Ja, raar genoeg dus wel. Hij doet het ook gewoon ter plekke, terwijl wij maar kwartiertje moeten rijden naar ziekenhuis. Het is vooral tijdens seks dat het moeilijk gaat, zeker zodra er een kinderwens is.. het komt ook mede door medicatie die hij moet nemen dat zijn libido echt verminderd is.. Zo’n kamertje lijkt mij echt niks
Heh? Of zou je ei toch al gesprongen zijn? En dat ze dan nu een kleinere follikel zien die er gewoon ook zat? Wat zeggen je ovulatietestjes? Pfff dat is idd niet het nieuws dat je wil horen zeg.. ofwel is je lichaam goed in de war door je voorbije zwangerschap.. @Humbly89 succes straks
Mijn ovulatietesten waren gisteren negatief. Kleine kans dat hij alsnog gesprongen was, maar zo zag mijn BMS er niet uit. Vanmiddag hoor ik het en of ik anders eventueel hogere dosis mag spuiten. Maar ik snap het niet helemaal, want maandag was de ene 14 en de andere 11. Nu zei ie "ze zijn beide gekrompen naar 13". Dus ga even navragen of die ene van 11 dan is gebleven of dat ie toch gegroeid is naar 13. Was ook even flabbergasted want had dit niet verwacht.
Hier is toch een wonder gebeurd. Vandaag 12 DPO en deze test. Ik kan het nog steeds niet geloven. Wachtmaand...geen IUI... geen IVF maar gewoon na 3 jaar spontaan zwanger.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Patty86 - IUI ronde 7 - IVF Kletskous82 - IUI ronde 3 - IVF aug Daydreamer89 - IUI ronde 5 - IVF? Humbly89 - IUI-d ronde 5 (1e na MA) Mila - IUI ronde 5 natuurlijke cyclus Esalki87 - IUI ronde 2 met Gonal F Justanona - IUI ronde (2) 1 met Gonal-F Deesandbaby - IUI-d ronde 2 nat cyclus RimiLeno15 - IUI ronde 1 met Gonal F Appelflapje - IUI ronde 3 natuurlijke cyclus IUI / NOD: Humbly89 3-8 / 17-8 Appelflapje 15/8 Zwanger: 201987 IUI ronde 1 nat. cyc SM1987 IUI ronde 11 Melanieex IUI ronde 2 Wishfull123 - IUI ronde 1 Sappie91 - IUI ronde 1 Muisjepluisje - IUI ronde 2 Catlover2020 - IUI ronde 1 Caithxxx- IUI ronde 4 Johanna84 - IUI ronde 1 Mokski - IUI ronde 2 Maankindje - IUI ronde 3 Oilell - IUI ronde 2 Kippie13 - IUI ronde 4 WannabeMammi - IUI ronde 6 Zwanger na IUI vanuit: 1e poging start IUI 2020 deel 3 staat in zwanger. WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam en hoeveelste ronde. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE]en aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Gefeliciteerd, dat ziet er goed uit. Wat bijzonder, dat het nu in eens spontaan gebeurt. Kan je het al een beetje geloven?
Nee totaal niet... Was er helemaal op ingesteld dat ik morgen naar het ziekenhuis moest voor start IVF. Hele onwerkelijke wending ineens. Met dit scenario had ik totaal geen rekening gehouden. Ook nog in de maand dat ik me helemaal heb laten gaan met drank en eten. Nu al spijt van maar is al gebeurd.
Wat is dit nou ineens Kletskous wat onwijs fantastisch!!! Zo fijn! Hopelijk nu echt dat kleintje in jullie armen in april