1e poging start IUI 2020 DEEL 3

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Kiwi3191, 19 jan 2023.

1. Jeske90

Jeske90 Bekend lid

15 okt 2022
    513
    532
    93
    Vrouw
    Bij mij was het naar de echo duidelijk dat het niet goed zat, ze dachten een BBZ dus moest 2x HCG testen (bloedprikken). 1 op de dag van de echo en 2e 3 dagen later, ik stond al ingepland omdat als het BB zou zijn zou ik meteen geopereerd worden. Toen de HCG terug was bleek die gelukkig niet verdubbeld maar zeiden ze wel dat ik een miskraam ging krijgen. Ik ging op vakantie daar kreeg ik de miskraam, ik had wat krampen (alsof je ongesteld wordt) en bij deze miskraam heb ik het wel gevoeld en gezien, bij de eerste miskraam die 2 maanden eerder was had ik alleen 3 dagen flink bloedverlies maar niet gemerkt dat ik een miskraam had gehad. Kan dus erg verschillen. Ik hoop dat het je wat gerust stelt. Ik heb er zelf gelukkig niet veel pijn aan ervaren behalve wat lichte krampen.

Kletskous82 vindt dit leuk.
  2. Appelflapje

Appelflapje Bekend lid

1 aug 2013
    761
    678
    93
    verpleegkundige
    Ik dacht dat Ovitrelle er na een week wel grotendeels uit was. Mss zijn dit niet zulke gevoelige testjes dus dan "vindt" dat testje zeker geen Ovitrelle meer en test je dus negatief. Ik zou in de toekomst kiezen voor "betere" merken. Ik gebruikte altijd Sensitest, geen klachten over. Maar ook, ik zou niet testen vóór je NOD. Het maakt je alleen maar onzeker.

3. Maankindje

Maankindje Bekend lid

20 jun 2022
    807
    819
    93
    Vrouw
    O nee @Kletskous82 wat oneerlijk dit :cry::cry: ik heb er geen woorden voor. Als iemand een kindje verdiend, zijn jullie het wel na alles wat jullie al hebben moeten meemaken. Die strepen hadden gewoon super dik moeten worden :cry: hoe gaat het met je?

4. Kletskous82

Kletskous82 Fanatiek lid

4 okt 2021
    2.389
    2.181
    113
    Vrouw
    Het gaat wel gelukkig. Hoop alleen dat ik gewoon ongesteld wordt en dat het geen BBZ is. Aangezien het HCG afloopt lees ik dat dan meestal wel ook vlug de menstruatie komt. Heb al wat buikpijn ook.

5. Maankindje

Maankindje Bekend lid

20 jun 2022
    807
    819
    93
    Vrouw
    Ik vind je positiviteit en wilskracht echt bewonderenswaardig! Als het leven mij zoveel mindfucks op mijn pad zou brengen, zou ik echt in een hoekje gaan liggen huilen. Schiet je ook niks mee op, weet ik, maar wilde toch even gezegd hebben dat ik je bewonder! Heel veel sterkte!!

Oilell en Kletskous82 vinden dit leuk.
  6. Kletskous82

Kletskous82 Fanatiek lid

4 okt 2021
    2.389
    2.181
    113
    Vrouw
    Heel lief dat je dit zegt. Door positief te zijn en door te zetten heb ik nu een geweldig leven. Alleen die baby mist nog. En het ergste wat ik ooit heb meegemaakt is het overlijden van ons zoontje. En heel gek maar niets is erger dan dat dus uiteindelijk valt alles nu mee. Dit is weer even een tegenvaller. Maar ook wel mooi dat ik nu weet dat spontaan zwanger worden wel degelijk kan.

Maankindje en Kippie13 vinden dit leuk.
  7. Mevrouw1990

Mevrouw1990 Actief lid

6 apr 2022
    124
    42
    28
    Vrouw
    Die van Kruidvat is ook hetzelfde vind ook niets meer….

8. Mevrouw1990

Mevrouw1990 Actief lid

6 apr 2022
    124
    42
    28
    Vrouw
    Neeeeeee meen je dit?! Vind het echt zo erg :(

9. Oilell

Oilell Fanatiek lid

8 okt 2018
    3.228
    4.457
    113
    Vrouw
    Ik hoop voor je dat het snel op gang komt en dat het meevalt. Ik vind het knap hoe je er mee om gaat. In vergelijking met het grote verdriet om jullie zoontje, zal een hoop tegenslag in het leven bijna nietig lijken. Maar ook klein verdriet kan je aan het wankelen brengen, wees er op voorbereid dat het uit het niks op kan komen.

