Ik heb vanmorgen de inseminatie gehad, 3,2 miljoen zaadcelletjes zijn op weg naar het ene eitje.. Ik heb er een goed gevoel over en blijf positief Gelukkig besloten om de hele dag vrij te nemen van werk, zodat ik het rustig aan kan doen. Voel voor nu enkel wat krampjes. Op 1 september mag ik testen!
Hier heel goed en slecht nieuws. Het goede nieuws is dat de echo er perfect uitzag. In eigen cyclus 2 mooie eitjes van 13 mm op dag 11. Slechte nieuws is dat ze me verkeerd ingepland hebben en ik waarschijnlijk 4 sept niet kan starten met de IVF maar 1 okt pas. Ik ben zo pissig. Hoe kunnen ze nu zo'n fout maken. Ze gaan proberen nog iets te regelen. Hoor ik uiterlijk maandag.
nou indd dus heel goed nieuws en superfijn dat de echo zo goed is! Dat ze hun probleem dat ze zelf gemaakt hebben maar p gaan lossen! Slaat nergens op zo’n grove fout! Ik hoop echt dat je maandag goed nieuws mag ontvangen om toch sept te starten
Dat meen je niet Wat een kwalijke fout.. beter regelen ze het voor je.. jullie wachten al lang genoeg
Fijn dat alles er weer goed uit zag! Maar wat verschrikkelijk slecht zo'n planningsfout. Ik zou zelf ook echt pislink zijn! Hopelijk komen ze alsnog met goed nieuws.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Patty86 - IUI ronde 7 - IVF Kletskous82 - IUI ronde 3 - IVF aug Daydreamer89 - IUI ronde 5 - IVF? Humbly89 - IUI-d ronde 6 (2e na MA) Mila - IUI ronde 5 natuurlijke cyclus Esalki87 - IUI ronde 2 met Gonal F Justanona - IUI ronde (2) 1 met Gonal-F Deesandbaby - IUI-d ronde 2 nat cyclus RimiLeno15 - IUI ronde 1 met Gonal F Appelflapje - IUI ronde 3 natuurlijke cyclus IUI / NOD: Appelflapje 15/8 Zwanger: 201987 IUI ronde 1 nat. cyc SM1987 IUI ronde 11 Melanieex IUI ronde 2 Wishfull123 - IUI ronde 1 Sappie91 - IUI ronde 1 Muisjepluisje - IUI ronde 2 Catlover2020 - IUI ronde 1 Caithxxx- IUI ronde 4 Johanna84 - IUI ronde 1 Mokski - IUI ronde 2 Maankindje - IUI ronde 3 Oilell - IUI ronde 2 Kippie13 - IUI ronde 4 WannabeMammi - IUI ronde 6 Zwanger na IUI vanuit: 1e poging start IUI 2020 deel 3 staat in zwanger. WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam en hoeveelste ronde. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE]en aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren Eindelijk na 5 dagen bruin verlies, mega krampen en opgeblazen dan ongesteld geworden. Op naar ronde 6!
@Kletskous82 Ah nee wat erg dit!! Ze mogen jullie echt niet nóg een maand laten wachten. Wat een tegenslag zeg. Ik hoop dat ze hun fout recht kunnen breien.
@Humbly89 ik zie dat de poging niet gelukt is? Wat balen ik had je zo gegund dat het meteen weer raak was na de miskraam.
Nee ik had het wel verwacht. De iui een dag te vroeg gehad. Had 2 dagen positieve lh test, de dag van de super positieve test de insiminatie gehad en de dag daarna pas de eisprong gehad(door temperatuur weet ik dat).
Jammer dat het niet gelukt is maar goed dat je zelf weet waardoor. Kun je volgende keer misschien wachten dat ie super positief is. Maken ze bij jou geen echo's? Heb eerder dames hier gezien die alles deden op basis van ovulatietesten en dat ging qua timing ook wel eens mis.
Nadeel is dat ik de ene maand een test heb welke positief is zoals hij was bij de eerste en daarna alles negatief en de andere maand blijkbaar ineens 2 dagen positief. Dus als ik niet aangeef dat hij de 1e dag positief is heb ik de kans dat ik te laat ben. Nee ze hebben alleen deze maand een echo gemaakt op cd11 ivm clomid maar daarna niet meer. Aankomende maand weer zonder medicatie in de hoop dat mijn cyclus een reset heeft gehad.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Patty86 - IUI ronde 7 - IVF Kletskous82 - IUI ronde 3 - IVF aug Daydreamer89 - IUI ronde 5 - IVF? Humbly89 - IUI-d ronde 6 (2e na MA) Mila - IUI ronde 5 natuurlijke cyclus Esalki87 - IUI ronde 2 met Gonal F Justanona - IUI ronde (2) 1 met Gonal-F Deesandbaby - IUI-d ronde 2 nat cyclus RimiLeno15 - IUI ronde 1 met Gonal F Appelflapje - IUI ronde 4 natuurlijke cyclus IUI / NOD: Zwanger: 201987 IUI ronde 1 nat. cyc SM1987 IUI ronde 11 Melanieex IUI ronde 2 Wishfull123 - IUI ronde 1 Sappie91 - IUI ronde 1 Muisjepluisje - IUI ronde 2 Catlover2020 - IUI ronde 1 Caithxxx- IUI ronde 4 Johanna84 - IUI ronde 1 Mokski - IUI ronde 2 Maankindje - IUI ronde 3 Oilell - IUI ronde 2 Kippie13 - IUI ronde 4 WannabeMammi - IUI ronde 6 Zwanger na IUI vanuit: 1e poging start IUI 2020 deel 3 staat in zwanger. WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam en hoeveelste ronde. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE]en aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren
Iedereen zei dat inderdaad maar zelf had ik het haast al opgegeven omdat de iui in mijn ogen een dag te vroeg was. Maar met goede moed weer naar de volgende ronde.
Hopelijk krijg je maandag alsnog goed nieuws dat je in september kunt beginnen! wel heel slecht van het ziekenhuis, mag toch niet kunnen deze fouten.