Ooh wat fijn! Dat is een hele mooie opsteker zeg. Was er al wat te zien ook? Hopelijk ben je al een beetje meer gerust en opgelucht
Fijn Ava101 dat het iig op de juiste plek zit. En logisch dat ze het nu nog niet zien. Gewoon bij thuiskomst nog een test doen en met 7 weken echo in Nederland plannen. Geniet nog van jullie vakantie. Hoop de laatste met jullie tweeën.
Ik ga vragen of ik na mijn volgende ongesteld toch even een echo mag voordat ik op vakantie ga. Zodat ik zeker weet dat de cyste van de vorige keer weg is. Geeft me toch een fijner gevoel. Moet er niet aan denken dat ik daar buikpijn krijg en dan naar een ziekenhuis moet. De laatste vakantie dag moet ik daarna weer ongesteld worden dus dan kunnen we bij terugkomst meteen bellen voor een echo en het starten van IUI 1.
@willow1988 ben erg benieuwd of het bij jou na die saunadag heeft doorgezet of dat jullie nog steeds aan het wachten zijn. @GroeneBomen jij inmiddels zwanger van een drieling? Een grapje op zijn tijd mag wel hoop ik. Hoe was jullie vakantie?
Afspraken- en NOD-lijstje ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Bvdm - IUI-D ronde 9 Ourbigdream - IUI ronde 7 Danie1989 - IUI ronde 1 Tunisiana - IUI ronde 4 Chococookie - IUI ronde 2 Marsha95 - IUI ronde 3 Groenebomen - ronde 9 Minetje - IUI natuurlijke cyclus ronde 3 Shiltje - IUI ronde 2 Ekstertje - IUI ronde 2 Mimi87 - IUI natuurlijk cyclus ronde 5 Narcisje - KID ronde 23 Littledreamers - IUI ronde 3 Appeltaartje121 - IUI ronde 2 SM1987- KID ronde 7 Ava101- IUI ronde 4 Willow1988 - IUI ronde 3 WLKMBBY22 - IUI ronde 4 Kletskous82 - IUI ronde 1 Kattenmama - IUI ronde 6 NOD / IUI pogingen: Overige afspraken: Zwanger: Enigma IUI-D ronde3 (ud 22 mei 2022) Goldieloks IUI ronde 8 Dvk1990 IVF 1e terugplaatsing EefjeLove IUI ronde 7 Glitterhartje IUI ronde 2 Lille IUI-D ronde 6 (15 oktober 2022) BibiQ IUI-D 3de ronde nat. cyc. Angel1986 IUI donor 1e ronde nat. Cyc
Ik heb het lijstje maar weer eens terug gezocht. Voor de mensen die nieuw zijn. Als je erop reageerd en dan bovenaan het stukje quote... Weghaald tot aan afspraken dan kun je het aanpassen en plaatsen.
