Oh nee wat ontzettend verdrietig dit ik zit met tranen in mijn ogen K*T zeg! sorry heb er even geen andere woorden voor knuffel voor jou!
Afspraken- en NOD-lijstje ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Marsha95 - IUI ronde 3 Groenebomen - ronde 9 Littledreamers - IUI ronde 4 Ava101- IUI ronde 4 Willow1988 - IUI ronde 5 Kletskous82 - IUI ronde 1 Kattenmama - IUI ronde 6 Kusjevanmij - IUI ronde 6 Patty86 - IUI natuurlijke cyclus ronde 1 NOD / IUI pogingen: Kusjevanmij - NOD, 20-8-2022 Overige afspraken: 08-08 Patty86 - echo fm 11-08 Littledreamers - uitgangsecho. 22-08 WLKMBBY22 1e echo Zwanger: Enigma IUI-D ronde3 (ud 22 mei 2022) Goldieloks IUI ronde 8 Dvk1990 IVF 1e terugplaatsing EefjeLove IUI ronde 7 Glitterhartje IUI ronde 2 Lille IUI-D ronde 6 (15 oktober 2022) BibiQ IUI-D 3de ronde nat. cyc. Angel1986 IUI donor 1e ronde nat. Cyc WLKMBBY22 - 4 rondes IUI - nat. zwanger
Veel sterkte voor alle moeilijke en zware momenten bij iedereen <3 ik duim voor positiviteit vanaf nu.
Hehe nou, het floepte eruit op de wc. De krampen hielden ineens op en ik dacht dat ik moest plassen, toen ik zat was het flubflubflub plons . Heel vreemd gevoel. We hebben zo’n wc waar het gelijk in het water valt, dus ik kon het wel zien liggen, maar heb het er niet uitgehaald. Twijfelde ik wel over, maar ik wist ook dat ik het dan zou bestuderen en daar word ik dan alleen maar onzeker van. Ik vond het heel spannend allemaal, had al gedroomd dat ik dood zou gaan enzo, dus ik heb het aan mn man laten zien en doorgespoeld.
@Kletskous82 menstruatie kwam dwars door de utro heen op vakantie grrr. Net op tijd thuis op cd 5 voor uitgangsecho. Had al dagen rechts pijn aan eierstok, had al tegen man gezegd dat t een cyste is en yep. Maar links was rustig en liet al 2 follikels zien van 10 mm dus ik ben wel gestart met gonal. Baarmoederslijmvlies is ook mooi dun. Omdat ik op cd 5 zit en vaker al uit mijzelf een follikel had dan van 13 mm kon ze ook niet uitsluiten of t een cyste was of follikel, maar goed... ik twijfel er zelf echt niet aan. Cyste pijn herken ik wel zag er ook minder mooi uit dan follikels links. Maar goed was verbaasd dat ik wel mocht starten!
Jeetje @GroeneBomen wat gaat het allemaal snel bij jou. Hopelijk komende ronde dan succes. Ik moet bij onze volgende IUI bij cd 8 al komen. Mijn eitje spring goed en en daar hadden ze zich dus mooi op verkeken. Domper hoor. We hadden ook niet zelf geklust ivm zaadkwaliteit. Ik verwacht nu de 23e mijn menstruatie. En hopelijk kunnen we daarna dan echt een x een inseminatie doen.
Nou echt hè? Al geeft het me ergens ook steun dat ik niet de enige ben in deze kutsituatie. En we geven met z’n allen niet op! dus laten we idd hopen dat na de moeilijkere tijden eindelijk eens wat positieve berichten mogen volgen!!
inderdaad is mijn menstruatie gewoon weer begonnen helaas. Uitgangsecho was gelukkig wel goed, geen cyste deze keer. Wij zijn dus weer gestart! Ik moet dinsdag weer voor controle, en dan hopelijk nog een inseminatie voordat wij vrijdag op vakantie gaan.
