Hij loopt op. Vandaag was de eerste dag dat mijn man 'm via het videobellen kon zien en geen foto nodig had
Spannend, je ziet hem nog heeeeel lichtjes. Hopelijk precies het kantelpunt en wordt ie morgen weer donkerder.
Helaas geen kantelpunt. Nog lichter en alleen nog te zien bij meeega turen. Maar dat zal de Ovitrelle wel zijn.
Het gros van de innestelingen is rond 9dpo. Vaak test je pas 1 of 2 dagen later positief. Vorige keer testte ik pas op 12dpo positief.
Hier begint het besef langzaam te komen dat ik zwanger ben. We zijn ontzettend blij, maar de misselijkheid heeft echt de overhand. Maandag de huisarts, de fertiliteitspoli, bedrijfsarts, mijn leidinggevende, tandarts en diëtiste bellen. Ondanks de 4x emesafene spuug ik zo'n 5x per dag en is mijn eetlust totaal verdwenen. Dus blij als er maandag hulp gaat komen.
Ik testte de vorige keer op 9 DPO al positief. Maar ik heb de moed nog niet opgegeven. Pas als ik ongesteld ben of de test vrijdag negatief is, is t klaar.
Als je zoveel spuugt, kun je er bijna niet meer omheen nee. Lijkt me echt vreselijk overigens. Hopelijk is er iets wat voor jou helpt om het wat te verlichten.
Niet om je hoop te geven, maar ik vind de test van vandaag duidelijker dan die van gisteren eigenlijk. Zelf heb ik pas op 12 DPO voor het eerst getest met een early test. Was echt nog een lichte streep, denk niet dat er bij mij op 9 DPO al iets te zien was geweest. Spannend hoor!
Ik dacht dat de Sensitesten fijne testen waren, maar ze geven alleen maar een mindfuck. 10DPI is vandaag en de onderste test is een ongebruikte test. Op die ongebruikte test zijn overduidelijk de voorgedrukte lijntjes te zien! Dus ik gok dat die van 9DPI nog wel heeft gereageerd op HCG (van de Ovitrelle) en dat ie nu gewoon negatief is. C'est ça. Hieronder dezelfde foto maar dan met omgekeerde kleuren en extra contrast. Kijk naar de ongebruikte test:
♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Patty86 - IUI ronde 7 - IVF Kletskous82 - IUI ronde 4 (juli) of IVF Humbly89 - IUI-d ronde 5 nat cyclus Kippie13 - IUI-d ronde 3 nat cyclus met Ovitrelle Esalki87 - IUI ronde 2 met Gonal F WannabeMammi - IUI 5 Justanona - IUI ronde (2) 1 met Gonal-F Deesandbaby - IUI-d ronde 2 nat cyclus Daydreamer89 - (Clomid tot IUI3) IUI ronde 5 Puregon/Ovitrelle/Duphaston Mila - IUI ronde 5 natuurlijke cyclus IUI / NOD: Kippie13 16-6 / 30-6 Daydreamer89 16-6 / 30-6 Zwanger: 201987 IUI ronde 1 nat. cyc Littledreamers IUI ronde 4 SM1987 IUI ronde 11 Melanieex IUI ronde 2 Wishfull123 - IUI ronde 1 Sappie91 - IUI ronde 1 Muisjepluisje - IUI ronde 2 Catlover2020 - IUI ronde 1 Caithxxx- IUI ronde 4 Johanna84 - IUI ronde 1 Mokski - IUI ronde 2 Maankindje - IUI ronde 3 Oilell - IUI ronde 2 Zwanger na IUI vanuit: 1e poging start IUI 2020 deel 3 staat in zwanger. WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam en hoeveelste ronde. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE]en aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Ik heb de afgelopen week weer eens een hardnekkige Candida infectie te pakken Ik wilde rustig afwachten tot vrijdag en lekker op vakantie gaan. Maar ik heb nu ineens op 10dpo flink roze afscheiding, en dacht ga ik nou echt nu al ongesteld worden? Dus maar een test tegenaan gegooid en die is hartstikke wit. Ik herken het van januari, precies hetzelfde gezeik; Candida infectie en vanaf 10dpo roze verlies tot het doorbreekt. Klotezooi. Ik ben hier zó klaar mee