Inderdaad! Wij krijgen in ieder geval 4x IUI nu eerst, en daarna IVF mocht het niet lukken (Wij zitten in Amersfoort). Ik denk echter wel dat ik hierna een maandje ertussen laat, aangezien ik ga starten met een nieuwe baan aanstaande vrijdag. Ik zit nu op 12 DPI (days past insemination). Nog geen ongesteldheid in aantocht maar die kan er bij mij ook wel eens opeens zijn. Vrijdag mag ik officieel testen op 14 DPI. Mijn eitje was 17,8 mm op woensdagochtend 16 augustus. Die avond om 23 uur precies mocht ik Ovitrelle spuiten en vrijdag 18 augustus om 11.00 ongeveer had ik de inseminatie. Een dieet volg ik niet, misschien anderen wel? Zit wel aan de brandnetelthee maar dat is tegen mijn acne, die helaas wel heel erg toegenomen is met het spuiten van de hormonen.
Ja dat is inderdaad lastig met een nieuwe baan. Ik werk in veel diensten dus ook vaak in de weekenden, dus moet binnenkort het management maar gaan inlichten, weinig zin in maargoed om nog een late dienst te draaien na de IUI heb ik ook weinig oren naar. Bij mij mag er wel 10kg af ook dat mag al jaren, maar dat gaat moeilijk. Moet wel echt opletten met die hormonen anders krijg ik t we helemaal nooit meer af. verder snap ik het overslaan wel maar van de ene kant heb ik nu zo iets wil zo snel mogelijk door, hoe oud ben jij? Ik 31…
Ja die gedachte begrijp ik ook wel weer, ik wordt in oktober 31.. Jeetje nee snap dat je daar dan inderdaad geen zin meer in hebt zo’n dienst na een IUI! Ze mogen er officieel niet op discrimineren hè op zwangerschap of een kinderwens, maar heb ergens toch de angst dat ze me eruit zullen werken met een andere smoes. Zeker tijdens mijn proefperiode houd ik dus nog even mijn mond.
oh ja dat snap ik, dan zou ik inderdaad ook mijn mond houden, maarja het kan mij maar niet snel genoeg dat zal wel bij iedereen zo zijn. Veel zwangere om me heen dus iedere dag confrontatie… wie weet hebben we geluk deze maand
Ik heb bij de zwangerschap van mijn zoontje mede daarom ook gewacht met vertellen op het werk tot ik 17 weken zwanger was. Bij mijn eerste gesprek wist ik nog niet dat ik zwanger was (had mn IUI wel al gehad). Bij mijn arbeidsvoorwaardengesprek had ik net een positieve test in handen gehad, maar toen moest ik dus nog starten. Ik had 2 maanden proeftijd en wilde het risico ook niet lopen, ondanks dat het geen reden mag zijn voor afwijzing. Ze verzinnen wel wat anders als excuus.
Ja precies, zou niet morgen maar doen ze toch inderdaad. Maargoed maakt dit hele proces niet makkelijker als je telkens rekening moet houden met het werk…
Hier vandaag totaal onverwacht de 6e iui! Gisteren de hele dag super duidelijke easyhome testen maar geen smiley. Om half 9 gisteren avond was daar dan de smiley dus vandaag iui! En dat al op dag 13
♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Patty86 - IUI ronde 7 - IVF Kletskous82 - IUI ronde 3 - IVF aug Daydreamer89 - IUI ronde 5 - IVF? Humbly89 - IUI-d ronde 6 (2e na MA) Mila - IUI ronde 5 natuurlijke cyclus Esalki87 - IUI ronde 2 met Gonal F Justanona - IUI ronde (2) 1 met Gonal-F Deesandbaby - IUI-d ronde 2 nat cyclus RimiLeno15 - IUI ronde 1 met Gonal F Appelflapje - IUI ronde 4 natuurlijke cyclus IUI / NOD: Humbly89 31/08 - 16/09 Zwanger: 201987 IUI ronde 1 nat. cyc SM1987 IUI ronde 11 Melanieex IUI ronde 2 Wishfull123 - IUI ronde 1 Sappie91 - IUI ronde 1 Muisjepluisje - IUI ronde 2 Catlover2020 - IUI ronde 1 Caithxxx- IUI ronde 4 Johanna84 - IUI ronde 1 Mokski - IUI ronde 2 Maankindje - IUI ronde 3 Oilell - IUI ronde 2 Kippie13 - IUI ronde 4 WannabeMammi - IUI ronde 6 Zwanger na IUI vanuit: 1e poging start IUI 2020 deel 3 staat in zwanger. WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam en hoeveelste ronde. