Ohh wat jammer nou. Balen dat het niet gelukt is. Zou het dan de Ovitrelle nog geweest zijn? Veel sterkte!
Nee, lijkt me niet dat het de Ovitrelle is. Want test vanmorgen was nog steeds met 2 streepjes en Ovitrelle is inmiddels 22 dagen geleden gezet. Volgens ziekenhuis gewoon vrij snel na innesteling mis gegaan
Deze cyclus beginnen met clomid en dan op de dag van de follikelmeting gelijk de foamecho. Hopelijk is dan mijn eisprong wat regelmatiger
Wat balen Joylynn! Ga voor je duimen humbly! Vraagje, hebben jullie veel last van de ovitrelle? En zo ja hoelang? Vandaag is t een week geleden en ben nogsteeds moe maar ook mijn borsten doen mega pijn niet normaal! Ben er wel klaar mee eigenlijk haha
Ik heb helemaal geen last van de Ovitrelle Ik heb vooral last van de Lutinus (progesteron). Je krijgt daar zoveel waterige afscheiding van, dat het lijkt alsof je vliezen gebroken zijn ofzo. Heel irritant! Vandaag zit ik op de 10e dag na de IUI en krijg nu hoofdpijn en lichtelijk menstruatie gevoel. Helaas was de test vanmorgen wittttt. Zal dus wel uitdraaien op niks. Ach. Daar was ik toch al op ingesteld.
Oooooeeeeh en dat na je berichtje van gisteren... Wordt je de volgende dag wakker en ziet de wereld er ineens heel anders uit spannend! Ik duim voor een mooie oploop
Wat toevallig, dit heb ik ook deze maand. Superzere borsten en heeeeel moe sinds een paar dagen. Ook een week geleden.
Nou ik was echt extreem chagrijnig, hormonaal, acné, echt alles wat ik normaal niét heb! Ik voelde me net een puber. Ik reageer over het algemeen altijd wel erg gevoelig op alles van medicatie.
Hoe gaat het ondertussen met je? Hoop dat je snel weer opnieuw mag starten met IUI, dit is echt zo'n k*tperiode nu tussendoor... Nou die lijkt me redelijk duidelijk toch?? Superspannend!
Zijn jullie ook altijd extra vroeg wakker op de dagen dat je jezelf hebt voorgenomen om te gaan testen? Ik heb zo'n 5 uur geslapen vannacht Ik zit er vervolgens naar te kijken alsof het niet mijn testen zijn... Het is toch echt duidelijk dat de test oploopt gelukkig! Nu maar hopen dat die blijheid een beetje snel komt (waarschijnlijk pas na een eerste goede echo, welke ik gelukkig al heel vroeg mag krijgen).
Hahaha ja zeker! Die nachten zijn zeker slapeloze nachten. Mooie oploop gefeliciteerd!! Op naar een goede echo!