Ik heb geen idee wat de kliniek voor beleid heeft. Ik wil na de 7e een gesprek met de arts plannen zodat ik weet waar ik sta na 8 behandelingen.
Vandaag 8 of 9 dpo hartstikke wit getest. Ovitrelle is er iig uit maar denk wel pfff je ziet er hier zoveel die met 9dpo weer een tuurlijn hebben vooral op een early. Uit zelfbescherming heb ik het alweer veel te vroeg opgegeven
Dank je wel! Ja we willen wel weg maar hebben nog niks geboekt ivm de iui en ik niet nog een rustmaand wilde. Nu is m’n menstruatie een week eerder gekomen dan ik verwachtte dus nu durf ik wel voorzichtig wat te boeken aangezien m’n ovulatie over 2 weken (misschien iets later) zal zijn.
Ooh toch weer jammer… valt de teleurstelling wat mee? Hier ook aan het wachten op ms. Vandaag NOD maar was nog al een keer een dag “overtijd” dus ik wacht af. We zijn net onderweg naar Centerparcs dus kan wel wat afleiding vinden gelukkig.. heb een doos tampons in met daarin ook nog een zwangerschapstest. Just in case maar nul zwangerschapssymptomen dus ik reken er niet op.
Ja die valt mee, ga er eigelijk standaard al vanuit dat niet lukte elke maand zo valt de teleurstelling mee. Ohh spannend! Misschien juist omdat je geen symptomen hebt kan het nog wel eens raak zijn Geniet ervan samen!
Ik testte op 10 dpo (met Ovitrelle) negatief en de hoop dus al opgegeven, en op 11 dpo licht positief... Ik heb straks mijn termijnecho
Ohja herkenbaar, is hier ook zo. Maar telkens toch weer teleurgesteld. Ja we hebben er wel zin in, even weg van alles en iedereen, gezellig wat zwemmen en uitstapjes doen!
Ooh gefeliciteerd! Ja hier nu in 2 jaar 4 miskramen. Bij de 2 laatste ineens ook uit het niks op 12 dpo duidelijke tuur en de dag ervoor omo wit. Dus het kan zeker...moet me daar maar aan vasthouden. Bij mn zoontje (nu 5) op 9 dpo duidelijk positief en op 12 dpo bloedwaarde 186. Ook met pregnyll toen, dus ik heb een beetje in mn hoofd zitten dat het bij laat positief wel fout zal gaan ofzo. Slaat nergens op want bij de miskramen liepen mijn testen gewoon heel mooi op de eerste week Veel succes en vooral plezier met de termijn echo!!!
Veel plezier straks met je termijn echo! Misschien moet ik me ook maar een beetje vast houden dat het nog steeds kan
Hallo Dames, helaas vandaag bij de echo was bij 1 baby het hartje gestopt. Helaas zijn we dus weer 1 baby verloren.
Kan zijn dat ze na de MK gewoon weer 6 IUI's doen. Zo ging het bij ons iig. Vorige keer lukte bij jullie IUI 4 dus grote kans dat het natuurlijk weer gewoon lukt met IUI.
Wat verschrikkelijk zeg. Eerst zo'n prachtig nieuws en dan nu weer dit. Hoop dat met de andere baby alles goed was en dat deze mooi verder gaat uitgroeien tot jullie kindje. Tweeling zwangerschappen geeft toch altijd wat meer risico. Toen ik de eerste keer zwanger was toen zagen ze op de eerste echo ook dat het een tweeling was. Een hartje klopte en het andere vruchtje was al aan het oplossen. Op de 10 weken echo was het niet meer te zien. Hoop dat je lichaam dit nu ook vanzelf oplost.
Dat klopt, al heb ik er zelf geen vertrouwen meer in. Ik vraag gewoon een gesprek aan met de arts en dan zal ik het horen. Hopelijk wel snel door. Donor kost ook handen vol geld