♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Patty86 - IUI ronde 7 - IVF Kletskous82 - IUI ronde 3 - IVF aug Daydreamer89 - IUI ronde 5 - IVF? Humbly89 - IUI-d ronde 5 WannabeMammi - IUI 5 Mila - IUI ronde 5 natuurlijke cyclus Kippie13 - IUI-d ronde 4 nat cyclus Esalki87 - IUI ronde 2 met Gonal F Justanona - IUI ronde (2) 1 met Gonal-F Deesandbaby - IUI-d ronde 2 nat cyclus IUI / NOD: Kippie13 11-7 / 23-7 Zwanger: 201987 IUI ronde 1 nat. cyc Littledreamers IUI ronde 4 SM1987 IUI ronde 11 Melanieex IUI ronde 2 Wishfull123 - IUI ronde 1 Sappie91 - IUI ronde 1 Muisjepluisje - IUI ronde 2 Catlover2020 - IUI ronde 1 Caithxxx- IUI ronde 4 Johanna84 - IUI ronde 1 Mokski - IUI ronde 2 Maankindje - IUI ronde 3 Oilell - IUI ronde 2 Zwanger na IUI vanuit: 1e poging start IUI 2020 deel 3 staat in zwanger. WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam en hoeveelste ronde. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE]en aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Ik heb vanmorgen weer een echo gehad, voor ronde 4. Ik zit volgens mijn eigen berekening op CD12, maar zij tellen de eerste dag niet mee als je na 12:00 uur pas ongesteld wordt op je eerste dag. Dus volgens hun is het nu CD11. Wat wordt er bij jullie aangehouden? Bij mijn ICSI (bij Reinier de Graaf in Voorburg) werd er gezegd; als je voor 18:00 uur ongesteld wordt, telt die dag mee en anders niet. Anyway; bij de echo een mooi eitje van 22mm gezien dus vanavond Ovitrelle zetten en dan dinsdag de IUI.
IUI 4 zit er weer op. De opbrengst was veeel beter dan de vorige keer! Vorige keer was het 3 miljoen na opwerken en dit keer 16 miljoen, met goed beweeglijke cellen ook. Ik heb om een andere progesteron gevraagd. Ik start vanavond met Utrogestan 3x per dag (ipv Duphaston). Ook gelijk maar even gevraagd wanneer er overgegaan wordt naar IVF en da's inderdaad na 6x IUI. Dus hierna nog 2 keer IUI en dan 1 maand wachttijd (welke precies in mijn vakantie valt, dus perfect). IVF zou dan in oktober starten. Maar uiteraard; laten we hopen dat het niet zo ver komt.
Ik breek even in Hier vorige week 2de poging IUI gehad, 120 miljoen zwemmertjes waarvan 80-85% beweeglijk. Vorige ronde was "maar" 40 miljoen. 1 dagje extra onthouding werkt blijkbaar heel goed Nouja, met 40miljoen is het niet gelukt. Dus aantallen doen er wss ook niet zo erg veel toe. Maar mn vriend was uiteraard HEEL trots Ik wist niet dat je 1ste CD afhangt van wanneer je ongesteld wordt zal ik proberen te onthouden voor de volgende ronde! Al word ik meestal vroeg in de ochtend ongesteld denk ik
Haha een hele prestatie! Ik ben benieuwd als meneer hier moet gaan, wat hij dan doet. Hebben jullie dan 2 dagen van te voren geen gemeenschap gehad? Volgens de arts was 1 gemoeg. Maar mijn man wilt indd 2 of 3 dagen….. aan jou reactie te lezen is dat beter. ik ben verschillend ongesteld. Wist het ook niet en ga het ook proberen te onthouden
Hier ook altijd hoge opbrengst en we houden altijd 3 a 4 dagen aan. En de avond van de IUI nog een keer gezellig maken. Zou ook helpen.
Wij hadden betere opbrengst toen we 2 dagen onthouding hadden ipv 3 dagen. Maar dat kan ook komen doordat m'n man gestopt is met roken en drinken.