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE]en aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Lieve dames! Ik sluit me deze ronde graag aan bij jullie. Met mijn aller aller laatste IUI in het vooruitzicht. Zal me kort voorstellen: Ik ben 34 jaar, vanaf 2020 bezig voor een 2e kindje. PCOS met factor 5 Leiden (stollingsziekte). Zit in ronde 27 inmiddels waarvan nu de 6e IUI en 5⭐️. In december zwanger geraakt van IUI 2 en uitgelopen in een miskraam met bijna 7 weken. Er was geen hartactie te zien op de 1e echo. Daarna een pauze gehad en ons aangemeld in Duitsland voor IVF. Na deze ronde IUI zullen we daar gaan starten en krijg ik in oktober nog een HSK met scratching op NK en plasmacellen. Bij mijn vriend is er telkens een hele wisselende zaadscore. Na opwerking Varierend van 60 miljoen (zwanger) tot onder de 1 miljoen. Ben dan ook zeer benieuwd wat het deze IUI gaat doen. Ik gebruik zelf gonal F en mag morgen weer voor de hopelijk laatste echo komen en dan de ovitrelle zetten gevolgd door de iui zaterdag. Bij ons is het altijd 24-30 uur na de ovitrelle. Ik vind de wachtweken slopend dus sluit me graag hier aan om af en toe mijn verhaal kwijt te kunnen en jullie te volgen
♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Patty86 - IUI ronde 7 - IVF Kletskous82 - IUI ronde 3 - IVF aug Daydreamer89 - IUI ronde 5 - IVF? Humbly89 - IUI-d ronde 6 (2e na MA) Mila - IUI ronde 5 natuurlijke cyclus Esalki87 - IUI ronde 2 met Gonal F Justanona - IUI ronde (2) 1 met Gonal-F Deesandbaby - IUI-d ronde 2 nat cyclus RimiLeno15 - IUI ronde 1 met Gonal F Appelflapje - IUI ronde 4 natuurlijke cyclus Wonderbeeb2 - IUI ronde 6 met Gonal F IUI / NOD: Humbly89 31/08 - 16/09 Zwanger: 201987 IUI ronde 1 nat. cyc SM1987 IUI ronde 11 Melanieex IUI ronde 2 Wishfull123 - IUI ronde 1 Sappie91 - IUI ronde 1 Muisjepluisje - IUI ronde 2 Catlover2020 - IUI ronde 1 Caithxxx- IUI ronde 4 Johanna84 - IUI ronde 1 Mokski - IUI ronde 2 Maankindje - IUI ronde 3 Oilell - IUI ronde 2 Kippie13 - IUI ronde 4 WannabeMammi - IUI ronde 6 Zwanger na IUI vanuit: 1e poging start IUI 2020 deel 3 staat in zwanger. WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam en hoeveelste ronde. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE]en aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Patty86 - IUI ronde 7 - IVF Kletskous82 - IUI ronde 3 - IVF aug Daydreamer89 - IUI ronde 5 - IVF? Humbly89 - IUI-d ronde 6 (2e na MA) Mila - IUI ronde 5 natuurlijke cyclus Esalki87 - IUI ronde 2 met Gonal F Justanona - IUI ronde (2) 1 met Gonal-F Deesandbaby - IUI-d ronde 2 nat cyclus RimiLeno15 - IUI ronde 1 met Gonal F Appelflapje - IUI ronde 4 natuurlijke cyclus Wonderbeeb2 - IUI ronde 6 met Gonal F Rose31 - IUI ronde 1 met Gonal F IUI / NOD: Humbly89 31/08 - 16/09 Zwanger: 201987 IUI ronde 1 nat. cyc SM1987 IUI ronde 11 Melanieex IUI ronde 2 Wishfull123 - IUI ronde 1 Sappie91 - IUI ronde 1 Muisjepluisje - IUI ronde 2 Catlover2020 - IUI ronde 1 Caithxxx- IUI ronde 4 Johanna84 - IUI ronde 1 Mokski - IUI ronde 2 Maankindje - IUI ronde 3 Oilell - IUI ronde 2 Kippie13 - IUI ronde 4 WannabeMammi - IUI ronde 6 Zwanger na IUI vanuit: 1e poging start IUI 2020 deel 3 staat in zwanger. WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam en hoeveelste ronde. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE]en aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.[/QUOTE]
♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Patty86 - IUI ronde 7 - IVF Kletskous82 - IUI ronde 3 - IVF aug Daydreamer89 - IUI ronde 5 - IVF? Humbly89 - IUI-d ronde 6 (2e na MA) Mila - IUI ronde 5 natuurlijke cyclus Esalki87 - IUI ronde 2 met Gonal F Justanona - IUI ronde (2) 1 met Gonal-F Deesandbaby - IUI-d ronde 2 nat cyclus RimiLeno15 - IUI ronde 1 met Gonal F Appelflapje - IUI ronde 4 natuurlijke cyclus Wonderbeeb2 - IUI ronde 6 met Gonal F Rose31 - IUI ronde 1 met Gonal F IUI / NOD: Humbly89 31/08 - 16/09 Wonderbeeb2 02/09 -17/09 Zwanger: 201987 IUI ronde 1 nat. cyc SM1987 IUI ronde 11 Melanieex IUI ronde 2 Wishfull123 - IUI ronde 1 Sappie91 - IUI ronde 1 Muisjepluisje - IUI ronde 2 Catlover2020 - IUI ronde 1 Caithxxx- IUI ronde 4 Johanna84 - IUI ronde 1 Mokski - IUI ronde 2 Maankindje - IUI ronde 3 Oilell - IUI ronde 2 Kippie13 - IUI ronde 4 WannabeMammi - IUI ronde 6 Zwanger na IUI vanuit: 1e poging start IUI 2020 deel 3 staat in zwanger. WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam en hoeveelste ronde. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE]en aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Vandaag de laatste follikelmeting Rechts 1 van 18 mm Links 1 van 17 mm en slijmvlies was 9.1 mm. Dit laatste is bij mij altijd krap 7 en max 8.5 mm. Nu dus wat dikker...hopelijk gaat dat wat opleveren ovitrelle is gezet. En morgen om 12 uur volgt de 6e en laatste IUI voor ons. Heel benieuwd wat vriendlief gaat produceren. Hoop zo op mooie getallen.
Jaa. Wij zijn een dagje na elkaar zie ik met de nod. Spannend. Heb jij ovitrelle gespoten of natuurlijke eisprong?
♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Patty86 - IUI ronde 7 - IVF Kletskous82 - IUI ronde 3 - IVF 4 sept Daydreamer89 - IUI ronde 5 - IVF? Humbly89 - IUI-d ronde 6 (2e na MA) Mila - IUI ronde 5 natuurlijke cyclus Esalki87 - IUI ronde 2 met Gonal F Justanona - IUI ronde (2) 1 met Gonal-F Deesandbaby - IUI-d ronde 2 nat cyclus RimiLeno15 - IUI ronde 1 met Gonal F Appelflapje - IUI ronde 4 natuurlijke cyclus Wonderbeeb2 - IUI ronde 6 met Gonal F Rose31 - IUI ronde 1 met Gonal F IUI / NOD: Kletskous82 04/09 Humbly89 31/08 - 16/09 Wonderbeeb2 02/09 -17/09 Zwanger: 201987 IUI ronde 1 nat. cyc SM1987 IUI ronde 11 Melanieex IUI ronde 2 Wishfull123 - IUI ronde 1 Sappie91 - IUI ronde 1 Muisjepluisje - IUI ronde 2 Catlover2020 - IUI ronde 1 Caithxxx- IUI ronde 4 Johanna84 - IUI ronde 1 Mokski - IUI ronde 2 Maankindje - IUI ronde 3 Oilell - IUI ronde 2 Kippie13 - IUI ronde 4 WannabeMammi - IUI ronde 6 Zwanger na IUI vanuit: 1e poging start IUI 2020 deel 3 staat in zwanger. WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam en hoeveelste ronde. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE]en aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Hier spannend aan het wachten op mijn ongesteldheid. Zodra het los gaat kan ik bellen en start de IVF.
Haha stom eigenlijk dat je dan juist niet kan wachten op je ongesteldheid Ik hoop dat jullie snel van start kunnen gaan met mooie resultaten!