu wel last van de warmte en mijn darmen

@Kletskous82 when life gives you lemons, dan gooi je ze maar in je cocktail ;) ik wens jullie een heerlijke vakantie toe.

@willow1988 wat heerlijk dat jullie bruiloft wel echt jullie dag was ♡ gefeliciteerd! Ik hoop dat het snel zelf doorzet en je geen pillen hoeft te gebruiken. Sterkte nog .

Kletskous82 en Littledreamers vinden dit leuk.
  5. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.647
    27.300
    113
    Vrouw
    Ik zit op 1 dpo nu. Dus weer aan de utro. Maandag op vakantie, dus hopelijk met een spuugzakje op de terugreis. O wacht dat heb ik sowieso nodig #wagenziek grrrr.

Kletskous82 en Littledreamers vinden dit leuk.
  6. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.647
    27.300
    113
    Vrouw
    Vrijverbod dus definitief genegeerd.

7. kusjevanmij

11 sep 2015
    47
    49
    18
    Vrouw
    gelderland
    Eerlijk? Hebben wij ook gedaan… durf het tegen niemand te zeggen omdat het zo’n risico is, maar zo’n grote kans na 3 jaar? We hebben hem uitgebreid gepakt :rolleyes:

Hier ook corona… en….. 1 dag overtijd…. Test negatief, we wachten maar weer af:cool:

Fijne vakantie! (Ook met je reis en spuugzakjes!) :D

Kletskous82, willow1988 en GroeneBomen vinden dit leuk.
  8. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.647
    27.300
    113
    Vrouw
    Kun je nagaan, je had er 5 rijp rond de eisprong en nog niet zwanger... stom!

9. Ava101

Ava101 Bekend lid

7 mrt 2022
    607
    499
    63
    Vrouw
    Utrecht
    nou vandaag dus 17 dagen na de IUI, nog geen menstruatie en licht tuurstreepje op de test.. morgen maar weer testen maar ben bang dat dit weer net als de vorige keer gaat en n biochemische zwangerschap is.. het zou nu toch al veel positiever moeten zijn?
    Voel me verder ook niet zwanger.. wel veel last van m’n buik (krampen en ook last van m’n darmen) maar niet meer misselijk of opgezette borsten..

ik heb ergens nog wel hoop maar het is denk ik niet realistisch ben ik bang

10. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.647
    27.300
    113
    Vrouw
    Ik zou even bloedprikken maandag of het daadwerkelijk hcg is. Veel te late innesteling is geen goed teken helaas en ook iets om in de gaten te houden. Een gezonde zwangerschap nestelt zich helaas niet pas 16dpo in.

11. Kletskous82

Kletskous82 Fanatiek lid

4 okt 2021
    2.388
    2.177
    113
    Vrouw
    Je zou idd al een super duidelijke streep nu moeten hebben. Zou ook bloed laten prikken voor de zekerheid. Maar er is nog een beetje hoop.

12. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.484
    3.110
    113
    Vrouw
    M
    Mmm wat spannend...
    Tsja nooit n goed teken als het wat licht is in t begin maarja het kan. Ik duim ervoor...!

13. Littledreamers

Littledreamers Actief lid

24 feb 2022
    260
    233
    43
    Vrouw
    Ik ben net voor de controle echo geweest. 1 eitje en al helemaal rijp. Ondanks dat ik nu al een dag eerder op controle ben dan normaal. Mijn lijf reageert blijkbaar dus erg snel op de gonal f.
    Zo snel mogelijk de ovitrelle prikken, en morgen voor inseminatie.

14. kusjevanmij

11 sep 2015
    47
    49
    18
    Vrouw
    gelderland
    Wow! Das echt mega snel dan! Op welke CD gaat de IUI dan plaatsvinden? Succes morgen!!:thumup:

15. Littledreamers

Littledreamers Actief lid

24 feb 2022
    260
    233
    43
    Vrouw
    Ja echt bizar! CD 10 wordt de inseminatie gedaan. Ik vermoed dat ik de volgende keer dus om dag 8 al voor controle moet komen. Alhoewel ik natuurlijk met heel mijn hart hoop dat dat niet nodig is, en dat het deze keer gewoon gaat lukken!