Afspraken- en NOD-lijstje ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Bvdm - IUI-D ronde 9 Ourbigdream - IUI ronde 7 Danie1989 - IUI ronde 1 Tunisiana - IUI ronde 4 Chococookie - IUI ronde 2 Marsha95 - IUI ronde 3 Groenebomen - ronde 9 Minetje - IUI natuurlijke cyclus ronde 3 Shiltje - IUI ronde 2 Ekstertje - IUI ronde 2 Mimi87 - IUI natuurlijk cyclus ronde 5 Narcisje - KID ronde 23 Littledreamers - IUI ronde 3 Appeltaartje121 - IUI ronde 2 SM1987- KID ronde 7 Ava101- IUI ronde 4 Willow1988 - IUI ronde 3 WLKMBBY22 - IUI ronde 4 Kletskous82 - IUI ronde 1 Kattenmama - IUI ronde 6 Kusjevanmij - IUI ronde 6 NOD / IUI pogingen: Kusjevanmij - NOD, 20-8-2022 Overige afspraken: Zwanger: Enigma IUI-D ronde3 (ud 22 mei 2022) Goldieloks IUI ronde 8 Dvk1990 IVF 1e terugplaatsing EefjeLove IUI ronde 7 Glitterhartje IUI ronde 2 Lille IUI-D ronde 6 (15 oktober 2022) BibiQ IUI-D 3de ronde nat. cyc. Angel1986 IUI donor 1e ronde nat. Cyc
Goed bezig! Ben benieuwd waar iedereen zit in de cyclus! Wij vandaag de IUI gehad, dus weer lekker op het wachtbankje…
Thx, lief. Saunadag was top en zonder bloed Ik had vanaf dinsdag het gevoel dat het zaterdag (vandaag) zou doorbreken en ja hoor, vanmiddag is het bloeden begonnen. Gek hoe je dat aanvoelt dan. Lig nu op de bank, buikpijn neemt wat toe maar “het” laat nog even op zich wachten denk ik. We waren dus nog wel aan het wachten. Had de medicijnen (cytotec) al wel in huis maar we gaan in september een weekje weg en ik wilde daar graag omheen plannen, voor zover dat kan natuurlijk. Ik wil gewoon heel graag de komende cyclus pakken vanwege de hormonen die ik door de zwangerschap nog in mn lijf heb. Dat wordt nu mogelijk iets ingewikkelder, hangt er net van af wanneer mn menstruatie weer komt. Vanaf dan kunnen we namelijk de draad met iui weer oppakken.
Afspraken- en NOD-lijstje ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Bvdm - IUI-D ronde 9 Ourbigdream - IUI ronde 7 Danie1989 - IUI ronde 1 Tunisiana - IUI ronde 4 Chococookie - IUI ronde 2 Marsha95 - IUI ronde 3 Groenebomen - ronde 9 Minetje - IUI natuurlijke cyclus ronde 3 Shiltje - IUI ronde 2 Ekstertje - IUI ronde 2 Mimi87 - IUI natuurlijk cyclus ronde 5 Narcisje - KID ronde 23 Littledreamers - IUI ronde 3 Appeltaartje121 - IUI ronde 2 SM1987- KID ronde 7 Ava101- IUI ronde 4 Willow1988 - IUI ronde 3 WLKMBBY22 - IUI ronde 4 Kletskous82 - IUI ronde 1 Kattenmama - IUI ronde 6 Kusjevanmij - IUI ronde 6 Patty86 - IUI natuurlijke cyclus ronde 1 NOD / IUI pogingen: Kusjevanmij - NOD, 20-8-2022 Overige afspraken: 08-08 Patty86 - echo fm Zwanger: Enigma IUI-D ronde3 (ud 22 mei 2022) Goldieloks IUI ronde 8 Dvk1990 IVF 1e terugplaatsing EefjeLove IUI ronde 7 Glitterhartje IUI ronde 2 Lille IUI-D ronde 6 (15 oktober 2022) BibiQ IUI-D 3de ronde nat. cyc. Angel1986 IUI donor 1e ronde nat. Cyc
Als alles goed eruit komt dan kan het best zijn dat je 3 weken later alweer ongesteld wordt. Maar als het er niet allemaal uit komt kan het ook 6 weken duren en in het ergste geval moeten ze nog curreteren en dan kan het ook nog 3 tot 6 weken duren. Dus maar hopen dat alles er ineens uitkomt en je meteen schoon bent. Sterkte ermee in ieder geval. Mijn zusje heeft het ook een keer gehad en bij haar viel het gelukkig mee. Hoop dat jij er ook weinig last van hebt.