Afspraken- en NOD-lijstje ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Marsha95 - IUI ronde 3 Groenebomen - ronde 9 Littledreamers - IUI ronde 4 Ava101- IUI ronde 4 Willow1988 - IUI ronde 5 Kletskous82 - IUI ronde 1 Kattenmama - IUI ronde 6 Kusjevanmij - IUI ronde 6 Patty86 - IUI natuurlijke cyclus ronde 1 NOD / IUI pogingen: Kusjevanmij - NOD, 20-8-2022 Overige afspraken: 16-08 Littledreamers - echo cd 8 22-08 WLKMBBY22 1e echo Zwanger: Enigma IUI-D ronde3 (ud 22 mei 2022) Goldieloks IUI ronde 8 Dvk1990 IVF 1e terugplaatsing EefjeLove IUI ronde 7 Glitterhartje IUI ronde 2 Lille IUI-D ronde 6 (15 oktober 2022) BibiQ IUI-D 3de ronde nat. cyc. Angel1986 IUI donor 1e ronde nat. Cyc WLKMBBY22 - 4 rondes IUI - nat. zwanger
Afspraken- en NOD-lijstje ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Marsha95 - IUI ronde 3 Groenebomen - ronde 9 Littledreamers - IUI ronde 4 Ava101- IUI ronde 4 Willow1988 - IUI ronde 5 Kletskous82 - IUI ronde 1 Kattenmama - IUI ronde 6 Kusjevanmij - IUI ronde 6 Patty86 - IUI natuurlijke cyclus ronde 1 Hotsaflots88 - Iui D nc ronde 5 NOD / IUI pogingen: Kusjevanmij - NOD, 20-8-2022 Overige afspraken: 16-08 Littledreamers - echo cd 8 22-08 WLKMBBY22 1e echo Zwanger: Enigma IUI-D ronde3 (ud 22 mei 2022) Goldieloks IUI ronde 8 Dvk1990 IVF 1e terugplaatsing EefjeLove IUI ronde 7 Glitterhartje IUI ronde 2 Lille IUI-D ronde 6 (15 oktober 2022) BibiQ IUI-D 3de ronde nat. cyc. Angel1986 IUI donor 1e ronde nat. Cyc WLKMBBY22 - 4 rondes IUI - nat. zwanger
Heey allemaal, het is een tijdje stil geweest bij mij. Ik had even rust nodig en er even niet mee bezig zijn. In de tussen tijd ben ik getrouwd en daarna hadden we rust omdat het lab dicht was in het ziekenhuis. Dus even een maand rust die we wel konden gebruiken. Geen medicijnen, geen ovulatie testen. even niks. We zijn alleen begonnen met Chinese geneeskunde met als voorbereiding op accupunctuur die ik eind September zou gaan beginnen. Maar na mijn verbazing had ik vandaag een positieve test op 9/10 dpo. Ondanks dat we er niet mee bezig waren had ik het gevoel dat ik wilde testen. We proberen weer zo positief mogelijk te zijn en blij zijn. Maar wat is dat weer moeilijk na 4 miskramen. Ik ga zoveel mogelijk proberen te genieten van de dagen die ik heb en er elke dag van te genieten Er is weer een hoop gebeurd in de tijd dat ik even weg was van het Forum. Sterkte voor iedereen waar het niet zo goed gaat! Een dikke knuffel van mij. Ik wens iedereen nog een fijn weekend! Rustig aan en geniet met deze hitte
Wat een mooi nieuws dat het spontaan is gelukt. Hoop dat het deze keer goed mag gaan. Probeer er maar van te genieten want je kunt er toch niks aan doen. We duimen voor jullie.
Wat bijzonder zeg, een huwelijksbaby, gefeliciteerd! Ik kan me voorstellen dat het echt spannend en eng is als je al vier miskramen hebt meegemaakt, poeh… Is daar geen verder onderzoek naar gedaan? Hoe dan ook, ik duim voor jullie!