16. Kletskous82

Kletskous82 Fanatiek lid

4 okt 2021
    2.388
    2.177
    113
    Vrouw
    Dat is echt al snel ja. Heel veel succes morgen. Probeer lekker rustig aan te doen na de inseminatie. En over een volgende keer praten we nog niet. We duimen gewoon heel hard dat het deze keer lukt .

17. kattenmama

kattenmama Bekend lid

14 okt 2020
    813
    628
    93
    Vrouw
    Wat is er weer een hoop gebeurd hier dames.. Helaas lees ik geen écht positieve berichten, op een tuurstreepje na (ik duim met je mee!)

Ik ben uiteindelijk dit weekend ongesteld geworden na 3 weken overtijd. Blij dat het toch nog vanzelf gekomen is.. Morgen het ziekenhuis maar weer bellen voor de start van de ivf, ik hoop op direct volgende maand..

18. Ava101

Ava101 Bekend lid

7 mrt 2022
    607
    499
    63
    Vrouw
    Utrecht
    Nou, de story continues.
    Ik heb vanmorgen het ziekenhuis gebeld, in de hoop dat zij een bloedtest kunnen doen ofzo. Maar blijkbaar doet ons ziekenhuis dat niet. Dus moest nu nogmaals een test doen, maar dan wel met ClearBlue want kruidvat vonden ze niet betrouwbaar genoeg.
    Uit CB test kwam Zwanger 1-2 weken. Dus ik ga er dan zelf vanuit dat dat niet positief genoeg is voor nu en ben bang voor een miskraam.
    De fertiliteitsarts belde net en zei dat ik over 4 a 5 dagen weer een test moet doen. als die oploopt dan moet ik met 6 weken een echo inplannen. Dit kan dan niet wachten omdat ik een tubectomie heb gehad (ik had verstopte eileider) en dan heb je blijkbaar verhoogde kans op bbz.

Als de test niet oploopt dan wordt het vanzelfsprekend een miskraam.

Dus..nou..nog weinig positief nieuws..ik vroeg nog of het ook nog goed zou kunnen uitpakken. en dat kan blijkbaar ook nog. Maar moet zeggen dat ik daar nu weinig hoop op heb.

We gaan dus morgen 3 weken op vakantie naar Bali. Had mn vakantie wel iets anders voor me gezien.. Gelukkig naar bekenden daar..dus moet gaan proberen of we daar een echo kunnen laten doen. Maar ja..misschien is het helemaal niet nodig en gaat het voor die tijd alsnog fout..
    wat een onzekerheid zeg

willow1988 vindt dit leuk.
  19. willow1988

willow1988 Bekend lid

27 sep 2021
    711
    675
    93
    Vrouw
    He gat wat spannend en wat een timing zeg. Al wil ik ook gefeliciteerd zeggen, want het is toch mooi dat je een positieve test in handen hebt! Ik denk dat CB 1-2 weken heel gebruikelijk is toch, bij 18dpo? Ik snap je stress wel hoor, als het eerder niet goed bleek te zijn… Wat een onzekerheid weer.

Je kunt er verder niet zoveel aan doen nu, behalve op vakantie gaan en de kop leegmaken. Wel fijn dat je naar bekenden gaat daar, dat scheelt. Misschien kunnen zij al even wat vooronderzoek doen mbt ziekenhuizen/echo?

Sterkte en een goeie reis alvast!

20. willow1988

willow1988 Bekend lid

27 sep 2021
    711
    675
    93
    Vrouw
    Fijn dat je cyclus weer van zich laat horen. Ook al zo’n belabberde timing, net op een keerpunt in je traject overtijd zijn. Ik hoop dat je een goed gesprek hebt morgen en gauw mag starten met de volgende stap!

Deel Deze Pagina