Ik mocht eigenlijk direct weer door, dus ben alweer begonnen met de injecties. Het ziekenhuis wilde me ook verder niet zien ofzo, dat voelt wel beetje gek. Heb vrijdag een echo om te kijken of er follikels groeien en dan zeg ik wel even dat dit voor mij toch niet prettig is zo.
Ik hoefde ook niet te komen voor controle of alles schoon was. Vond het ook heel raar, had graag willen weten of alles schoon was. Ik ga voor je duimen!
@Kippie13 wat een goed nieuws!! Echt super blij voor je ik kan nog steeds niet geloven dat het echt mijn positieve testen zijn als ik kijk naar de foto’s van 2 maanden geleden
Zou ik ook niet fijn vinden. Na een vroege miskraam vind ik dat ze op zijn minst even moeten checken of alles schoon is. Bij ons doen ze dat standaard altijd bij een nieuwe IUI poging.
Prachtige oploop @Kippie13! Gefeliciteerd ❤️ Ik ga al heel hard richting de helft, maar als ik de foto's van m'n testen zie heb ik nog steeds een huh echt? Gevoel. Het is uiteindelijk wel geland, maar soms denk ik nog: droom ik?
Wat gek dat er geen nacontrole is @Joylynn, goed dat je het wel gaat aangeven. Ik ga duimen voor een plakker!
Het is van week 6-12 flink pittig geweest qua misselijkheid, maar sinds een week gaat het beter. We hebben geen termijnecho en 13-weken echo, omdat we van week 10-15 op vakantie zijn. Toevallig wel vandaag hier in Thailand een echo laten maken, omdat ik al een paar dagen kramp had en vanmorgen ook ineens bloedverlies. Na de laatste echo van 3,5 week geleden wilden we nu toch een beetje zekerheid. En gelukkig was alles goed! Ineens zei de arts zelfs dat hij het geslacht kon zien dus als het klopt wat hij zag, verwelkomen wij een tweede zoon in de winter.
Fijn dat de misselijkheid minder is en de echo goed! Goed dat je even een check hebt gedaan Leuk een 2e jongen! Nog wel vroeg hoor, dus benieuwd of het klopt wat hij heeft gezien!
Zelf denk ik ook echt ‘nee, dit klopt niet! Ik ben zwanger van een meisje!’. Maar had mijn verloskundige even gesproken, omdat ze me hier medicatie hadden voorgeschreven tegen de buikkrampen, en zij bevestigde dat het soms al heel goed zichtbaar kan zijn op deze termijn en als de baby er goed voor ligt. Check de bijlage, dan zie je waar de arts de uitspraak op baseert. Maar ik heb totaal geen idee vanuit welke angle dit shot genomen is ik zie ook wel dat dit een piemelvorm is, maar ik betwijfel of dit wel een piemel is of iets anders. Hoe gaat het ondertussen met jou?? Bijna verlof of niet?!
Die NOD is sowieso de vraag wanneer die nou precies is, want volgens mijn app die ik al jaren bij hou, is die vandaag. En op alle websites waar ik bereken wat mijn uitgerekende datum is, zegt ie dat ik vandaag 4 weken ben. Ik hou voor nu dus ook maar aan dat het vandaag mn NOD is, en dus 4 weken zwanger. Morgenochtend nog een keer testen omdat dat de testdatum volgens het ziekenhuis is en dan maar ff bellen naar de afdeling Fertiliteit.