En ik kan me voorstellen dat dit ergens toch ook wel hoop geeft voor de rest van het traject: zwanger worden kan dus wel. Ik hoop dat het jullie gewoon heel snel gegund is.

10. Sappie91

Sappie91 Bekend lid

1 apr 2022
    649
    726
    93
    Vrouw
    Getverdemme. Ik baal heel hard voor jullie! Dikke knuffel @Kletskous82. Ik had dit je zo gegund!

11. Kippie13

Kippie13 Fanatiek lid

29 jan 2021
    1.387
    1.716
    113
    Vrouw
    Hoe was je echo vandaag? Of heb ik er overheen gelezen? :|

12. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Nee, nog geen tijd gehad om te posten haha.
    Maar de echo was goed! Heb links eitje van 16 mm en rechts eentje van 14 mm. Nog even door met Gonal-F en dan donderdag de IUI :D
    Vind het wel erg fijn dat er aan beide kanten eitje groeit.. mocht sperma links mis grijpen, hebben ze rechts ook nog een kans, denk ik dan maar :roflmao:

13. Appelflapje

Appelflapje Bekend lid

1 aug 2013
    761
    678
    93
    verpleegkundige
    Of allebei :eek::roflmao:

Fijn nieuws!!

Joylynn vindt dit leuk.
  14. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Ja pff, dat kan ook nog idd :roflmao:

15. WannabeMammi

WannabeMammi Actief lid

3 jan 2021
    453
    416
    63
    Vrouw
    Ik word hier echt verdrietig van! Wat word jij heen en weer geslingerd zeg. Ik sluit me volledig aan bij de andere reactie; vind echt dat je enorm sterk bent!!
    Wat je zegt; enige pluspuntje wat je hieruit kunt halen is dat je op een natuurlijke manier zwanger kunt worden.

16. Kletskous82

Kletskous82 Fanatiek lid

4 okt 2021
    2.389
    2.181
    113
    Vrouw
    Morgen maakt de verloskundige al een echo om te kijken. Net ziekenhuis gebeld en zij zeggen dat ik me niet meteen zorgen om een bbz hoef te maken. Dan lopen de testen namelijk op of krijg je last van bloedverlies. Ze zegt bij aflopende testen eerder een vroege miskraam. Dus ik wacht morgen wel gewoon af. Die Mw van de IVF zei meteen je hoeft ook niet bang te zijn dat je hierdoor weer moet wachten want zodra je de bloeding krijgt plan ik je gelijk in voor de volgende ronde als ik weer normaal ongesteld wordt. Dus het wordt dan sept starten ipv aug nu.

Jeske90, Kippie13 en WannabeMammi vinden dit leuk.
  17. WannabeMammi

WannabeMammi Actief lid

3 jan 2021
    453
    416
    63
    Vrouw
    Dat is wel superfijn zeg. Dat je direct doorkan. Heb je je vakantie er al opzitten? Maar zou het ook nog helemaal goed kunnen komen? Dat het gewoon traag oploopt en dat die laatste test een foutje kan zijn?

18. WannabeMammi

WannabeMammi Actief lid

3 jan 2021
    453
    416
    63
    Vrouw
    Ik ben ook behoorlijk onzeker, ik had al weinig kwaaltjes en de kwaaltjes die ik had zijn sinds een paar dagen volledig weg. Ik voel me echt anders dan vorige week. Ook even afwachten dus!

19. Kippie13

Kippie13 Fanatiek lid

29 jan 2021
    1.387
    1.716
    113
    Vrouw
    Ik heb dat nu dus ook sinds gisteren. Word er helemaal gek van!
    Gelukkig donderdagochtend al mn echo.

WannabeMammi vindt dit leuk.
  20. WannabeMammi

WannabeMammi Actief lid

3 jan 2021
    453
    416
    63
    Vrouw
    Jeetje, jij ook al in de onzekerheid. Nog even drie dagen wachten. Duurt erg lang…!

Deel Deze Pagina