Hi ladies! Even een tijdje off grid geweest, maar ben er weer. Laatste IUI is gepland voor aanstaande donderdag voordat we overgaan op IVF. Ik zit alleen een beetje met het volgende; had vandaag echo en had 2 eitjes, van 17 mm en een was al 21 mm!! Ik moet nu Ovitrelle zetten en dan donderdag pas IUI. Is dat niet veel te laat? Ik heb nog nooit gehad dat na een week spuiten dat ding al 21 mm was. Meestal 17 of 18. Ben zo bang dat-ie al eerder gaat springen… Of is dit juist een heel mooie grootte?
@Kletkous82 wat spannend zeg, wel jammer dat je nog weer een maand moet wachten. Ik ben zo benieuwd hoe het gaat met de hormonen enzo. Ga je je ervaring hier ook delen?
In het ziekenhuis houden ze 2 tot 3 dagen aan. Als je een echo hebt waarbij de eitjes groot genoeg zijn, plannen ze vaak de IUI 2 dagen later. In het begin hielden we er niet echt rekening mee en moesten we dan nog een zaadlozing doen op de avond van de echo. Dan zit er nog geen 2 dagen tussen. Nu houden we er altijd rekening mee dat het zomaar gepland kan worden. Dan maken we het de avond voor de echo nog even gezellig, dan zit je altijd goed met 2 tot 3 dagen.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Patty86 - IUI ronde 7 - IVF Kletskous82 - IUI ronde 3 - IVF aug Daydreamer89 - IUI ronde 5 - IVF? Humbly89 - IUI-d ronde 5 WannabeMammi - IUI 6 Mila - IUI ronde 5 natuurlijke cyclus Kippie13 - IUI-d ronde 4 nat cyclus Esalki87 - IUI ronde 2 met Gonal F Justanona - IUI ronde (2) 1 met Gonal-F Deesandbaby - IUI-d ronde 2 nat cyclus IUI / NOD: Kippie13 11-7 / 23-7 WannabeMammi 13-7 Zwanger: 201987 IUI ronde 1 nat. cyc Littledreamers IUI ronde 4 SM1987 IUI ronde 11 Melanieex IUI ronde 2 Wishfull123 - IUI ronde 1 Sappie91 - IUI ronde 1 Muisjepluisje - IUI ronde 2 Catlover2020 - IUI ronde 1 Caithxxx- IUI ronde 4 Johanna84 - IUI ronde 1 Mokski - IUI ronde 2 Maankindje - IUI ronde 3 Oilell - IUI ronde 2 Zwanger na IUI vanuit: 1e poging start IUI 2020 deel 3 staat in zwanger. WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam en hoeveelste ronde. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE]en aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Ik snap dat dit heel spannend is! Maar ik denk dat donderdag wel op tijd is hoor. Maar ik snap je gevoel, ik ben ook altijd bang dat het te laat is. Daarom temperatuur ik ook, dan weet ik iig zeker dat het nog op tijd is
Hier hele spannende dagen! Ik ben vandaag 12DPO na de 2e IUI. Na de eerste keer werd ik op 9/10DPO al ongesteld. Ik spuit al een tijdje langer Gonal-f en Ovitrelle en kreeg dan altijd op 11DPO spotting en 12DPO ongesteld. Ik ga dus inmiddels al 4 dagen vol vrezen naar de wc Temperatuur is nog wel mooi hoog. Nu weet ik dat iedere cyclus anders is en dat dit niks zegt nog, maar toch begin de voorzichtige hoop al paar dagen te komen. Heb wel veel last van krampen, maar dat kan er juist bijhoren, begreep ik?
Volg je in het nod topic en mijn duimen draaien zooooo ontzettend hard voor je ❤❤ Krampen kunnen er zeker bijhoren. Veel gehad in de eerste weken. Je gaat het testen nog uitstellen geloof ik he?