Afspraken- en NOD-lijstje ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Marsha95 - IUI ronde 3 Groenebomen - ronde 9 Littledreamers - IUI ronde 3 Ava101- IUI ronde 4 Willow1988 - IUI ronde 5 WLKMBBY22 - IUI ronde 4 Kletskous82 - IUI ronde 1 Kattenmama - IUI ronde 6 Kusjevanmij - IUI ronde 6 Patty86 - IUI natuurlijke cyclus ronde 1 NOD / IUI pogingen: Kusjevanmij - NOD, 20-8-2022 Overige afspraken: 08-08 Patty86 - echo fm Zwanger: Enigma IUI-D ronde3 (ud 22 mei 2022) Goldieloks IUI ronde 8 Dvk1990 IVF 1e terugplaatsing EefjeLove IUI ronde 7 Glitterhartje IUI ronde 2 Lille IUI-D ronde 6 (15 oktober 2022) BibiQ IUI-D 3de ronde nat. cyc. Angel1986 IUI donor 1e ronde nat. Cyc
Afspraken- en NOD-lijstje ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Marsha95 - IUI ronde 3 Groenebomen - ronde 9 Littledreamers - IUI ronde 3 Ava101- IUI ronde 4 Willow1988 - IUI ronde 5 WLKMBBY22 - IUI ronde 4 Kletskous82 - IUI ronde 1 Kattenmama - IUI ronde 6 Kusjevanmij - IUI ronde 6 Patty86 - IUI natuurlijke cyclus ronde 1 NOD / IUI pogingen: Kusjevanmij - NOD, 20-8-2022 Littledreamers - NOD, 09-08-22 Overige afspraken: 08-08 Patty86 - echo fm Zwanger: Enigma IUI-D ronde3 (ud 22 mei 2022) Goldieloks IUI ronde 8 Dvk1990 IVF 1e terugplaatsing EefjeLove IUI ronde 7 Glitterhartje IUI ronde 2 Lille IUI-D ronde 6 (15 oktober 2022) BibiQ IUI-D 3de ronde nat. cyc. Angel1986 IUI donor 1e ronde nat. Cyc
Hoeveel dagen na de iui begint vaak bij jullie de menstruatie? En op welke dag “mogen” jullie testen ?
Vandaag 14 dagen na de iui. Normaal begint mijn menstruatie 13 dagen na de iui. Had toch een beetje hoop nu. Helaas net toch een test gedaan en deze is helemaal wit! Wat enorm k*t weer! Nu dus maar wachten op mijn menstruatie, en hopen dat er niet weer cyste zijn.
Bah! Die witte testen zijn zo kl*te na een maand doorzetten! Snap hoe je je voelt! Uiteraard hoop ik dat je over 2 dagen iets anders op je test ziet staan! Op dag 15 na de IUI (17 dagen na Ovitrelle) start mijn menstruatie… succes met wachten deze dagen!
Ja echt enorm balen.. de moet zakt mij echt altijd even in de schoenen. Zou het kunnen dat je alsnog positief test over 2 dagen ? Ik heb een early test gebruikt, die had toch al wel iets moeten meten denk ik. ergens hoop ik dan maar dat mijn menstruatie snel start en we weer verder kunnen.
Nou het is helaas toch misgegaan… ik had het al wel verwacht maar toch blijf ik dan ergens hoop houden.. zo dom… twee dagen geleden kreeg ik snachts buikpijn en begon er wat bruin bloedverlies. Met het ziekenhuis gebeld en zij hadden opzich nog hoop dat het niet meteen slecht nieuws was. Maar vanochtend ben ik ook echt gaan bloeden en heb ik ook buikkrampen.. dus het verdriet en de teleurstelling is weer terug.. dit is mn derde miskraam en ik begin echt moedeloos te worden.. m’n vriend heeft nog steeds hoop. Maar ik vind het echt zwaar op deze manier.. We zitten nog steeds op Bali. Wat n dubbele vakantie is dit zeg.. het is zo mooi hier, lekker eten, lieve mensen, veel te doen. Maar ik heb ook zoveel verdriet.. zeker snachts dan lig ik maar te piekeren.. Ik had het ons zo gegund dat het nu wel een keertje gelukt was.. en het was zo ontzettend welkom..
Wat ontzettend naar! Ik snap heel goed dat je hoop had, helemaal omdat de echo toch liet zien dat het vruchtje op de goede plek zat! Ik kan me heel goed voorstellen dat je hier moedeloos en misschien wel onzeker van wordt. Ondanks dat je weet dat je zwanger kan raken, blijft het steeds niet plakken. Ik vind het erg verdrietig voor je. Dikke knuffel!