Heb ik ook eerder gehad boven de 20 mm. Ze zeggen net hoe groter hoe beter. En mocht ie vandaag toch springen dan is het geen ramp want dan heb je toch binnen 24 uur de IUI. En voor die van 17 is het net beter dan wordt die ook nog groter. Anders doet die niet mee en dat is zonde. Ik zeg prima zo en dubbel kans.
Ik laat het hier zeker weten. En mocht je IVF gaan doen dan kom je maar gezellig naar ons IVF clubje. Zitten allemaal dames die eerst hier mee kletste.
Wat spannend zeg. Ze zeggen idd dat je na IUI vaak al op dag 10, 11 of 12 ongesteld wordt. Dus als het vandaag weg blijft dan wordt het heel spannend. Krampen kan ook een goed teken zijn. Toen ik de eerste keer zwanger was met IUI toen wist ik 100% zeker dat ik ongesteld werd door de krampen. Echt precies zoals ongesteld worden. En toch was ik zwanger. Heel veel succes met testen.
Mijn temperatuur is aan het stijgen. Kan dit komen omdat ik zondag of maandag ongesteld moet worden? Of door het warme weer? Of gaat je temperatuur ook omhoog als je zwanger bent? Ik geloof er zelf niet meer in zoals jullie weten. Om natuurlijk zwanger te worden. Maar toch.
Ik heb de foto erbij geplaatst. Wat denk jij? Heeft het zin om een test te doen? Voel verder niets. Rond 17 juni was die veel lager. Mijn menstruatie was toen rond 22 juni begonnen. Daarna een tijd geen Apple Watch gehad.
Hier adviseren ze om 3a4 dagen geen gemeenschap te hebben. 1 dag lijkt me wel erg weinig? Maar goed ja, dokters verschillen wel eens in mening
Oh wauw, dat is zeker een succesverhaal. Ik kan alleen maar duimen dat het bij ons ook zo gaat, hoop het van harte. Ben nu aan het wachten op mn menstruatie. Verwacht van deze maand niks dus hoop voor het eerst sinds lange tijd dat het opschiet haha, dan kan ik eindelijk een afspraak maken. Hopelijk pakt het voor jou de volgende keer ook beter uit! Is dit de eerste ronde met progesteron? De gyn zei dat tegen mij ook ongeveer, ze hopen vooral aan te tonen dat het niet werkt, maar baad het niet dan schaadt het niet. Heb je daar nog last van?
Bij de eerste 3 IUI's gebruikte ik Duphaston (dat is dydrogesteron, wat lijkt op progesteron). Vanaf nu gebruik ik Lutinus (zelfde als Utrogestan), wat progesteron is. Ik heb er tot nu toe geen bijwerkingen van, maar ben er gisteravond pas mee begonnen.
Normaal gaat je themperatuur omhoog rond de eisprong. Daar blijft ie dan en zakt weer iets als je ongesteld wordt. Als je vorige ongesteldheid begonnen is op 22 juni en je hebt een gemiddelde cyclus van 28 dagen. Dan zal rond 6 juli de themperatuur stijgen en dan moet je kijken wat er rond 20 juli gebeurd. Blijft themperatuur dan hoog dan kun je zwanger zijn. Gaat het rond 18-20 juli omlaag dan wordt je wellicht ongesteld.
Ik herken je gevoel wel! Ik had zondag om 10:00 uur een echo met een eitje van 22mm, moest zondagavond om 23:55 de Ovitrelle zetten en had dinsdag om 11:55 de IUI. Maar ik had met dat eitje van 22mm nog steeds een nauwelijks zichtbaar streepje op de ovulatietest, dus heb dat gevoel maar losgelaten. Ik heb het eitje juist liever boven de 20mm op het moment van spuiten, want; goed groter, hoe beter.
Thanks voor de antwoorden ladies! 4 miljoen zaadjes zitten er weer in. Laten we duimen en hopen dat IVF niet nodig gaat zijn!